MorDk skriver:
Du skriver da med store bogstaver at du er ved at BRÆKKE dig over dit og dat.... Måske betyder det meget for vedkommende at ytre sig og offentliggøre en kærlighedserklæring x flere om dagen og hvad så?
Jeg bitcher ikke... jeg sys bare det er vildt at gå op i sådan noget. Og jeg taler ikke grimt. Siger bare at mange af jer har ondt i røven... Kunne da have været skrevet/sagt værre... Jesus...
Det kan da godt være at jeg skriver at jeg brækker mig, men jeg skriver da i hvert fald op til flere gange at folk selv bestemmer hvad de vil skrive jeg er bare uforstående overfor det!
Så det vil sige fordi jeg stiller et spørgsmål om hvorfor man gør sådan, så har jeg ondt i røven? Nej egentlig ikke, jeg må vel have lov til at stille spørgsmål omkring det uden du skal himle op om at folk har ondt i røven!
Måske skulle du skrive det i en pænere tone som mange andre gør. Det er okay at du har en anden mening, men det kan skrive pænere/på en anden måde. Jeg føler lidt du anklager mig, bare fordi jeg vil have svar på et spørgsmål!
Anmeld