mit liv i ruiner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

FrkZier

signe. skriver:

Puha

Tænk at når man tror man vil kæmpe for det sammen, at modparten så laver sådan et nummer..

Kan kun sige at du har min dybeste medfølelse og at jeg håber du kommer stærkere ud på den anden side...

og jeg forstår bare ikke at han ikke bare har været en mand og så fortalt mig at han ikke havde lyst til at være sammen med mig! totalt kujon, man skulle tro han var 14

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Clisolka

sarahb skriver:

Gider ikke spilde min tid på at svine ham til!
Men på at sige: HOLD OP HVOR ER DU SEJ OG STÆRK at du er gået på den måde, viser bare at du elsker dig selv højere end ham. Og det er så vigtigt så man ikke lever i et forhold hvor man finder sig i noget der ikke er godt for en selv.
Du er sej, du er stærk og du bliver meget mere kvinde og meget stærkere af dette. Tro mig det er hans tab og det vil han indse på et tidspunkt!

Anmeld

10. maj 2012

Carl-Emil's mor

FrkZier skriver:

ja.. det er nok det der bedst beskriver det..
- jeg måtte idag desværre erfarer at min kæreste som jeg elsker(de) over alt på jorden, ikke kunne nøjes med kun mig, og han havde valgt at få sig lidt ved siden af
Jeg opdagede dette ved at han sendte en sms, som TYDELIGVIS ikke skulle have været sendt til mig, men have været sendt til en anden pige.. da jeg modtog denne sms valgte jeg bare i al hast at pakke alle mine ting fra lejligheden og skride inden han kom hjem fra arbejde..

Jeg er lige nu, i chok, såret og føler mig så dum og ulækker.. jeg begriber ikke at en "mand" jeg har kendt i 6-7 år bare kan skide på det hele og være sammen med en anden

livet er rigtig hårdt og urimeligt nogle gange.. men modgang gør en stærk og man kan altid finde lyspunkter.. jeg finder dem gerne for dig

Synes det er ufattelig lavt at gøre sådan ting, men bedre du har opdaget det nu end 1 mdr før din termin...

sender dig masser af kram og styrke

Anmeld

10. maj 2012

4xGreve

Vil ikke smutte uden at give dig en kæmpe ...

Også vil jeg bare sige at jeg syntes du er super sej så flot at du havde modet til at smutte! Og husk det er bestemt ikke dig den er galt med og det er ikke dig der skal sidde med grim smag i munden eller føle sig dum mm. Det er ham! 

Giv dig selv tid til at komme over det her og tros det at det er svært lige nu så vær glad for at du er kommet væk fra ham så han ikke spilder mere af dit liv!

Anmeld

10. maj 2012

Muffin_girl

FrkZier skriver:

ja.. det er nok det der bedst beskriver det..
- jeg måtte idag desværre erfarer at min kæreste som jeg elsker(de) over alt på jorden, ikke kunne nøjes med kun mig, og han havde valgt at få sig lidt ved siden af
Jeg opdagede dette ved at han sendte en sms, som TYDELIGVIS ikke skulle have været sendt til mig, men have været sendt til en anden pige.. da jeg modtog denne sms valgte jeg bare i al hast at pakke alle mine ting fra lejligheden og skride inden han kom hjem fra arbejde..

Jeg er lige nu, i chok, såret og føler mig så dum og ulækker.. jeg begriber ikke at en "mand" jeg har kendt i 6-7 år bare kan skide på det hele og være sammen med en anden

Det er jeg rigtigt ked af .. 

Anmeld

10. maj 2012

signe.

FrkZier skriver:

og jeg forstår bare ikke at han ikke bare har været en mand og så fortalt mig at han ikke havde lyst til at være sammen med mig! totalt kujon, man skulle tro han var 14

Ja, det er næsten helt pinligt.. Bare at han ikke mander sig op til bagefter at tage snakken når du jo selv opdagede det.. suk

Anmeld

10. maj 2012

FrkZier

Carl-Emil's mor skriver:

livet er rigtig hårdt og urimeligt nogle gange.. men modgang gør en stærk og man kan altid finde lyspunkter.. jeg finder dem gerne for dig

Synes det er ufattelig lavt at gøre sådan ting, men bedre du har opdaget det nu end 1 mdr før din termin...

sender dig masser af kram og styrke

ja det rigtig nok, det bare rigtig svært at se når man sidder midt i kaosset!

- ja jeg er meget glad for jeg opdagede det inden jeg nåede at blive gravid igen!

Anmeld

10. maj 2012

FrkZier

signe. skriver:

Ja, det er næsten helt pinligt.. Bare at han ikke mander sig op til bagefter at tage snakken når du jo selv opdagede det.. suk

argghmen det bare til grin altså!

Anmeld

10. maj 2012

FrkZier

AalborgPigen skriver:

Det er jeg rigtigt ked af .. 

tak

Anmeld

10. maj 2012

FrkZier

4xGreve skriver:

Vil ikke smutte uden at give dig en kæmpe ...

Også vil jeg bare sige at jeg syntes du er super sej så flot at du havde modet til at smutte! Og husk det er bestemt ikke dig den er galt med og det er ikke dig der skal sidde med grim smag i munden eller føle sig dum mm. Det er ham! 

Giv dig selv tid til at komme over det her og tros det at det er svært lige nu så vær glad for at du er kommet væk fra ham så han ikke spilder mere af dit liv!

tusind tak!
jeg sidder lige nu og er faktisk lidt overrasket over at jeg bare sagde fuck det hele pakkede min ting og skred inden han kom hjem, havde aldrig troet jeg ville have "modet" til det - men hold nu op hvor jeg bare er såret og skuffet, så, så bare ikke anden udvej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.