Facebook statusopdateringer1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

MorDk

grinny skriver:

Ved godt du ikke har skrevet den direkte til mig, men alligevel er den lige så meget til mig som til andre.

Det er som sådan ikke dit ordvalg, jeg føler mig bare anklaget fordi jeg undre mig over noget. Synes man skal passe meget på hvad man siger lige i øjeblikket, for er der nogen der ikke kan lide det man skriver, så skal andre nok sørge for at de får af vide at de enten har ondt i røven eller noget helt andet!

Du har ret... og jeg undskylder var nok liiige lidt hurtig... men det er nok fordi at der har været så mange indlæg som er kørt total langt ud og sikkert nok fordi folk som mig har nedfældet nogle uhensigtsmæssige formuleringer... Alle kan ha en dårlig dag.. men jeg vil gerne give dig en undskyldning... for det er ikke meningen at du skulle føle dig anklaget.

God aften!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

grinny

MorDk skriver:

Du har ret... og jeg undskylder var nok liiige lidt hurtig... men det er nok fordi at der har været så mange indlæg som er kørt total langt ud og sikkert nok fordi folk som mig har nedfældet nogle uhensigtsmæssige formuleringer... Alle kan ha en dårlig dag.. men jeg vil gerne give dig en undskyldning... for det er ikke meningen at du skulle føle dig anklaget.

God aften!

Jeg tager mod undskyldningen, og undskylder hvis mit første indlæg var for hårdt skrevet

God aften til dig også!

Og vl give dig ret i at der er mange indlæg der er kørt meget langt ud for tiden, men det var virkelig ikke meningen med det her

Anmeld

11. maj 2012

MorDk

grinny skriver:

Jeg tager mod undskyldningen, og undskylder hvis mit første indlæg var for hårdt skrevet

God aften til dig også!

Og vl give dig ret i at der er mange indlæg der er kørt meget langt ud for tiden, men det var virkelig ikke meningen med det her

Det ved jeg godt og jeg opretter da også undrende tråde med mellemrum hvor jeg bliver HAGLET ned... sååå burde have tænkt mig lidt om. Det er bare ikke min dag idag! 

Jamen god aften... 

KRAM!

Anmeld

11. maj 2012

grinny

MorDk skriver:

Det ved jeg godt og jeg opretter da også undrende tråde med mellemrum hvor jeg bliver HAGLET ned... sååå burde have tænkt mig lidt om. Det er bare ikke min dag idag! 

Jamen god aften... 

KRAM!

Som du siger alle kan have en dårlig dag.

Og jeg synes det er MEGET stort af dig at du giver mig en undskyldning! 

Anmeld

11. maj 2012

MorDk

grinny skriver:

Som du siger alle kan have en dårlig dag.

Og jeg synes det er MEGET stort af dig at du giver mig en undskyldning! 

Joo det manglede da bare for "Hader" alt det bitcheri... *S*

Anmeld

11. maj 2012

Nadia&Daniel

Krussedulle skriver:

Det genere ikke mig

For min skyld kan de skrive hvad de har lyst til

Jeg skriver ikke selv daglige kærligheds-erklærings-statusser, men jeg poster af og til et "" på min mands væg

Sådan har jeg det også - facebook er et frit sted for mig, så jeg skriver hvad jeg vil, og det må vennerne på listen også

Anmeld

11. maj 2012

grinny

MorDk skriver:

Joo det manglede da bare for "Hader" alt det bitcheri... *S*

Ja  Det er ikke altid lige sjovt at se hvordan folk kan ryge i totterne på hinanden

Anmeld

11. maj 2012

tinasmor

Jeg er enig med dig ts at jeg synes det er vildt mærkeligt at man sidder og skriver beskeder til hinanden over FB. ALtså kan ikke lade være med at tænke på om de sidder i hvert sit rum og skriver "elsker dig skat". hvorfor ikke bare sige det til hinanden.

Men omvendt kan jeg heller ikke forstå dem der skal lave et drama hver anden dag som f.eks: Så bliver det ikke værre... (og 10 kommentare med "hvad sker der" ) uden svar. Og så to dage efter: "frygtelig dag" osv. Hver dag endnu et drama (hvor det så viser sig, at det var fordi den lille have kastet op endnu en gang eller lign. Men personen får det til at lyde som om hun er blevet fyret, skilt eller lign hver dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.