Mathias Villads skriver:
Jeg synes sagen er dybt tragisk uanset, hvem der har gjort det... Og mit hjerte græder for de skønne børn..
Men min mening om sagen er, at jeg faktisk ikke tror det er Stine.. Jeg har fulgt hende fra første gang hun deltog i programmet, og aldrig har jeg set hende hæve stemmen eller noget.. Hun har altid ageret rolig.. Og når jeg ser hende i dette program, så er der ingen alarm klokker, som får mit til at ringe...
Derimod så ringer det godt nok og det hele stritter på mig ang benno og det har det gjort på dag et...
Og man kan ikke kun mistænke hende, uden at han også kommer ind i billedet, da han også har været alene med børnene..
Ja, hun har haft en fødselsdepression, men hun er faktisk meget åben omkring den og hvis det var meget voldsom, så havde vi også set det værre hos hende... Og nu er det jo ikke ensbetydende med at man bliver voldelig...
Man hører også i programmet at hun bliver testet af en psykolog og at man ikke finder noget forkert på nogen måder.. samt at drengen har været alene med benno, da han får det værst, samt han får anfald, når hun er i fængsel.... og samtidig tror jeg heller ikke på, at hun kan agere sådan, som hun gør på sygehuset, hvis hun er den skyldige.....
Dette er udelukkende min mening og min intuition...
Jeg mener, at jeg ser en mor, som udelukkende elsker hendes børn over alt på denne jord.. og jeg tror ganske enkelt ikke på, at det er hende.. og min intuition fejler som regel intet...
Knus Mette