Jeg har leget lidt.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Darling<3 skriver:

Super!!

Tænkte sku nok at man ikke kunne være ærlig uden at en eller anden ville blive stødt, tsk tsk tsk...

jeg er ikke stødt...jeg forstår bare ikke hvorfor du havde et behov for at være ærlig...der er ikke blevet spurgt om din mening.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Darling<3

Anonym skriver:

Men hun har jo ret, jeg spurgte egentligt ikke om folks mening om mit sangtalent eller mangel på samme, jeg spurgte bare om der var andre der også leger lidt med amatørsang og indspilning 

Så giv den dog gas - vær ligeglad med hvad jeg skriver - men jeg rammer vel et irriterende punkt, ellers ville du ikke reagere

Anmeld

28. maj 2012

Anonym skriver:

Tak 

Jeg har jo heller aldrig påstået at jeg synger godt, men jeg elsker at synge og det er første gang jeg har indspillet noget og lagt på youtube, og med nogle af de elendige sangere der ligger derinde, så tror jeg nok også de overlever mig 

så lidt. Det er en kedelig tendens der er her på baby.dk...at svare på noget der ikke bliver spurgt om. 

og ja...hvor er der mange dårlige på youtube. og hvis du synes det er hyggeligt og en hobby du er glad for...så go for it

Anmeld

28. maj 2012

4kløver

Undskyld mig men hvad havde du troet. Du ligger noget ind og en siger sin mening. Det ville da også været surt at ingen gad at svare dig.

Anmeld

28. maj 2012

Darling<3

mor:) skriver:

jeg er ikke stødt...jeg forstår bare ikke hvorfor du havde et behov for at være ærlig...der er ikke blevet spurgt om din mening.

Årh, hold nu

Alle andre tråde, brugere - folk - kan skrive hvad de vil - det er sku heldigvis et åbent forum - så MIN ÆRLIGE mening, kommer som jeg lyster!!

God aften

Anmeld

28. maj 2012

morethanperfect

4kløver skriver:

Undskyld mig men hvad havde du troet. Du ligger noget ind og en siger sin mening. Det ville da også været surt at ingen gad at svare dig.

Ja det tænkte jeg også lidt

Anmeld

28. maj 2012

Dot D

Jeg synger også, men har ikke prøvet det der..

Hvordan har du gjort det? altså indspillet det, det kunne være sjovt at prøve... Så hører man sig selv rigtigt, for ens stemme lyder jo anderledes inde i hovedet, hi hi...

Anmeld

28. maj 2012

Darling<3 skriver:

Årh, hold nu

Alle andre tråde, brugere - folk - kan skrive hvad de vil - det er sku heldigvis et åbent forum - så MIN ÆRLIGE mening, kommer som jeg lyster!!

God aften

Ja selvfølgelig skal man komme med sin ærlige mening.

men du går heller ikke på gaden og ser en fremmed og siger; de bukser er godt nok grimme.

Ja det er et åbent forum...men jeg synes da stadig man skal forholde sig til tråden og hvad der bliver spurgt om...alt andet er der irrelevant.

Anmeld

28. maj 2012

DitteFisk

4kløver skriver:

Hvis nogle lægger et billede ind af dem selv for at spørge om hvordan folk synes de skal klippes, så er der da (heldigivs) heller ingen der skriver; jeg synes ærlig talt ikke du er pæn. xD 

Nå, til TS.. har ikk prøvet det før, men sjovt  

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Darling<3 skriver:

Så giv den dog gas - vær ligeglad med hvad jeg skriver - men jeg rammer vel et irriterende punkt, ellers ville du ikke reagere

Et irriterende punkt? Det ved jeg ikke lige om det er. Men se sådan her på det:

i mine øjne kan det sammenlignes med hvis lægger et billede ind af deres barn herinde, hvor de har lavet et eller andet med barnet, og så vil vise hvad de har lavet. Men de spørger ikke om folks mening.

Det du gjorde var faktisk det samme som så at kommentere indlægget og sige: "min ærlige mening: dit barn er sgu egentligt ret grimt". Unødvendigt.

Misforstå mig ikke. jeg sætter stor pris på ærlighed, men når folk ikke beder om ens mening bør man måske nogengange overveje om det bedste ikke er at tie omkring sin mening. Og hvis man gerne vil ud med den, så eventuel spørge ts om han/hun ønsker ens mening.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.