Facebook statusopdateringer1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

come2

Jeg har ikke noget imod folk viser glæde og kærlighed.

Jeg er bare træt af folk der skriver om private og negative ting.

Fek.s deres dårlige økonomi.

Det synes jeg virkelig ikke hører til sådan et sted hvor mange kan læse med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

morethanperfect

An&Jo skriver:

nej nej, jeg kunne aldrig drømme om at skrive prisen på nogen af de ting jeg køber.. fortæller heller ikke direkte hvad det er jeg køber, bare at jeg har shoppet..

Det har jeg intet i mod heller

Der er bare mange af mine "veninder" der har travlt med at fortælle facebook hvad deres dyre mærkevarer ting til børnene har kostet .. Syns det er lidt latterligt ..

Anmeld

10. maj 2012

grinny

morethanperfect skriver:

Hahahaha ... Man sku tror du stalker mig
Har faktisk været i brugsen og købt kylling ...... OG Oscar ville som han plejer , ha en banan  

HAHA!

Okay, det er rimelig skræmmende. Det var bare det første der poppede op i mit hoved 

Anmeld

10. maj 2012

morethanperfect

grinny skriver:

HAHA!

Okay, det er rimelig skræmmende. Det var bare det første der poppede op i mit hoved 

Creepy ..

Anmeld

10. maj 2012

Ina33

grinny skriver:

Okay, det er nok en af de der - det er ligemeget - debatter  Men jeg letter alligevel mit hjerte og sind med det jeg vil sige

Jeg er virkelig ved at BRÆKKE mig over noget af det folk skriver på facebook. Min storebrors x-kæreste er sammen med vores fætter og HVER EVIG ENESTE DAG!!! Er der status som dette på min væg, og mange af dem:

"Jeg elsker dig skat  Du er den bedste i mit liv skat  Jeg kan ikke leve uden dig skat  Du er hele min verden skat... Og ja, sådan fortsætter deti et par linjer endnu!

Jeg får virkelig kvalme over det. Det kan godt være det kun er mig og at jeg bare er underligt, og egentlig kan jeg være ligeglad, forstår bare ikke behovet for at skrive sådan en kærlighedserklæring på facebook hver enests dag? Kan da forstå dem der skriver: "har været sammen med manden i x antal år" for det sker ikke hver dag, men hvorfor det andet?

Er der nogen der gør det? Eller kan fortælle mig hvorfor folk gør det?

Jeg har det på præcis samme måde som dig, jeg bliver også vældig provokeret af disse statusopdateringer, og jeg har funderet en del over dem.

Min teori er at man gerne vil have noget til at se perfekt ud på overfladen, men at det formentlig ikke er det i virkeligheden. Ved at komme disse udsagn igen og igen, får man noget krakelerende til at se perfekt ud....

Anmeld

10. maj 2012

grinny

come2 skriver:

Jeg har ikke noget imod folk viser glæde og kærlighed.

Jeg er bare træt af folk der skriver om private og negative ting.

Fek.s deres dårlige økonomi.

Det synes jeg virkelig ikke hører til sådan et sted hvor mange kan læse med.

Jeg forstår heller ikke hvorfor man skriver meget personlige ting på facebook, aldrig om jeg ville gøre det!

Jeg bliver student sidst i juni, og jeg ved faktisk ikke om jeg har lyst til at "reklamere" med det på facebook. Jeg føler nemlig at jeg så "presser" folk til at skrive tillykke.

Okay, måske er jeg bare meget underlig når det kommer til det med statusopdateringer 

Anmeld

10. maj 2012

Miss Church

grinny skriver:

Måske skulle du gøre det samme? Skrive hver gang du har købt noget til dig eller Oscar 

"idag har jeg været i Rema1000 og jeg købte kylling med hjem til mig selv og Oscar fik en banan" 

Anmeld

10. maj 2012

An&Jo

morethanperfect skriver:

Det har jeg intet i mod heller

Der er bare mange af mine "veninder" der har travlt med at fortælle facebook hvad deres dyre mærkevarer ting til børnene har kostet .. Syns det er lidt latterligt ..

det behov forstår jeg heller ikke..

det kommer ikke folk ved hvad jeg giver for mine ting, og det er uanset om det er tøj eller andre ligegyldige ting..

Anmeld

10. maj 2012

mpr

grinny skriver:

Jeg har da også skrevet når jeg har årsdag med min kæreste. Men skriver for det meste en enkelt linie som f.eks.: 3 år 

Jeg behøver ikke erklære min kærlighed til ham derinde, fordi den erklæring synes jeg skal være personligt, ikke over facebook 

Nej nej for silvan da ;D Skriver heller ikke andet andet end x måneder med kæresten det er det

Anmeld

10. maj 2012

grinny

Loppe skriver:

Jeg har det på præcis samme måde som dig, jeg bliver også vældig provokeret af disse statusopdateringer, og jeg har funderet en del over dem.

Min teori er at man gerne vil have noget til at se perfekt ud på overfladen, men at det formentlig ikke er det i virkeligheden. Ved at komme disse udsagn igen og igen, får man noget krakelerende til at se perfekt ud....

Hmm, det kunne egentlig godt være.. At man bare gerne vil have folk tror det hele er perfekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.