Jeg har leget lidt.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.753 visninger
85 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Anonym trådstarter

.. og her er resultatet så:

http://www.youtube.com/watch?v=cFHZvZJAoik&feature=youtu.be

Meget skægt at bruge de programmer jeg har brugt, og lidt underligt at høre sig selv synge på dén måde.

Andre der også leger lidt med at indspille sange?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Darling<3

Anonym skriver:

Meget skægt at bruge de programmer jeg har brugt, og lidt underligt at høre sig selv synge på dén måde.

Ærligt? Det lyder ikke særlig godt, man kan sagtens høre at du synger med den "lyse" stemme, beklager!

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hmm kan så se at der er noget af slutningen der mangler, øv. Må prøve igen senere at få det til at passe

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Darling<3 skriver:

Ærligt? Det lyder ikke særlig godt, man kan sagtens høre at du synger med den "lyse" stemme, beklager!

Det var nu heller ikke fordi det skulle lyde super godt, for jeg er ingen skønsanger. men derfor er det nu stadig sjovt at lege med 

Anmeld

28. maj 2012

Darling<3

Anonym skriver:

Det var nu heller ikke fordi det skulle lyde super godt, for jeg er ingen skønsanger. men derfor er det nu stadig sjovt at lege med 

Tror gerne at det har været sjovt at sidde og lege med - men vil bare hellere komme med min ærlige mening

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Darling<3 skriver:

Tror gerne at det har været sjovt at sidde og lege med - men vil bare hellere komme med min ærlige mening

Fint nok. Men var nu ikke derfor jeg lagde den herinde.... det var mere for at dele amatøroptagelser med andre hvis der er andre herinde der gør i det altså

Anmeld

28. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Darling<3 skriver:

nu spurgte hun jo ikke om det lød godt eller noget i den retning, men om der også var andre der legede lidt og indspiller sange...fint nok at være ærlig når man bliver spurgt, men i denne sammenhæng, unødvendigt.

Anmeld

28. maj 2012

Darling<3

mor:) skriver:

nu spurgte hun jo ikke om det lød godt eller noget i den retning, men om der også var andre der legede lidt og indspiller sange...fint nok at være ærlig når man bliver spurgt, men i denne sammenhæng, unødvendigt.

Super!!

Tænkte sku nok at man ikke kunne være ærlig uden at en eller anden ville blive stødt, tsk tsk tsk...

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Tak 

Jeg har jo heller aldrig påstået at jeg synger godt, men jeg elsker at synge og det er første gang jeg har indspillet noget og lagt på youtube, og med nogle af de elendige sangere der ligger derinde, så tror jeg nok også de overlever mig 

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Darling<3 skriver:

Super!!

Tænkte sku nok at man ikke kunne være ærlig uden at en eller anden ville blive stødt, tsk tsk tsk...

Men hun har jo ret, jeg spurgte egentligt ikke om folks mening om mit sangtalent eller mangel på samme, jeg spurgte bare om der var andre der også leger lidt med amatørsang og indspilning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.