Jeg har leget lidt.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Darling<3 skriver:

Årh, var du lige voksen nok til at skrive - haha..
Hvor er du søøøød

jeg kunne skrive meget mere...men jeg synes egentlig kun du er til grin. du er et grimt menneske.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Strawberry skriver:

Har ikke selv prøvet det, men kan forestille mig at det kunne være sjovt at lege lidt med (når man er alene hjemme, haha)

det er rigtig sjovt. Og jeg gør det også kun når jeg er alene hjemme 

Anmeld

28. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Darling<3 skriver:

Årh, var du lige voksen nok til at skrive - haha..
Hvor er du søøøød

og gider ikke bruger mere af min tid på dig!!

Anmeld

28. maj 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP
Darling<3 skriver:

Ærligt??

Har desværre altid haft svært ved at holde min mund overfor folk, så jeg siger min mening højt nok til at de kan høre det - også de tykke mennesker..!

Ser jeg en virkelig fed dame eller mand i bussen, så står jeg sku af - er faktisk bange pr at blive smittet med deres mad æde, bakterier og dovenskab!!

Så, nu er det sagt højt - men jeg eg blot ærlig - og nej, jeg skal ikke snakke med nogle om mit problem

Det mener du vel ikke seriøst ?!?! Håber da du vil genoverveje din måde at snakke til folk på, inden du skal være mor - det kan da umuligt være det du ønsker at lære dit barn.

Ts: Sorry jeg lige blandede mig i din tråd !! 

//Mette

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

MKBP skriver:

Det mener du vel ikke seriøst ?!?! Håber da du vil genoverveje din måde at snakke til folk på, inden du skal være mor - det kan da umuligt være det du ønsker at lære dit barn.

//Mette

Det gør bestemt intet. det er kun rart at se at jeg ikke er den eneste der er i chok over Darling<3's udtalelser og sådan som hun siger hun er som person. Hun lever i hvert fald udelukkende op til modsætningen af sit brugernavn. At nogle mennesker kan være så modbydelige og onde forstår jeg slet slet ikke.

Anmeld

28. maj 2012

Mariajny

MKBP skriver:

//Mette

Anmeld

28. maj 2012

.....

Anonym skriver:

det er rigtig sjovt. Og jeg gør det også kun når jeg er alene hjemme 

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Strawberry skriver:

livet er for kort til at undlade at gøre ting man kan lide bare fordi man ikke er verdensmester til dem. var det tilfældet var der sørme mange mennesker der burde finde sig noget andet at lave da, hihi! 

Anmeld

28. maj 2012

.....

Anonym skriver:

livet er for kort til at undlade at gøre ting man kan lide bare fordi man ikke er verdensmester til dem. var det tilfældet var der sørme mange mennesker der burde finde sig noget andet at lave da, hihi! 

Haha jeg synger også meget i fritiden og under brusebadet, selvom jeg ikke har den skønneste sang stemme. Men hvis man blive rglad af det skal man da bare gøre det

Anmeld

28. maj 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

Så får jeg jo aldrig lavet noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.