Facebook statusopdateringer1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

Lullaby

Har en på min venneliste der enten skriver hvor forfærdelig kommunen er, at de vil sende hende i arbejde, at hun har den bedste mand/børn i verdenen og hun elsker dem eller at hun nu har købt mere tøj til ungerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Clisolka

Uhh uhh jeg har et par stykker der skriver om sygdom hver evig eneste dag  Jeg har slettet en og blokeret status på de andre....

Men ligefrem kærlighedserklæringer hver dag? Suk..... Jeg kan da godt skrive på min kærestes væg, men det er ikke så tit - mere månedsdage eller årsdage 

Ellers skriver jeg det jeg har lyst til - hvis folk ikke vil se det, så må de blokere min status 

Anmeld

10. maj 2012

KakaoDrik

Jeg er ikke en af dem som skriver sådan,men jeg syntes det er sødt hvis ikke det er det samme hver dag. Jeg har skrevet om min skridttæller på facebook i dag. Ligegyldigt for andre måske,men min facebook-mine regler 

Anmeld

10. maj 2012

grinny

Chel1992 skriver:

Nej nej for silvan da ;D Skriver heller ikke andet andet end x måneder med kæresten det er det

Men det er jo så også helt fint og ikke overdrevet.

Der er da også nogen der skriver "dejlig gåtur med kæresten" og det har jeg slet ikke noget imod, jeg er jo ikke en følelseskold kælling  Det andet virker bare kvælende og kvalmende

Anmeld

10. maj 2012

grinny

Babymor2010 skriver:

Uhh uhh jeg har et par stykker der skriver om sygdom hver evig eneste dag  Jeg har slettet en og blokeret status på de andre....

Men ligefrem kærlighedserklæringer hver dag? Suk..... Jeg kan da godt skrive på min kærestes væg, men det er ikke så tit - mere månedsdage eller årsdage 

Ellers skriver jeg det jeg har lyst til - hvis folk ikke vil se det, så må de blokere min status 

Man skal da også skrive det som man har lyst til, andre kan bare blokere dem, og det har jeg også valgt med dem.. Man må selvfølgelig bruge sin facebook som man vil

Anmeld

10. maj 2012

wamse

grinny skriver:

Det er også fint nok. Det jeg ikke helt forstår det er hvorfor så stor en kærlighedserklæring skal skriver på facebook. Jeg synes det virker upersonligt og når det bliver skrevet hver dag så betyder ordene "jeg elsker dig" bare ikke lige så meget - men igen det er jo bare min mening

Jeg siger jo også hver dag, at jeg elsker dig til mine børn, og det betyder jo heller ikke mindre af den årsag

Anmeld

10. maj 2012

wamse

Mira0911 skriver:

Ja sådan er det også her.... 

Anmeld

10. maj 2012

grinny

morethanperfect skriver:

Creepy ..

Måske er jeg synsk? haha

Anmeld

10. maj 2012

grinny

wamse skriver:

Jeg siger jo også hver dag, at jeg elsker dig til mine børn, og det betyder jo heller ikke mindre af den årsag

Jeg siger ikke jeg elsker dig til min kæreste hver dag. Jeg viser ham min kærlighed og fortæller at jeg er glad for ham, men for mig i de ord noget jeg "gemmer" hvis der er en dag hvor jeg virkelig har brug for at sige det. Men igen, det er jo forskelligt hvordan man har det med de ord og det er jo helt okay at det er forskelligt fra person til person.

Måske vil jeg sige det mere når jeg får børn

Anmeld

10. maj 2012

Krussedulle

Det genere ikke mig

For min skyld kan de skrive hvad de har lyst til

Jeg skriver ikke selv daglige kærligheds-erklærings-statusser, men jeg poster af og til et "" på min mands væg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.