MorDk skriver:
I denne tråd kan der debateres om "Stine-sagen"
Det var en hård udsendelse at se...
Jeg tror at hun er uskyldig, jeg jeg forstod det altså som om at hun er blevet frikendt.. Ja sigtelsen frafaldt på grund af manglende beviser, men det var statsadvokaten der mente at hun aligevel vil blive frikendt i retten, så der var jo ingen grund til at bruge tid og ressurcer på det.. Så jeg ser det som om at hun altså er frikendt.
Ja hun blev anholdt og det gjorde Benno ikke. Men det gjorde hun jo sådan set kun fordi at stakkels lille Benjamin fik et anfald imens de var på det børnehjem, for hun blev jo løsladt så snart han fik det 3. anfald og hun ikke var i nærheden af ham. Jeg tror at hvis det var Benno der havde været på Børnehjemmet var det ham der var blevet anholdt. Så det har ikke kunne undgås at en af dem blev anholdt desværre.. Tror jeg, ved det jo ikke...
Synes det er under al kritik hvor længe politiet og nu kommunen er om at behandle hendes sag.. De eneste det går ud over er de stakkels børn. Det kommer til at tage mange år før der komme den tillid imellem dem som der er mellem forældre og børn...
Nå var bare lige min holdning..

Anmeld