Debat om stine-sagen (d.u.m)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

henh01

sne190810 skriver:

Jo, det mener jeg sagtens hun kunne.

Eksempel:
Hvis hun nu er skyldig i at have rusket ham, så ville hun også på det pågældende tidspunkt på sygehuset, være den eneste som ville vide at han var blevet udsat for noget ruske/vold af en art. Og derfor allerede tænke i de baner ...

Derfra er det jo altid smart at kaste mistanke på nogen, hvis man er skyldig i noget som man ikke vil tage skylden for.

Forstår du? hehe lidt svært at sidde og forklare på skrift

mon dog hun vidste (HVIS HUN HAVDE GJORT DET) at der kunne komme efterreaktioner 1 mdr efter hun skulle have rusket ham? Argh tror ikke din teori holder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

L&V

W.. skriver:

Men det ved vi jo heller ikke ? Fordi Kaare Sand og Kanal4 ikke fortæller os om Benno eller en 3. part, så ved vi jo ikke om han har været varetægtsfængslet as well..

tror ik jeg forstår hva du mener

Anmeld

15. maj 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
W.. skriver:

Tror (desværre) det er en ret holdbar teori..

Har ikke fulgt hende så godt som du, men det lyder meget sandsynligt!

Men.. Jeg fik ikke starten med : HVOR var Stine da Benajmin fik de her kramper aller første gang?

Hun var i byen med nogle venner/veninder. Benno var alene hjemme med begge børn. Det siger hun selv.

Anmeld

15. maj 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Yoshimi skriver:

Jeg vil gerne lige pointere at en fødselsdepression (eller en depression for den sags skyld) IKKE indebærer at man bliver voldelig. Typisk for disse sygdomme er, at man vender sine frustrationer og smerte indad, hvilket også afspejler sig i at mange depressive begår selvmord.

Derfor mener jeg ikke at man kan sige at Stine vil have begået vold mod sin søn pga. hendes fødselsdepression. Man skal passe på med at forbinde psykiske sygdomme med vold mod andre mennesker. For det meste er volden rettet mod én selv.

Lige mine ord.....

Anmeld

15. maj 2012

Madam Blå

sne190810 skriver:

Jo, det mener jeg sagtens hun kunne.

Eksempel:
Hvis hun nu er skyldig i at have rusket ham, så ville hun også på det pågældende tidspunkt på sygehuset, være den eneste som ville vide at han var blevet udsat for noget ruske/vold af en art. Og derfor allerede tænke i de baner ...

Derfra er det jo altid smart at kaste mistanke på nogen, hvis man er skyldig i noget som man ikke vil tage skylden for.

Forstår du? hehe lidt svært at sidde og forklare på skrift

Hehe - jeg er helt med kæresten har lige fortalt mig samme hypotese Den tror han på..

Jeg ved det sgu ikke... Jeg synes bare hun virker troværdig i de klip, fra efter den første tur på sygehuset. Så jeg tror næppe, at hun er så udspekuleret.

Og jeg synes også hun har været rigtig god til at fortælle hvordan hun har det.. Så ejg har svært ved at tro på, at fødselsdepressionen har taget over, og hun derved har brug for at "anklage" Benno - fordi hun selv ved, at hun har gjort det.

Nøj hvor gad jeg bare godt vide hvad der virkelig er sket!

Anmeld

15. maj 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
isabellamor skriver:

jeg syntes det er fint at i skriver "jeg tror ikke hun har gjort det" og "jeg tror det er hende" 

MEN LIGEFREM KONSTATERE DET... det er simpelthen så smagløst.. hav dog RESPEKT... der er nogle mennesker der er eksperter i disse sager og der er tale om ruskevold, der er ikke nogle KONKRETE beviser og der er INGEN af jer der har vandret Stine i røven, så hvordan kan det få jer til at drage en konlution omkring at hun har gjort det eller ej.. 

det er fint at i har en mening om det, men ligefrem at skrive i denne tråd at hun HAR gjort det eller EJ, det er simpelthen ikke okay... 

det er fint at sige "jeg tror og jeg mener" men at skrive "hun har gjort dit og dat, det ved i ikke en skid om..

Jeg kender ikke stine eller nogle af dem der er impliceret i denne tragiske sag... men jeg finder det virkelig usmageligt at der sidder nogle klogeåger herinde der tror at de udfra et tvprogram og nogle artikler i ekstrabladet kan drage en konklussion der i den grad er farlig at drage fordi at det allerede er gået så galt for de to små børn som det kan gå...

bare lige en lille løftet pegefinger... 

fortsat god debat.

Anmeld

15. maj 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Mathias Villads skriver:

Jeg synes sagen er dybt tragisk uanset, hvem der har gjort det... Og mit hjerte græder for de skønne børn..

Men min mening om sagen er, at jeg faktisk ikke tror det er Stine.. Jeg har fulgt hende fra første gang hun deltog i programmet, og aldrig har jeg set hende hæve stemmen eller noget.. Hun har altid ageret rolig.. Og når jeg ser hende i dette program, så er der ingen alarm klokker, som får mit til at ringe...

Derimod så ringer det godt nok og det hele stritter på mig ang benno og det har det gjort på dag et...

Og man kan ikke kun mistænke hende, uden at han også kommer ind i billedet, da han også har været alene med børnene..

Ja, hun har haft en fødselsdepression, men hun er faktisk meget åben omkring den og hvis det var meget voldsom, så havde vi også set det værre hos hende... Og nu er det jo ikke ensbetydende med at man bliver voldelig...

Man hører også i programmet at hun bliver testet af en psykolog og at man ikke finder noget forkert på nogen måder.. samt at drengen har været alene med benno, da han får det værst, samt han får anfald, når hun er i fængsel.... og samtidig tror jeg heller ikke på, at hun kan agere sådan, som hun gør på sygehuset, hvis hun er den skyldige.....

Dette er udelukkende min mening og min intuition...

Jeg mener, at jeg ser en mor, som udelukkende elsker hendes børn over alt på denne jord.. og jeg tror ganske enkelt ikke på, at det er hende.. og min intuition fejler som regel intet...

Knus Mette

Anmeld

15. maj 2012

Tvillingemor80

Ved man om Benno ser sine børn (barn) ?

Anmeld

15. maj 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Madam Blå skriver:

Ja, det kan godt tænkes.
Jeg forstår det bare ikke. Jeg ville på ingen måde frygte, om jeg havde trykket for hårdt på min datter, da hun var 4 mdr. Der er baby alligvel så stor, at man ved hvad man kan.Var det en baby på 4 dage, så kan jeg bedre forstå det. Der er de så skrøbelige, at man kan være helt nervøs bare over at give dem tøj på.

Jeg finder det bare meget mistænkeligt..

Tja...du har nok ret  Det hele er meget mystisk...

Anmeld

15. maj 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
KakaoDrik skriver:

Jeg ved det ikke,men det virker så underligt at sagen har taget så lang tid uden egentlige afhørringer af dem der har passet Benjamin i April/maj? 

Ja nemlig. Det undrer godt nok også mig  Total dårlig arbejde fra politiets side af synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.