Facebook statusopdateringer1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

chael

Mindreværdskomplekser?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Zeus

grinny skriver:

Der skal også være plads til "ligegyldige" ting. Jeg har da også på et tidspunkt skrevet at det var dejligt med en løbetur. Andre er fuldstændige ligeglade, men jeg var glad for at jeg kom igang med at løbe igen og det ville jeg da dele 

Til gengæld overklasker jeg den ikke med kærlighedsbeskeder, men min kæreste har så heller ikke en facebookprofil, hvilket jo gør det ret unødvendigt

Anmeld

10. maj 2012

grinny

Laulund87 skriver:

Jeg har netop også en kusine der er teenager der skriver sådan noget hele tiden. Hende har jeg afmeldt for det interesserer mig ikke

Men jeg er da også sikker på at der er nogen der finder mine opdateringer kedelige osv, men det er jo forskelligt hvordan vi ser på det

Det sjove ved det er bare at hvis vi selv havde haft facebook da vi begyndte at rende med drenge og få kærester havde vi nok skrevet det samme 

Anmeld

10. maj 2012

grinny

Zeus skriver:

Til gengæld overklasker jeg den ikke med kærlighedsbeskeder, men min kæreste har så heller ikke en facebookprofil, hvilket jo gør det ret unødvendigt

Ja så ser han dem ikke alligevel, du må bruge mobilen  

Anmeld

10. maj 2012

grinny

chael skriver:

Mindreværdskomplekser?!

Hmm, måske?

Anmeld

10. maj 2012

anynom

Jeg synes straks det er værre, når folk skriver at de har en lorte dag, men kun vil fortælle hvorfor over en pb - det er da for opmærksomhedskrævende!

Anmeld

10. maj 2012

grinny

JulieWH skriver:

Jeg synes straks det er værre, når folk skriver at de har en lorte dag, men kun vil fortælle hvorfor over en pb - det er da for opmærksomhedskrævende!

Ja okay, den har jeg også set nogle gange snart 

Anmeld

10. maj 2012

MortilElias2010

Loppe skriver:

Jeg har det på præcis samme måde som dig, jeg bliver også vældig provokeret af disse statusopdateringer, og jeg har funderet en del over dem.

Min teori er at man gerne vil have noget til at se perfekt ud på overfladen, men at det formentlig ikke er det i virkeligheden. Ved at komme disse udsagn igen og igen, får man noget krakelerende til at se perfekt ud....

Lige præcis.

Anmeld

10. maj 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg forstår så heller ikke, at folk, der har været gift i mange år, skriver tillykke med bryllupsdagen til hinanden på FB - altså, de står op sammen, siger tillykke til hinanden, og så sætter de sig ved hver deres pc for også at skrive det til hinanden? 

Hvorfor ikke bare skrive i sin status, at man har bryllupsdag? 

Anmeld

10. maj 2012

grinny

Mor og meget mere skriver:

Jeg forstår så heller ikke, at folk, der har været gift i mange år, skriver tillykke med bryllupsdagen til hinanden på FB - altså, de står op sammen, siger tillykke til hinanden, og så sætter de sig ved hver deres pc for også at skrive det til hinanden? 

Hvorfor ikke bare skrive i sin status, at man har bryllupsdag? 

Jamen det er vel egentlig også lidt af det samme? Nu ved jeg nemlig at disse to jeg snakker om også bor sammen. Man skulle næsten tro at de slet ikke snakker sammen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.