Debat om stine-sagen (d.u.m)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Madam Blå skriver:

Er jeg den eneste, der finder det ret så mistænkeligt, at Benno sagde til Stine, den aften Benjamin fik sit første anfald, at han var bange for, at han havde kommet til at trykke for hårdt på ham eller noget......??

Hvem siger sådan noget? Det ville jeg aldrig sige.. Er der nogle af jer, der ville sige det?

Ih jeg synes den sag er sørgelig! Og forstår ikke hvorfor Stine blev anholdt, og ikke Benno eller en tredje part, som havde været omkring Benjamin i dagene op til den 10 april 2010.

Nej, nu hvor du skriver det så er det lidt mystisk at han sagde det til hende. Men han har nok været fuldstændig bange og chokeret over hvad der sker med hans dreng på det pågældende tidspunkt at han bare ved det mindste han har rørt ved ham bare er bange for at det er hans skyld.... Man er jo meget følsom når man "næsten" lige er blevet forældre for første gang. Det var jo Bennos første barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

TineA

KakaoDrik skriver:

Jeg ved det ikke,men det virker så underligt at sagen har taget så lang tid uden egentlige afhørringer af dem der har passet Benjamin i April/maj? 

Det er som om vi ikke får alt at vide..

Anmeld

15. maj 2012

sne190810

Men under de optagelser vidste ingen jo at der var mistanke om ruskevold. (Andet end lægerne)

Så hun kan jo næppe have smidt "hints" ud om det var Benno, når hun ikke vidste hvad fremtiden ville bringe? Så er hun i hvert fald MEGA snu!

Jo, det mener jeg sagtens hun kunne.

Eksempel:
Hvis hun nu er skyldig i at have rusket ham, så ville hun også på det pågældende tidspunkt på sygehuset, være den eneste som ville vide at han var blevet udsat for noget ruske/vold af en art. Og derfor allerede tænke i de baner ...

Derfra er det jo altid smart at kaste mistanke på nogen, hvis man er skyldig i noget som man ikke vil tage skylden for.

Forstår du? hehe lidt svært at sidde og forklare på skrift

Anmeld

15. maj 2012

Lusi

132319 skriver:

Jeg mener ikke noget, jeg TROR og det er noget andet.

Du ved jo heller ikke om han er blevet afhørt og undersøgt. Mon ikke han er det?

Han blev jo aldrig sigtet, så nej han er ik blevet undersøgt på samme måde..

Anmeld

15. maj 2012

132319

Han blev jo aldrig sigtet, så nej han er ik blevet undersøgt på samme måde..

Nej men han er nok blevet afhørt og udfra det, har de valgt ikke at rejse sigtelse.

...TROR jeg... Igen, jeg ved ikke noget.

Anmeld

15. maj 2012

maria_wlt

sne190810 skriver:

Ja, det ved jeg

Men jeg mener bare, at Stine har aldrig været bleg for at fortælle hvordan og hvorledes hun har haft det. Både fysisk og psykisk har hun altid kunne beskrive tingenes tilstand rigtig godt. Og det er ikke negativt, men positivt ment.

Jesus, hun har jo siddet både på åben skærm OG til pædagoger og fortalt hvor langt nede hun var. Jeg tror simpelthen ikke på at hun bare har haft lukket munden over for en SP.  ØV, det er bare for dårligt arbejde altså ..

Det er mega dårlig arbejd... Det jeg også mener

Anmeld

15. maj 2012

Madam Blå

Omsorgsgiver skriver:

Nej, nu hvor du skriver det så er det lidt mystisk at han sagde det til hende. Men han har nok været fuldstændig bange og chokeret over hvad der sker med hans dreng på det pågældende tidspunkt at han bare ved det mindste han har rørt ved ham bare er bange for at det er hans skyld.... Man er jo meget følsom når man "næsten" lige er blevet forældre for første gang. Det var jo Bennos første barn.

Ja, det kan godt tænkes.
Jeg forstår det bare ikke. Jeg ville på ingen måde frygte, om jeg havde trykket for hårdt på min datter, da hun var 4 mdr. Der er baby alligvel så stor, at man ved hvad man kan.Var det en baby på 4 dage, så kan jeg bedre forstå det. Der er de så skrøbelige, at man kan være helt nervøs bare over at give dem tøj på.

Jeg finder det bare meget mistænkeligt..

Anmeld

15. maj 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
132319 skriver:

Læs sne190810's indlæg -Hun skriver det så godt

Ja læste det lige og ja, der er da noget der også får mine tanker igang ved det hun har skrevet...  Men tja....sidder og kommer helt i tvivl nu...men altså synd hvis hun er uskyldig. Og man burde jo være uskyldig til det modsatte er bevist. Der er jo ingen beviser for at det var hende....

Anmeld

15. maj 2012

Yoshimi

Jeg vil gerne lige pointere at en fødselsdepression (eller en depression for den sags skyld) IKKE indebærer at man bliver voldelig. Typisk for disse sygdomme er, at man vender sine frustrationer og smerte indad, hvilket også afspejler sig i at mange depressive begår selvmord.

Derfor mener jeg ikke at man kan sige at Stine vil have begået vold mod sin søn pga. hendes fødselsdepression. Man skal passe på med at forbinde psykiske sygdomme med vold mod andre mennesker. For det meste er volden rettet mod én selv.

Anmeld

15. maj 2012

132319

Omsorgsgiver skriver:

Ja læste det lige og ja, der er da noget der også får mine tanker igang ved det hun har skrevet...  Men tja....sidder og kommer helt i tvivl nu...men altså synd hvis hun er uskyldig. Og man burde jo være uskyldig til det modsatte er bevist. Der er jo ingen beviser for at det var hende....

Nej selvfølgelig ikke og hun er på fri fod og sådan er det jo bare.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.