Jeg har leget lidt.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

Sara.

Anonym skriver:

.. og her er resultatet så:

http://www.youtube.com/watch?v=cFHZvZJAoik&feature=youtu.be

Meget skægt at bruge de programmer jeg har brugt, og lidt underligt at høre sig selv synge på dén måde.

Andre der også leger lidt med at indspille sange?

Hvor er du sej!!!  

Det må være sjovt at lege med sådan noget...

(dog tror jeg alle helst vil være fri for at høre mig, hehe)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Darling<3

Anonym skriver:

hold da op! så kan du sikkert godt tåle at få ærlighed tilbage: ud fra det du skriver i det indlæg jeg har citeret her, så må jeg sige at du lyder som et virkelig modbydeligt og ondt menneske. bestemt ikke en jeg nogensinde ville ønske at kende! 

Jeg kan sagtens tåle at folk er ærlige overfor mig

Hvis der er nogle som ikke kan lide mig, så fint nok - chancen for at jeg heller ikke kan lide dem, er ret stor!

Anmeld

28. maj 2012

Darling<3

michelledam skriver:

Høhø...

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Sara. skriver:

Hvor er du sej!!!  

Det må være sjovt at lege med sådan noget...

(dog tror jeg alle helst vil være fri for at høre mig, hehe)

Det er netop rigtigt sjovt. Er dog lidt træt af at slutningen på mystisk vis kom til at mangle. Men bedre held næste gang så 

Det er skægt at høre sin egen stemme, for den lyder jo så anderledes end sådan man selv høre den....

Anmeld

28. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Darling<3 skriver:

Kan ikke være mere ligeglad med din mening, jeg er ikke typen som lader mig gå på af sådan noget

Nat nat

haha

Anmeld

28. maj 2012

Darling<3

4kløver skriver:

Nej og hvorfor mon. Jeg selv vil da heller ha at folk sagde at jeg var grim eller havde grimme børn ind at lyve for mig.

Hørt

Enten kan man tåle det, eller så kan man ikke - kan man ikke, så lad være med at smide noget op på nettet

Anmeld

28. maj 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Du kan købe sange og indspille dem på puresolo.com, og så kan du gemme dem som en mp3 fil på din computer. Men for at få det på youtube skal det være en videofil, så du er nød til at finde et eller flere billeder til filen, og så sætter man det sammen i windows live movie maker. Skriv endelig hvis du er i tvivl om noget.

Ha, ha det lyder sgu da pænt underholdende men hold op det er da sikkert og vist at jeg skal være alene hjemme inden jeg skal lege med det 

Anmeld

28. maj 2012

Darling<3

mor:) skriver:

haha

Årh, var du lige voksen nok til at skrive - haha..
Hvor er du søøøød

Anmeld

28. maj 2012

.....

Har ikke selv prøvet det, men kan forestille mig at det kunne være sjovt at lege lidt med (når man er alene hjemme, haha)

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Ha, ha det lyder sgu da pænt underholdende men hold op det er da sikkert og vist at jeg skal være alene hjemme inden jeg skal lege med det 

hihi, det lyder spændende 

dejligt der er andre end mig som kan lide at lave sådan noget bare for sjov skyld 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.