Facebook statusopdateringer1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

twinny

morethanperfect skriver:

Jep .. Syns det er træls at se på .. Hvilket har gjort jeg har blokeret alle mine veninder med børn , så jeg ikke kan se opdateringerne ..

Jeg kan da godt købe nogle sko til Oscar uden hele verden skal vide hvad de har kostet !!  

Puhha.. Jaah, total irriterende.

Jeg kan godt finde på det, hvis det er røverkøb og andre har interesse i at købe det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

chael

JulieWH skriver:

Jeg synes straks det er værre, når folk skriver at de har en lorte dag, men kun vil fortælle hvorfor over en pb - det er da for opmærksomhedskrævende!

Ja, sådan noget som...

Hvad sker der her?

Hvorfor skal sådan noget altid ske for mig?

Osv.

Ejjjj, dem magter jeg bare ikke

Anmeld

11. maj 2012

morethanperfect

twinny skriver:

Puhha.. Jaah, total irriterende.

Jeg kan godt finde på det, hvis det er røverkøb og andre har interesse i at købe det.

Jep ..
Meen har en veninde som konstant skriver hvad hun giver for ting til sin søn ....

Anmeld

11. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg gør det faktisk når jeg er ny forelsket... For hele verdenen skal vide hvor fantastisk jeg synes den fyr er... Indtil han egentlig viser sig til at være en narrøv...

Men ellers gør jeg det ikke. Og der er ikke rigtigt nogen på min FB som gør det

Anmeld

11. maj 2012

lio

Jeg blokerer den salgs bræk, men det bliver først slemt når jeg så møder en veninde og hun spørg om jeg har set hendes opdatering og føler fri chance for at uddybe det lort hun nu engang har skrevet.

(Dem jeg ser på fb der opdaterer div. med behov for at fortælle os alle noget ligegyldigt, kan jeg ofte se bunder i usikkerhed på det samme.) - Så har lært at tænke "åhh.. stakkels dig"

Jeg selv får mere ud af at fortælle min kæreste at jeg elsker ham, hvad i alverden skal mine fb venner have det bekræftet for??

Anmeld

11. maj 2012

Mettefpigen

Jeg er sku ligeglad med hvad folk skriver på Facebbok, så længe at de ikk chikanere nogle i min familie...

Oplevede en gang at en jeg kendte skrev noget med "at hun forstod ikk at folk lagde billeder ind af deres gravide maver eller børn, de havde jo ikk valgt det, bla bla bla"

Da havde jeg lige lagt et billed ind, så den var myntet på mig.... Sådan noget blir jeg gal over! Så kan man sku sige noget til mig istedet for at lukke det ud på facebook...

Anmeld

11. maj 2012

lycly

Jeg kan virkelig ikke hidse mig op over folks statusopdateringer. Jeg gider ikke engang ulejlige mig med at spærre for dem, jeg springer dem bare over. Selvfølgelig synes jeg at nogle opdateringer er total ligegyldige. Men det er de måske ikke for vedkommende der skriver dem, de har jo nok en grund. Hvad enten det er usikkerhed, forelskelse eller mindreværdskomplekser. Men det kan virkelig ikke hidse mig op

Anmeld

11. maj 2012

MorDk

Hold da op hvor har mange af jer ondt i røven!!

Kan det ikke være ligemeget hvad folk skriver? Tror de fleste skriver hvad de har på hjertet... og ikke KUN for at genere "JER" 

Bloker dem og slut! Tænk at sidde at "bitche" over FB satusopdateringer. Jesus. Livet er sgu da for kort til den slags!

Anmeld

11. maj 2012

MorDk

LuLy skriver:

Jeg kan virkelig ikke hidse mig op over folks statusopdateringer. Jeg gider ikke engang ulejlige mig med at spærre for dem, jeg springer dem bare over. Selvfølgelig synes jeg at nogle opdateringer er total ligegyldige. Men det er de måske ikke for vedkommende der skriver dem, de har jo nok en grund. Hvad enten det er usikkerhed, forelskelse eller mindreværdskomplekser. Men det kan virkelig ikke hidse mig op

Anmeld

11. maj 2012

maria_wlt

MorDk skriver:

Hold da op hvor har mange af jer ondt i røven!!

Kan det ikke være ligemeget hvad folk skriver? Tror de fleste skriver hvad de har på hjertet... og ikke KUN for at genere "JER" 

Bloker dem og slut! Tænk at sidde at "bitche" over FB satusopdateringer. Jesus. Livet er sgu da for kort til den slags!

HØRT

Det kan virkelig ikke sætte mit pis i kog over hvad andre skriver på FB..

COME OM!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.