Jeg har leget lidt.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Strawberry skriver:

Haha jeg synger også meget i fritiden og under brusebadet, selvom jeg ikke har den skønneste sang stemme. Men hvis man blive rglad af det skal man da bare gøre det

lige præcis! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Så får jeg jo aldrig lavet noget

haha 

Anmeld

28. maj 2012

Darling<3

mor:) skriver:

jeg kunne skrive meget mere...men jeg synes egentlig kun du er til grin. du er et grimt menneske.

Er jeg er grimt menneske??

Jeg "tør" da i det mindste have billed på , hvorfor står du ikke frem og viser dit ansigt smukke??

Anmeld

28. maj 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Darling<3 skriver:

Ærligt??

Har desværre altid haft svært ved at holde min mund overfor folk, så jeg siger min mening højt nok til at de kan høre det - også de tykke mennesker..!

Ser jeg en virkelig fed dame eller mand i bussen, så står jeg sku af - er faktisk bange pr at blive smittet med deres mad æde, bakterier og dovenskab!!

Så, nu er det sagt højt - men jeg eg blot ærlig - og nej, jeg skal ikke snakke med nogle om mit problem

Jeg synes nu alligevel, der er en, du skal tale med - din studievejleder. Du har da i den grad valgt det forkerte fag, når du vil være SOSU - du bliver jo fyret på stedet, når du sviner den første overvægtige patient/borger til - eller hvem der nu måtte genere dit blik.

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jeg synes nu alligevel, der er en, du skal tale med - din studievejleder. Du har da i den grad valgt det forkerte fag, når du vil være SOSU - du bliver jo fyret på stedet, når du sviner den første overvægtige patient/borger til - eller hvem der nu måtte genere dit blik.

Er hun sosu? Stakkels borgere da. Hun burde da slet ikke arbejde med mennesker, når hun kan være så modbydelig over for totalt fremmede.

Anmeld

28. maj 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator

Husk at respektere hinanden i debatten og ikke være nedlandende og provokerende i jeres måde at skrive på!!

MVH

Staff

Anmeld

28. maj 2012

Darling<3

MKBP skriver:

Det mener du vel ikke seriøst ?!?! Håber da du vil genoverveje din måde at snakke til folk på, inden du skal være mor - det kan da umuligt være det du ønsker at lære dit barn.

Ts: Sorry jeg lige blandede mig i din tråd !! 

//Mette

Skulle jeg nu også fylde jer med løgn??

Jeg mener hvert et ord, men selvfølgelig er der ting jeg ikke vil lære vores datter!!

Anmeld

28. maj 2012

Muhmi

Det var da en grim tråd at kigge igennem... Puhadadada.... Men mon ikke I lige skulle tage den i privaten med hende istedet for at udstille hende herinde...? Nok bare mig.....

Til TS: Jeg leger ikke så meget med redigerings-programmer, men jeg synger en maaaaaaaaaaaaaaaaasse karaoke sange inde fra youtube!! Det kan jeg bruge flere timer på, faktisk indtil jeg er helt hæs... Og selvfølgelig også kun når man er alene hjemme Thihi 

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Det var da en grim tråd at kigge igennem... Puhadadada.... Men mon ikke I lige skulle tage den i privaten med hende istedet for at udstille hende herinde...? Nok bare mig.....

Til TS: Jeg leger ikke så meget med redigerings-programmer, men jeg synger en maaaaaaaaaaaaaaaaasse karaoke sange inde fra youtube!! Det kan jeg bruge flere timer på, faktisk indtil jeg er helt hæs... Og selvfølgelig også kun når man er alene hjemme Thihi 

Det er også fantastisk. elsker karaoke. og ja, når man er alene hjemme 

Anmeld

28. maj 2012

LR85

Darling<3 skriver:

Ærligt??

Har desværre altid haft svært ved at holde min mund overfor folk, så jeg siger min mening højt nok til at de kan høre det - også de tykke mennesker..!

Ser jeg en virkelig fed dame eller mand i bussen, så står jeg sku af - er faktisk bange pr at blive smittet med deres mad æde, bakterier og dovenskab!!

Så, nu er det sagt højt - men jeg eg blot ærlig - og nej, jeg skal ikke snakke med nogle om mit problem

Puuha, er glad for jeg ikke kender dig. 

Du lyder da som et rigtig ubehageligt menneske.   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.