Jeg har leget lidt.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Det er også fantastisk. elsker karaoke. og ja, når man er alene hjemme 

Og så stå med børsten foran spejlet og te sig totalt tosset thihi... På det område er jeg stadig total teenager

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Og så stå med børsten foran spejlet og te sig totalt tosset thihi... På det område er jeg stadig total teenager

me too. Tror aldrig jeg bliver voksen på det punkt.... vi må lave en "tosset-hårbørstesanger-klub" 

Anmeld

28. maj 2012

Darling<3

Mor og meget mere skriver:

Jeg synes nu alligevel, der er en, du skal tale med - din studievejleder. Du har da i den grad valgt det forkerte fag, når du vil være SOSU - du bliver jo fyret på stedet, når du sviner den første overvægtige patient/borger til - eller hvem der nu måtte genere dit blik.

Er lige gået på barsel, hvis det så er okay?

Skal dog en anden vej når jeg er færdig, sosu er alligvel ikke rigtig mig!!

Anmeld

28. maj 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP
Darling<3 skriver:

Skulle jeg nu også fylde jer med løgn??

Jeg mener hvert et ord, men selvfølgelig er der ting jeg ikke vil lære vores datter!!

Du vil finde ud af at dit barn gør som du...- så med mindre du ønsker at ændre dig selv, ja, så vil dit barn blive som dig selv - et menneske uden empati overfor andre - og der sgu noget at et usympatisk træk.

Derudover gad jeg godt overvære, hvis der var nogen som sagde til dig, at dit barn var grimt - tror næppe du vil kvittere med et "tak for ærligheden, det sætter jeg virkelig pris på"

Og tænk hvis DU nu skulle blive mor til et barn med ganespalte, markante storkebid eller lign - vil du så væmmes over dit eget barn? Og hvad nu hvis dit barn kommer til at lide af overvægt....

Anmeld

28. maj 2012

Darling<3

LR85 skriver:

Puuha, er glad for jeg ikke kender dig. 

Du lyder da som et rigtig ubehageligt menneske.   

Det er jeg også - et rigtig modbydeligt menneske faktisk

Anmeld

28. maj 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tråden er kørt af sporet og det lader ikke til at meget af debatten er konstruktiv.
Vi har besluttet at låse tråden og sige godnat.

håber I har lyst til at være gode ved hinanden i morgen.

Staff.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.