Jeg har leget lidt.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

4kløver

Gigl skriver:

Men hvad hvis de ikke engang behøver lyve fordi det jo netop ikke var spørgsmålet? x) det er lidt fjollet jo... ikk? Havde TS nu spurgt: hvordan lyder jeg? Eller: hvordan ser jeg ud? Så ville tråden lægge op til det.. men det gør den jo ikke  

Jep.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

Nej det program kender jeg ikke lige, hvordan fungerer det?

Nej det er bare fordi der stod noget på de billeder i forvejen fra de hjemmesider jeg har fundet dem på, og jeg kunne ikke finde ud af at fjerne det  he he

Også det titanic 3d?

Det er et amatør program, hvor der er færdiglavede små lyd filer og så sætter man ellers bare sammen. Man kan også selv indspille filer, hvis man køber den udvidende udgave. Sjov lille program.

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Også det titanic 3d?

Det er et amatør program, hvor der er færdiglavede små lyd filer og så sætter man ellers bare sammen. Man kan også selv indspille filer, hvis man køber den udvidende udgave. Sjov lille program.

Ja alt teksten på billederne var noget der var på billederne da jeg fandt dem.....

okay, det lyder da skægt.. må jeg have afprøvet engang så 

hvorfor gør du ikke i det indspilning længere hvis jeg må spørge?

Anmeld

28. maj 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

Ja alt teksten på billederne var noget der var på billederne da jeg fandt dem.....

okay, det lyder da skægt.. må jeg have afprøvet engang så 

hvorfor gør du ikke i det indspilning længere hvis jeg må spørge?

Jo, hehe.

Tid og ordentlig computer. Efter jeg flyttede hjemmefra, havde jeg kun en dårlig bærbar og arbejdede 40 timer i ugen, så synes bare ikke lige jeg kunne der, sidenhen har jeg brugt det er par gange, men det blev bare kedeligt med det samme hele tiden, som måske jeg skulle finde nogle nyere programmer, når tiden lige kommer.

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Jo, hehe.

Tid og ordentlig computer. Efter jeg flyttede hjemmefra, havde jeg kun en dårlig bærbar og arbejdede 40 timer i ugen, så synes bare ikke lige jeg kunne der, sidenhen har jeg brugt det er par gange, men det blev bare kedeligt med det samme hele tiden, som måske jeg skulle finde nogle nyere programmer, når tiden lige kommer.

Hvis du stadig kan lide det, så synes jeg da bestemt du skal gøre det  Jeg får sådan en lykkefølelse når jeg synger.... (pst: også selvom nogle folk - herinde, ikke er lige behaget med min stemme)

Anmeld

28. maj 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

Hvis du stadig kan lide det, så synes jeg da bestemt du skal gøre det  Jeg får sådan en lykkefølelse når jeg synger.... (pst: også selvom nogle folk - herinde, ikke er lige behaget med min stemme)

Du skulle høre min, hehe. Jamen hvad koster rettighederne til en sang? Hvilke programmer er bedst? Vil helst lave små kort film med min datter og mindes film og sådan, er det ikke samme udgangs punkt?

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Du skulle høre min, hehe. Jamen hvad koster rettighederne til en sang? Hvilke programmer er bedst? Vil helst lave små kort film med min datter og mindes film og sådan, er det ikke samme udgangs punkt?

Altså sangene på puresolo koster ikke så meget, 1,09 euro pr. stk... selvfølgelig bliver det dyrt hvis man skal have 100, men man kan jo bare vælge dem ud man gerne vil synge til. og så kan du lave lige så mange optagelser til sangen som du lyster.

Og i windows live movie maker kan du vist sætte billeder og film sammen nogenlunde som du har lyst til, så det burde også kunne lade sig gøre det du siger der 

Anmeld

28. maj 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

Altså sangene på puresolo koster ikke så meget, 1,09 euro pr. stk... selvfølgelig bliver det dyrt hvis man skal have 100, men man kan jo bare vælge dem ud man gerne vil synge til. og så kan du lave lige så mange optagelser til sangen som du lyster.

Og i windows live movie maker kan du vist sætte billeder og film sammen nogenlunde som du har lyst til, så det burde også kunne lade sig gøre det du siger der 

Kan den også fjerne lydbånd fra optagelserne og sætte en sang ind over? Og endda køre med to lydbånd med niveau forskel i dem?

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Kan den også fjerne lydbånd fra optagelserne og sætte en sang ind over? Og endda køre med to lydbånd med niveau forskel i dem?

Uhh det ved jeg så ikke lige. hmm.

Anmeld

28. maj 2012

Darling<3

mor:) skriver:

Så vil jeg være ærlig og sige at du virker dybt usympatisk. (og nej jeg er ikke tyk)

godnat.

Kan ikke være mere ligeglad med din mening, jeg er ikke typen som lader mig gå på af sådan noget

Nat nat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.