Jeg har leget lidt.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

Laulund87

Øv det var da kedeligt som en tråd kan tage en drejning der er unødvendig..

Til TS: Kender ikke noget til det med indspildning, men synes det er sejt at du synger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

En fed sammenligning.

Selvfølgelig kan man forvente at der komme negative svar når man lægger noget ind på internettet, men jeg forstår simpelthen ikke behovet for det.

Hvorfor ikke bare forholde sig til tråden/det du rent faktisk spørge om

Præcis. Og det er ikke fordi jeg tror jeg synger fantastisk eller noget, så havde jeg spurgt om folks mening omkring mit talent/mangel på samme, så havde jeg også været forberedt på at få nogle negative og grimme kommentarer. Men det var jeg nok bare ikke her, da det jo netop ikke var det jeg spurgte om....

jeg kan heller ikke se grunden til at såre folk unødvendigt, der går i forvejen alt for mange rundt og har det skidt med sig selv i dagens Danmark.

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Øv det var da kedeligt som en tråd kan tage en drejning der er unødvendig..

Til TS: Kender ikke noget til det med indspildning, men synes det er sejt at du synger

Bestemt. rigtig ubehageligt og slet ikke det jeg ville med at starte tråden. Og mange tak for dine søde ord 

Jeg synger ikke for at behage andre, jeg synger fordi jeg elsker det....  og på den der måde blev det altså lige en tand sjovere.... 

Anmeld

28. maj 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Bestemt. rigtig ubehageligt og slet ikke det jeg ville med at starte tråden. Og mange tak for dine søde ord 

Jeg synger ikke for at behage andre, jeg synger fordi jeg elsker det....  og på den der måde blev det altså lige en tand sjovere.... 

Og det er derfor du skal gøre det!

De andre kommentarer skal du bare se bort fra

Anmeld

28. maj 2012

Kofoed.

Har prøvet for mange år siden, ikke noget jeg gør længere. Men skal der så noget på alle billeder eller hvorfor har du skrevet noget ind?

Ved ikke om du kan huske/kender e-jay, men nøj hvor har jeg lavet mange sange med det program og heldigvis ikke med egen stemme

Anmeld

28. maj 2012

DitteFisk

4kløver skriver:

Nej og hvorfor mon. Jeg selv vil da heller ha at folk sagde at jeg var grim eller havde grimme børn ind at lyve for mig.

Men hvad hvis de ikke engang behøver lyve fordi det jo netop ikke var spørgsmålet? x) det er lidt fjollet jo... ikk? Havde TS nu spurgt: hvordan lyder jeg? Eller: hvordan ser jeg ud? Så ville tråden lægge op til det.. men det gør den jo ikke  

Anmeld

28. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Præcis. Og det er ikke fordi jeg tror jeg synger fantastisk eller noget, så havde jeg spurgt om folks mening omkring mit talent/mangel på samme, så havde jeg også været forberedt på at få nogle negative og grimme kommentarer. Men det var jeg nok bare ikke her, da det jo netop ikke var det jeg spurgte om....

jeg kan heller ikke se grunden til at såre folk unødvendigt, der går i forvejen alt for mange rundt og har det skidt med sig selv i dagens Danmark.

det har du helt og aldeles ret i

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Har prøvet for mange år siden, ikke noget jeg gør længere. Men skal der så noget på alle billeder eller hvorfor har du skrevet noget ind?

Ved ikke om du kan huske/kender e-jay, men nøj hvor har jeg lavet mange sange med det program og heldigvis ikke med egen stemme

Nej det program kender jeg ikke lige, hvordan fungerer det?

Nej det er bare fordi der stod noget på de billeder i forvejen fra de hjemmesider jeg har fundet dem på, og jeg kunne ikke finde ud af at fjerne det  he he

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Og det er derfor du skal gøre det!

De andre kommentarer skal du bare se bort fra

det vil jeg prøve. Og tak 

Anmeld

28. maj 2012

Mother-love

Darling<3 skriver:

Ærligt? Det lyder ikke særlig godt, man kan sagtens høre at du synger med den "lyse" stemme, beklager!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.