Debat om stine-sagen (d.u.m)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

Vial

Kan det ikke være Isabella, der har - i uovervåget - øjeblik leget lidt for voldsomt med lillebror? Eller er ruskevold mon noget, der kun kan frembringes af fysisk stærke. Blot en tanke. Har selv twins på 21 mdr og de er bare voldsomme til tider og kan lave stor "skade" på hinanden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Camulla

Omsorgsgiver skriver:

Det gør hun også til sidst i programmet.... Hun siger at hun ved ihvertfald at det ikke er hende der har rusket ham.

Nåh ja, det gør hun da også... My bad 

Anmeld

15. maj 2012

BabyMiracle <3

Tvillingemor90 skriver:

Ved man om Benno ser sine børn (barn) ?

Mener der blev sagt at børnene er i pleje familie

Anmeld

15. maj 2012

132319

Uanset hvem der har gjort det, så er det lille barn blevet rusket og det i sig selv, er jo dybt tragisk 

Anmeld

15. maj 2012

come2

MorDk skriver:

I denne tråd kan der debateres om "Stine-sagen"

Er godt nok glad for jeg ikke står i hendes sko.

Ikke nok med hun har mistet sine børn. så tror folk også dit og dat. -

Ville sku ikke bryde mig om min sag blev blæst sådan op hvis jeg var uskyldig

Anmeld

15. maj 2012

dorthemus

sne190810 skriver:

Ja, det er rigtigt nok.

Jeg tænker lidt tilbage .. Hvis man tager hendes sindstilstand i betragtning allerede fra da hun var gravid med Isabella hvor man kunne ane lidt snigende tendenser på en evt fødselsdepression (hvilket heldigvis aldrig kom i udbrud, af hvad man ved) og så med Benjamin hvor hun får rimelig heftig fødselsdepression. Efterfølgende ser vi hende jo så på TV hvor hun selv snakker om hvor magtesløs hun føler sig, hvor hårdt det er med 2 små børn, Benno som arbejder meget og ikke deltager så meget som hun nu engang har brug for med sådan en psykisk sygdom på sidelinien, hun føler hun er alene og det hele bare er for meget.

ALARMKLOKKER ..

Dér burde der havde været en SP som var kvik og havde reageret. Eller såmånd den pædagog som optræder i et gammelt afsnit hvor Stine er nede og aflevere Isabella, samt fortæller om hvordan hun har det, og inddirekte skriger om hjælp med en nyfødt Benjamin på armen. Pædagogen gør ingenting andet end at tilføje det selvfølgelig er hårdt med to små børn ..........

Jeg tror på hun har gjort det, men at det har været i et svagt øjeblik og selvfølgelig noget hun har gjort i afmagt og frustration, som en effekt af den f.depression som hun var ramt af. Pisse synd for hende, at hun ikke har fået den fornødne hjælp fra start af så hele det her cirkus kunne være undgået.

Helt enig med dig....men jeg kan nu huske, at Stine.selv afviste at få hjælp til den fødselsdepression hun højst sandsynligt fik dengang.

Anmeld

15. maj 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Vial skriver:

Kan det ikke være Isabella, der har - i uovervåget - øjeblik leget lidt for voldsomt med lillebror? Eller er ruskevold mon noget, der kun kan frembringes af fysisk stærke. Blot en tanke. Har selv twins på 21 mdr og de er bare voldsomme til tider og kan lave stor "skade" på hinanden.

Hmm...rigtig godt spørgsmål

Anmeld

15. maj 2012

Sille86

132319 skriver:

At jeg overhovedet ikke tror hun er uskyldig.

Det er da lidt pudsigt at det kun er hende man ser, at Benno ikke er blevet interviewet i forbindelse med det der skete. Det er han måske, men det har de ikke valgt at tage med.

Jeg ved hverken hvad der er rigtigt eller forkert, men i slutningen fortalte de at hverken Holbæk sygehus, politi eller benno var intresserede i at stille op til programmet..

Anmeld

15. maj 2012

Ellie79

Ja, det er rigtigt nok.

Jeg tænker lidt tilbage .. Hvis man tager hendes sindstilstand i betragtning allerede fra da hun var gravid med Isabella hvor man kunne ane lidt snigende tendenser på en evt fødselsdepression (hvilket heldigvis aldrig kom i udbrud, af hvad man ved) og så med Benjamin hvor hun får rimelig heftig fødselsdepression. Efterfølgende ser vi hende jo så på TV hvor hun selv snakker om hvor magtesløs hun føler sig, hvor hårdt det er med 2 små børn, Benno som arbejder meget og ikke deltager så meget som hun nu engang har brug for med sådan en psykisk sygdom på sidelinien, hun føler hun er alene og det hele bare er for meget.

ALARMKLOKKER ..

Dér burde der havde været en SP som var kvik og havde reageret. Eller såmånd den pædagog som optræder i et gammelt afsnit hvor Stine er nede og aflevere Isabella, samt fortæller om hvordan hun har det, og inddirekte skriger om hjælp med en nyfødt Benjamin på armen. Pædagogen gør ingenting andet end at tilføje det selvfølgelig er hårdt med to små børn ..........

Jeg tror på hun har gjort det, men at det har været i et svagt øjeblik og selvfølgelig noget hun har gjort i afmagt og frustration, som en effekt af den f.depression som hun var ramt af. Pisse synd for hende, at hun ikke har fået den fornødne hjælp fra start af så hele det her cirkus kunne være undgået.

Jeg tænker også tilbage og især på den scene med pædagogen, som nærmest bare snakker hende efter munden.. Hvorfor blev denne unge kvinde ikke hjulpet - hun står i mine øjne inddirekte og ber om hjælp.

Synes det er en trist trist sag og 2 små børn der har mistet en mor, far, morfar, mormor, farfar og farmor

Anmeld

15. maj 2012

132319

Sille86 skriver:

Jeg ved hverken hvad der er rigtigt eller forkert, men i slutningen fortalte de at hverken Holbæk sygehus, politi eller benno var intresserede i at stille op til programmet..

Ja, det så jeg godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.