Jeg er grædefærdig
Det gør SÅ ondt dybt inde i mit moder/menneskerhjerte, at man i dag kan blive "dømt" på forhånd før man reelt er dømt skyldig! Det gør mig SÅ uendeligt ked af det, at de stakkels børn har skulle og fortsat skal undvære deres mor/mor og far og det gør mig ondt, at Stine og Benno skal undvære deres børn! Jeg synes på ingen måde der kan herske tvivl om, at Stine skal have sine børn hjem igen, specielt Isabella. Det ER nu engang bedst at være hos sine rigtige forældre, hvis dette er muligt og disse er egnede, hvilket jeg bestemt synes, Stine er! Jeg personligt tror ikke, at hun har udsat sin søn for vold, men ingen af os ved det, og vi får det sandsynligvis heller aldrig at vide, men HVIS hun har gjort det én gang i total afmagt på bunden af sin fødselsdepression, gør det hende ikke til en farlig og voldelig mor. Og at anklagerne først lød på "forsøg på manddrab" er jo helt hen i vejret! Det har da højst været vold i afmagt. Ikke at det retfærdiggør noget som helst, uanset hvem der har gjort det - men der er i mine øæjne dog en MARKANT forskel på vold med hensigten at dræbe og vold gjort i afmagt.
Summasumarum - det her er noget af det mest forfærdelige jeg har set, og jeg hulkede længe efter at programmet var slut. Jeg håber inderligt at i det mindste Isabella kommer hjem til sin mor igen! Man er uskyldig til det modsatte er bevist, og Stine har ALTID været en god og kærlig mor for sine børn!
Anmeld