Debat om stine-sagen (d.u.m)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2012

FamilenStorm

MorDk skriver:

I denne tråd kan der debateres om "Stine-sagen"

Det var en hård udsendelse at se...

Jeg tror at hun er uskyldig, jeg jeg forstod det altså som om at hun er blevet frikendt.. Ja sigtelsen frafaldt på grund af manglende beviser, men det var statsadvokaten der mente at hun aligevel vil blive frikendt i retten, så der var jo ingen grund til at bruge tid og ressurcer på det.. Så jeg ser det som om at hun altså er frikendt.

Ja hun blev anholdt og det gjorde Benno ikke. Men det gjorde hun jo sådan set kun fordi at stakkels lille Benjamin fik et anfald imens de var på det børnehjem, for hun blev jo løsladt så snart han fik det 3. anfald og hun ikke var i nærheden af ham. Jeg tror at hvis det var Benno der havde været på Børnehjemmet var det ham der var blevet anholdt. Så det har ikke kunne undgås at en af dem blev anholdt desværre.. Tror jeg, ved det jo ikke...

Synes det er under al kritik hvor længe politiet og nu kommunen er om at behandle hendes sag.. De eneste det går ud over er de stakkels børn. Det kommer til at tage mange år før der komme den tillid imellem dem som der er mellem forældre og børn...

Nå var bare lige min holdning..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

eliasogmor

Carl-Emil's mor skriver:

Præcis mine tanker men hun har altid været sådan cool på den måde også med hendes fødsler jo:/

hun har jo også haft rigtig rigtig god tid til at bearbejde hendes følelser men s hun sad inde.. og man kan se hun slet ikke er fattet da hun er indlagt med benjamin.....

Anmeld

16. maj 2012

Plysbjørnen

FamilenStorm skriver:

Jeg tror at hun er uskyldig, jeg jeg forstod det altså som om at hun er blevet frikendt.. Ja sigtelsen frafaldt på grund af manglende beviser, men det var statsadvokaten der mente at hun aligevel vil blive frikendt i retten, så der var jo ingen grund til at bruge tid og ressurcer på det.. Så jeg ser det som om at hun altså er frikendt.

Ja hun blev anholdt og det gjorde Benno ikke. Men det gjorde hun jo sådan set kun fordi at stakkels lille Benjamin fik et anfald imens de var på det børnehjem, for hun blev jo løsladt så snart han fik det 3. anfald og hun ikke var i nærheden af ham. Jeg tror at hvis det var Benno der havde været på Børnehjemmet var det ham der var blevet anholdt. Så det har ikke kunne undgås at en af dem blev anholdt desværre.. Tror jeg, ved det jo ikke...

Synes det er under al kritik hvor længe politiet og nu kommunen er om at behandle hendes sag.. De eneste det går ud over er de stakkels børn. Det kommer til at tage mange år før der komme den tillid imellem dem som der er mellem forældre og børn...

Så enig...

Anmeld

16. maj 2012

lio

hmm jeg finder det godt nok usmageligt at der er flere herinde som prøver at gøre både den ene og den anden til syndebukke. hvorfor i al verden dog ikke overlade det til nogen som har forstand på det.?

Hvis politiet ikke engang er sikre på hvem der er, så er der nok heller ikke nogen herinde der ved det, og synes det er forkert at TRO noget uden at have belæg for sin påstand.

Anmeld

16. maj 2012

MorTil4<3

uden nogen dingedare og pladder , så tror jeg virkelig at Stine er uskyldig . .

sådan følte jeg det og sådan har jeg det

Anmeld

16. maj 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
rikkeregnbue skriver:

Hvor har jeg bare lyst til, at tage min lille pige i armene og nusse hende, kramme og kysse hende og putte med hende!

Og gud hvor er det bare skide synd for Isabella, at hun blive "lagt til side" på den måde  Pigen har det jo ikke godt hvor hun er!

Blev sgu også lidt trist af at jeg lige havde afleveret min lille Isabella til mine forældre

Anmeld

16. maj 2012

maria_wlt

Jeg håber bare for alt i verden at en tilstår så man kan få det menneske VÆK fra børnene..

Anmeld

16. maj 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
FamilenStorm skriver:

Anmeld

16. maj 2012

MorDk

Havde bare SÅ ondt i maven og havde svært ved at falde i søvn efterfølgende.... 

Frygtelig tragisk situation!

Stakkels børn og stakkels forældre

-ligegyldigt hvem der er skyldig i det her!

Anmeld

16. maj 2012

mrsminimus

Mira0911 skriver:

Tænkte det samme..... Stine vil jo selv gerne fortælle hendes side af sagen... 

Ja hun er tydeligvis den eneste der har nosser nok til at stå frem... vil lige sige har har altså fået af vide at jeg skulle have sådan en fødselspykose ifølge sådan nogle spørgeskemaer sp har... og jeg har altså aldrig rusket min datter ej heller tænkt på det så det betyder altså ikke man ikke behandler sit barn omsorgsfuldt og kærligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.