Facebook statusopdateringer1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

JanetBJ

Jeg synes det er fint at folk viser deres kærlighed. Det værste er nok de latterlige negative beskeder som kommer nogengange, og ting som er lidt for private, såsom et skænderi eller familiefejde ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

grinny

Chel1992 skriver:

Har gjort det EN gang og det var nok af ren henrykkelse over at vi havde været sammen 5 måneder (tåbeligt fordi det ikke er længe) men han er den jeg har været længst sammen med så kunne ikke holde det i mig ^^!

Men at skrive det HVER dag det er lige i overkanten skriver da en lille sød status til vores månedsdag hvis jeg kommer på facebook på dagen men ellers foregår det da privat hvis det abselut skal skrives over nettet

Jeg har da også skrevet når jeg har årsdag med min kæreste. Men skriver for det meste en enkelt linie som f.eks.: 3 år 

Jeg behøver ikke erklære min kærlighed til ham derinde, fordi den erklæring synes jeg skal være personligt, ikke over facebook 

Anmeld

10. maj 2012

An&Jo

morethanperfect skriver:

Nej men jeg kender mange der gør det ..

Jeg syns det er mest irriterende når/hvis folk skriver : "Har lige købt de fedeste og dyreste burberrysko til min fantastiske søn" Osv osv.. 
Syns det er sååååå pisse irriterende ..
Det er tit unge mødre der skriver disse hos mig , og det er KLART at se på måden de skriver: Se her , hør mig ...
Åhh jeg kan slet ik ha det

jeg kan altså os godt finde på at ytre mig om mine indkøb hvis jeg falder over et godt tilbud..

hvis folk ikke vi lse det, så må man jo blokere mig, men skriver det dog ikke så tit..

Anmeld

10. maj 2012

morethanperfect

An&Jo skriver:

jeg kan altså os godt finde på at ytre mig om mine indkøb hvis jeg falder over et godt tilbud..

hvis folk ikke vi lse det, så må man jo blokere mig, men skriver det dog ikke så tit..

Men køber du sko til over 1000 kr. til din søn og skriver på facebook hvad de har kostet ?? (Kun for at alle folk skal høre hvor mange penge man har brugt på ham) 

Anmeld

10. maj 2012

wamse

Jeg skriver lige, hvad jeg har på hjertet

Hvis andre ikke kan lide det, så må de blokere eller hvad man nu gør

Anmeld

10. maj 2012

grinny

morethanperfect skriver:

Jep .. Syns det er træls at se på .. Hvilket har gjort jeg har blokeret alle mine veninder med børn , så jeg ikke kan se opdateringerne ..

Jeg kan da godt købe nogle sko til Oscar uden hele verden skal vide hvad de har kostet !!  

Måske skulle du gøre det samme? Skrive hver gang du har købt noget til dig eller Oscar 

"idag har jeg været i Rema1000 og jeg købte kylling med hjem til mig selv og Oscar fik en banan" 

Anmeld

10. maj 2012

An&Jo

morethanperfect skriver:

Men køber du sko til over 1000 kr. til din søn og skriver på facebook hvad de har kostet ?? (Kun for at alle folk skal høre hvor mange penge man har brugt på ham) 

nej nej, jeg kunne aldrig drømme om at skrive prisen på nogen af de ting jeg køber.. fortæller heller ikke direkte hvad det er jeg køber, bare at jeg har shoppet..

Anmeld

10. maj 2012

morethanperfect

grinny skriver:

Måske skulle du gøre det samme? Skrive hver gang du har købt noget til dig eller Oscar 

"idag har jeg været i Rema1000 og jeg købte kylling med hjem til mig selv og Oscar fik en banan" 

Hahahaha ... Man sku tror du stalker mig
Har faktisk været i brugsen og købt kylling ...... OG Oscar ville som han plejer , ha en banan  

Anmeld

10. maj 2012

Mira0911

wamse skriver:

Ja sådan er det også her.... 

Anmeld

10. maj 2012

grinny

wamse skriver:

Det er også fint nok. Det jeg ikke helt forstår det er hvorfor så stor en kærlighedserklæring skal skriver på facebook. Jeg synes det virker upersonligt og når det bliver skrevet hver dag så betyder ordene "jeg elsker dig" bare ikke lige så meget - men igen det er jo bare min mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.