sne190810 skriver:
Ja, det er rigtigt nok.
Jeg tænker lidt tilbage .. Hvis man tager hendes sindstilstand i betragtning allerede fra da hun var gravid med Isabella hvor man kunne ane lidt snigende tendenser på en evt fødselsdepression (hvilket heldigvis aldrig kom i udbrud, af hvad man ved) og så med Benjamin hvor hun får rimelig heftig fødselsdepression. Efterfølgende ser vi hende jo så på TV hvor hun selv snakker om hvor magtesløs hun føler sig, hvor hårdt det er med 2 små børn, Benno som arbejder meget og ikke deltager så meget som hun nu engang har brug for med sådan en psykisk sygdom på sidelinien, hun føler hun er alene og det hele bare er for meget.
ALARMKLOKKER ..
Dér burde der havde været en SP som var kvik og havde reageret.
Eller såmånd den pædagog som optræder i et gammelt afsnit hvor Stine er nede og aflevere Isabella, samt fortæller om hvordan hun har det, og inddirekte skriger om hjælp med en nyfødt Benjamin på armen. Pædagogen gør ingenting andet end at tilføje det selvfølgelig er hårdt med to små børn ..........
Jeg tror på hun har gjort det, men at det har været i et svagt øjeblik og selvfølgelig noget hun har gjort i afmagt og frustration, som en effekt af den f.depression som hun var ramt af. Pisse synd for hende, at hun ikke har fået den fornødne hjælp fra start af så hele det her cirkus kunne være undgået.
Nu havde jeg selv en fødselsdepression og det er altså langt fra ensbetydende med, at man udsætter sit barn for vold eller andet skidt!!! Det er Så trist, at der er den udbredte misforståelse blanst folk i vores samfund. Så skal Stine på baggrund af en depression beskyldes for at måtte være den skyldige i denne tragiske sag?
Jeg undskylder mine mange indlæg, men jeg har ikke været på Baby.dk længe og har først lige set afsnittet her til aften, hvilket har efterladt mig med en masse triste følelser!
Jeg synes på ingen måde, at samfundet kan tillade sig at dømme nogen eller fratage dem deres børn på den måde, som det er sket i denne sag uden beviser og uden dømte! Det er dybt tragisk for alle parter, og jeg mener at samfundet burde råde bod på den HURTIGST muligt
(Mit sure opstød er ikke møntet på dig - nu fik jeg bare lige skrevet mig varm - igen
).
Anmeld