Debat om stine-sagen (d.u.m)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

nilletøz

Jeg har lige set programmet.

Puha det var hårdt at se, sad med tåre i mine øjne hele vejen igennem!

Ved slet ikke hvad jeg skal tro og mene, det kan jo både være Stine som det kan være benno! Eller en 3 person!

Stakkels børn, som blir kastet rundt hele tiden, og en mor der ikke må se sine børn!

Kan slet ikke slet ikke sætte ind i hvordan Stine må have det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

H+S Skjolgborg.

mor til 4 dejlige børn skriver:

øv kan ikke se det da jeg ikke har kanal 4.

Hvem siger han ikke bare har slået hovede eller søster har gjort nået og ikke forælderne.

Fant en side så jeg kunne se og høre hende osv nu er ryste og tro ikke hun har gjort det + hun var jo ikke hjemme.Veninderne kan da også sige det.

Mvh Henriette

Anmeld

15. maj 2012

H+S Skjolgborg.

ÅÅÅÅ Hvorfor er datter ikke bleve skade så i de år de var sammen.Lyder underligt også.

Anmeld

15. maj 2012

wamse

Ingen af os ved en flyvende fis om sandheden, og udsendelsen i dag vises jo kun fra en side af (Stine's) Jeg er godt klar over at Benno har fået budet om at deltage, men synes sgu han gjorde det bedste ved at tie.

Jeg kan godt forstå, at børnene ikke er hjemme ved nogen af dem endnu, så længe det hele er så meget oppe at køre. Lige nu er de i plejefamilier, som kan give dem den ro de har brug for. Det er barnets tarv kommunen skal varetage...........

Jeg har ingen lommeteorier om hvem der gjorde hvad, men ved bare at jeg synes det er godt, at børnene ikke er kommet hjem til Stine fx, så længe der holdes gang i alt det her virvar.

Anmeld

15. maj 2012

Ansemusen

Bertemor skriver:

Jeg ved det ik, men ku forestille mig at det har noget at gøre med at han har været fjernet så længe plus han måske har nogle specielle behov pga hans hjerneskade. Det er ikke sikkert at Benno kan magte det alene, hvem ved..

Benjamin har INGEN hjerneskade! Han er sund, rask og normal!

Anmeld

16. maj 2012

H+S Skjolgborg.

Det sted stine er med benjamin har jeg været i 10 dag med min datter skod sted.+ de lyver en del.

Anmeld

16. maj 2012

4kløver

wamse skriver:

Ingen af os ved en flyvende fis om sandheden, og udsendelsen i dag vises jo kun fra en side af (Stine's) Jeg er godt klar over at Benno har fået budet om at deltage, men synes sgu han gjorde det bedste ved at tie.

Jeg kan godt forstå, at børnene ikke er hjemme ved nogen af dem endnu, så længe det hele er så meget oppe at køre. Lige nu er de i plejefamilier, som kan give dem den ro de har brug for. Det er barnets tarv kommunen skal varetage...........

Jeg har ingen lommeteorier om hvem der gjorde hvad, men ved bare at jeg synes det er godt, at børnene ikke er kommet hjem til Stine fx, så længe der holdes gang i alt det her virvar.

Anmeld

16. maj 2012

Ansemusen

Jeg er grædefærdig  Det gør SÅ ondt dybt inde i mit moder/menneskerhjerte, at man i dag kan blive "dømt" på forhånd før man reelt er dømt skyldig! Det gør mig SÅ uendeligt ked af det, at de stakkels børn har skulle og fortsat skal undvære deres mor/mor og far og det gør mig ondt, at Stine og Benno skal undvære deres børn! Jeg synes på ingen måde der kan herske tvivl om, at Stine skal have sine børn hjem igen, specielt Isabella. Det ER nu engang bedst at være hos sine rigtige forældre, hvis dette er muligt og disse er egnede, hvilket jeg bestemt synes, Stine er! Jeg personligt tror ikke, at hun har udsat sin søn for vold, men ingen af os ved det, og vi får det sandsynligvis heller aldrig at vide, men HVIS hun har gjort det én gang i total afmagt på bunden af sin fødselsdepression, gør det hende ikke til en farlig og voldelig mor. Og at anklagerne først lød på "forsøg på manddrab" er jo helt hen i vejret! Det har da højst været vold i afmagt. Ikke at det retfærdiggør noget som helst, uanset hvem der har gjort det - men der er i mine øæjne dog en MARKANT forskel på vold med hensigten at dræbe og vold gjort i afmagt.

Summasumarum - det her er noget af det mest forfærdelige jeg har set, og jeg hulkede længe efter at programmet var slut. Jeg håber inderligt at i det mindste Isabella kommer hjem til sin mor igen! Man er uskyldig til det modsatte er bevist, og Stine har ALTID været en god og kærlig mor for sine børn!

Anmeld

16. maj 2012

Ansemusen

wamse skriver:

Uanset hvilken side programmet viser sagen fra, så er det en realitet, at ingen aner hvem der har (hvis overhovedet NOGEN har) rystet Benjamin, og at man på ingen måde kunne føre beviser for, at Stine skulle være skyldig eller mere mistænkt end andre, som har været tæt på benjamin i den pågældende periode!

Børnene har bedst af at komme hjem til deres forældre. Plejefamilier kan pludselig bakke ud, og de er heller ikke deres biologiske familie og vil aldrig være helt det samme. (Kender selv til en historie, hvor en plejefamilie pludselig efter mange år ikke har ville have deres plejebarn mere, men derefter bare har fået en ny lille baby. Sådan ville en ordentlig mor eller far aldrig gøre!). Jeg underkender ikke behovet for plejefamilier i nogle situationer, og jeg ved også at mange plejefamilier er rigtig gode og kærlige og kan være med til at rede et barn, som kommer fra ringe kår. Men i dette tilfælde hersker, der for mig at se ingen tvivl!

Anmeld

16. maj 2012

Zeus

Jeg har linkene inde på min facebook side, har lige gjort dem offentlige, så alle burde kunne se dem, hvis de går ind på min profil.. Hedder Annemarie Søs Andreasen derinde.. De ligger helt nede i januar måned 2012.

Bare hvis der er nogen der interesserede selvfølgelig Men det er nogen super gode artikler, om netop debaten om 'shaken baby syndrome' og hvad de har fundet ud af, bare inden for de sidste 10 år..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.