Facebook statusopdateringer1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

morbibi

grinny skriver:

Okay, det er nok en af de der - det er ligemeget - debatter  Men jeg letter alligevel mit hjerte og sind med det jeg vil sige

Jeg er virkelig ved at BRÆKKE mig over noget af det folk skriver på facebook. Min storebrors x-kæreste er sammen med vores fætter og HVER EVIG ENESTE DAG!!! Er der status som dette på min væg, og mange af dem:

"Jeg elsker dig skat  Du er den bedste i mit liv skat  Jeg kan ikke leve uden dig skat  Du er hele min verden skat... Og ja, sådan fortsætter deti et par linjer endnu!

Jeg får virkelig kvalme over det. Det kan godt være det kun er mig og at jeg bare er underligt, og egentlig kan jeg være ligeglad, forstår bare ikke behovet for at skrive sådan en kærlighedserklæring på facebook hver enests dag? Kan da forstå dem der skriver: "har været sammen med manden i x antal år" for det sker ikke hver dag, men hvorfor det andet?

Er der nogen der gør det? Eller kan fortælle mig hvorfor folk gør det?

Forstår slet ikke, at du og andre lader jer genere af det. Jeg får da kun et smil på læben over sådanne opdateringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Laulund87

Jeg har afmeldt flere personer, som jeg ikke bare kan slette. Det er familiemedlemmer så jeg kan ikke bare slette dem, men jeg gider ikke se deres opdateringer.

Jeg skriver hvad jeg vil på min facebook og hvis nogen sletter mig fordi de ikke kan lide mine opdateringer, er det alligevel ikke nogen der er vigtig for mig

Anmeld

10. maj 2012

Zeus

KakaoDrik skriver:

Jeg er ikke en af dem som skriver sådan,men jeg syntes det er sødt hvis ikke det er det samme hver dag. Jeg har skrevet om min skridttæller på facebook i dag. Ligegyldigt for andre måske,men min facebook-mine regler 

Haha, jeg kan også skrive de mest ligegyldige opdateringer, men altså.. Det er trods alt MIN facebook-væg

Anmeld

10. maj 2012

Mira0911

Laulund87 skriver:

Jeg har afmeldt flere personer, som jeg ikke bare kan slette. Det er familiemedlemmer så jeg kan ikke bare slette dem, men jeg gider ikke se deres opdateringer.

Jeg skriver hvad jeg vil på min facebook og hvis nogen sletter mig fordi de ikke kan lide mine opdateringer, er det alligevel ikke nogen der er vigtig for mig

Anmeld

10. maj 2012

Laulund87

Mira0911 skriver:

Anmeld

10. maj 2012

grinny

morbibi skriver:

Forstår slet ikke, at du og andre lader jer genere af det. Jeg får da kun et smil på læben over sådanne opdateringer

Normalt genere det mig heller ikke, tror det er fordi det bare er hver dag. Men jeg har valgt at blokere deres statusser  

Anmeld

10. maj 2012

Frk Mig

come2 skriver:

Jeg har ikke noget imod folk viser glæde og kærlighed.

Jeg er bare træt af folk der skriver om private og negative ting.

Fek.s deres dårlige økonomi.

Det synes jeg virkelig ikke hører til sådan et sted hvor mange kan læse med.

Her må jeg give dig ret .. 

En i min familie skriver INTET andet end negative ting og det er da super belastne .. 

Anmeld

10. maj 2012

grinny

Laulund87 skriver:

Jeg går heller ikke op i om folk sletter mig eller ej, det må de om  Men som jeg har skrevet før så er det mere fordi jeg ikke forstår man har behov for at erklære sin kærlighed så voldsomt (synes jeg) hver dag - på facebook

Folk må skam skrive hvad de vil, og en gang imellem kan man så få sig et grin over det de skriver 

Anmeld

10. maj 2012

grinny

Zeus skriver:

Haha, jeg kan også skrive de mest ligegyldige opdateringer, men altså.. Det er trods alt MIN facebook-væg

Der skal også være plads til "ligegyldige" ting. Jeg har da også på et tidspunkt skrevet at det var dejligt med en løbetur. Andre er fuldstændige ligeglade, men jeg var glad for at jeg kom igang med at løbe igen og det ville jeg da dele 

Anmeld

10. maj 2012

Laulund87

grinny skriver:

Jeg går heller ikke op i om folk sletter mig eller ej, det må de om  Men som jeg har skrevet før så er det mere fordi jeg ikke forstår man har behov for at erklære sin kærlighed så voldsomt (synes jeg) hver dag - på facebook

Folk må skam skrive hvad de vil, og en gang imellem kan man så få sig et grin over det de skriver 

Jeg har netop også en kusine der er teenager der skriver sådan noget hele tiden. Hende har jeg afmeldt for det interesserer mig ikke

Men jeg er da også sikker på at der er nogen der finder mine opdateringer kedelige osv, men det er jo forskelligt hvordan vi ser på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.