Debat om stine-sagen (d.u.m)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

sne190810

maria_wlt skriver:

En hver idiot kan fuppe en SP.. Nu angriber jeg ikke dem personligt, men de SP'er jeg havde kunne jeg have bildt hvad som helst ind... De er SLET ikke uddannet nok efter min mening...

Ja, det ved jeg

Men jeg mener bare, at Stine har aldrig været bleg for at fortælle hvordan og hvorledes hun har haft det. Både fysisk og psykisk har hun altid kunne beskrive tingenes tilstand rigtig godt. Og det er ikke negativt, men positivt ment.

Jesus, hun har jo siddet både på åben skærm OG til pædagoger og fortalt hvor langt nede hun var. Jeg tror simpelthen ikke på at hun bare har haft lukket munden over for en SP.  ØV, det er bare for dårligt arbejde altså ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Isabella_mor

jeg syntes det er fint at i skriver "jeg tror ikke hun har gjort det" og "jeg tror det er hende" 

MEN LIGEFREM KONSTATERE DET... det er simpelthen så smagløst.. hav dog RESPEKT... der er nogle mennesker der er eksperter i disse sager og der er tale om ruskevold, der er ikke nogle KONKRETE beviser og der er INGEN af jer der har vandret Stine i røven, så hvordan kan det få jer til at drage en konlution omkring at hun har gjort det eller ej.. 

det er fint at i har en mening om det, men ligefrem at skrive i denne tråd at hun HAR gjort det eller EJ, det er simpelthen ikke okay... 

det er fint at sige "jeg tror og jeg mener" men at skrive "hun har gjort dit og dat, det ved i ikke en skid om..

Jeg kender ikke stine eller nogle af dem der er impliceret i denne tragiske sag... men jeg finder det virkelig usmageligt at der sidder nogle klogeåger herinde der tror at de udfra et tvprogram og nogle artikler i ekstrabladet kan drage en konklussion der i den grad er farlig at drage fordi at det allerede er gået så galt for de to små børn som det kan gå...

bare lige en lille løftet pegefinger... 

fortsat god debat.

Anmeld

15. maj 2012

TineA

Månsson skriver:

Tænkte jeg faktisk os over

Men det ved vi jo heller ikke ? Fordi Kaare Sand og Kanal4 ikke fortæller os om Benno eller en 3. part, så ved vi jo ikke om han har været varetægtsfængslet as well..

Anmeld

15. maj 2012

os2

W.. skriver:

Tror (desværre) det er en ret holdbar teori..

Har ikke fulgt hende så godt som du, men det lyder meget sandsynligt!

Men.. Jeg fik ikke starten med : HVOR var Stine da Benajmin fik de her kramper aller første gang?

Hun var vist i byen med en veninde...

Anmeld

15. maj 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg synes sagen er dybt tragisk uanset, hvem der har gjort det... Og mit hjerte græder for de skønne børn..

Men min mening om sagen er, at jeg faktisk ikke tror det er Stine.. Jeg har fulgt hende fra første gang hun deltog i programmet, og aldrig har jeg set hende hæve stemmen eller noget.. Hun har altid ageret rolig.. Og når jeg ser hende i dette program, så er der ingen alarm klokker, som får mit til at ringe...

Derimod så ringer det godt nok og det hele stritter på mig ang benno og det har det gjort på dag et...

Og man kan ikke kun mistænke hende, uden at han også kommer ind i billedet, da han også har været alene med børnene..

Ja, hun har haft en fødselsdepression, men hun er faktisk meget åben omkring den og hvis det var meget voldsom, så havde vi også set det værre hos hende... Og nu er det jo ikke ensbetydende med at man bliver voldelig...

Man hører også i programmet at hun bliver testet af en psykolog og at man ikke finder noget forkert på nogen måder.. samt at drengen har været alene med benno, da han får det værst, samt han får anfald, når hun er i fængsel.... og samtidig tror jeg heller ikke på, at hun kan agere sådan, som hun gør på sygehuset, hvis hun er den skyldige.....

Dette er udelukkende min mening og min intuition...

Jeg mener, at jeg ser en mor, som udelukkende elsker hendes børn over alt på denne jord.. og jeg tror ganske enkelt ikke på, at det er hende.. og min intuition fejler som regel intet...

Knus Mette

Anmeld

15. maj 2012

sne190810

W.. skriver:

Tror (desværre) det er en ret holdbar teori..

Har ikke fulgt hende så godt som du, men det lyder meget sandsynligt!

Men.. Jeg fik ikke starten med : HVOR var Stine da Benajmin fik de her kramper aller første gang?

I byen med nogle veninder, mener jeg nok de sagde.

Anmeld

15. maj 2012

TineA

os2 skriver:

Hun var vist i byen med en veninde...

Og det er vel så et vandtæt alibi...??? Jeg tænker, at det er da ret vigtigt og afgørende for sagen : om hun var hjemme på gerningstidpunktet...??

Anmeld

15. maj 2012

Madam Blå

sne190810 skriver:

Jeg undrede mig også godt.

Men det er bare igen svært, når man kun hører det fra den ene og det ikke bliver bekræftet af den anden.

Får at sætte sig selv i bedre lys, kan det jo sagtens være noget Stine har sagt netop for at folk skulle undre sig og kaste mistanke på Benno. Det ville være snedigt nok

Men under de optagelser vidste ingen jo at der var mistanke om ruskevold. (Andet end lægerne)

Så hun kan jo næppe have smidt "hints" ud om det var Benno, når hun ikke vidste hvad fremtiden ville bringe? Så er hun i hvert fald MEGA snu!

Anmeld

15. maj 2012

132319

Lykke86 skriver:

Nu modsiger du jo dig selv
Du har heletiden udtrykket du mener Stine er skyldig, selvom hun er gået fri, men nu siger du at du ikke tror på at benno kan være gået fr, hvis det var han havde gjort det..
Hvad er forskellen? Hun er blevet undersøgt i hoved og røv, det er han jo ik..

Jeg mener ikke noget, jeg TROR og det er noget andet.

Du ved jo heller ikke om han er blevet afhørt og undersøgt. Mon ikke han er det?

Anmeld

15. maj 2012

KakaoDrik

Omsorgsgiver skriver:

Enig! Tænker også at man må da have kunne finde frem til hvem der har været sammen  med Benjamin i dagene op til anfaldene og så afhøre dem. Kan slet ikke forstå hvorfor det kun har været Stine som politiets øjne har været på hele tiden!? Hvad med Benno??

Jeg ved det ikke,men det virker så underligt at sagen har taget så lang tid uden egentlige afhørringer af dem der har passet Benjamin i April/maj? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.