mit liv i ruiner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

FrkZier

wamse skriver:

Ååhh for pokker din stakkel

er bare så skuffet altså!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Ditte-3

syntes det flot du skynte dig væk , kan nemt sette mig ind i det du oplever lige nu har vert i et forhold hvor i 3 år han havde en del forskelige piger og det var hort det ente med han blev volig og min sjalusi blev være heldig vis kom min nuværene kærste og rædet mig ellers havde jeg nok stadi vert så dum og være ved ham, så det med at gi sjangser igen og igen hjælper ik kom væk og det i en fart så flot du er smutted. og husk det ik dig der har fejlene det er ham for ved man kan komme til at gi sig selv skylden.

håber det gav lidt mening det jeg entelig ville var at give dig et

Anmeld

10. maj 2012

FrkZier

Kathepige skriver:

NEJ!

Er målløs. Og efter det, I har været igennem med MA(har fulgt dig lidt).. Shit et koldt svin. Ja, undskyld. 

Og han lagde ikke ligefrem op til mulig forsoning kan jeg så regne ud?

jeg er selv totalt i chok!
vi har været SÅ meget igennem SAMMEN, vi har altid stået ved hinandens side uanset hvad.. og så gør han det her mod mig?

Anmeld

10. maj 2012

Flødebollen

FrkZier skriver:

er bare i chok.. og SÅ såret, og føler mig bare så dum og forrådt!!

Sender dig en kæmpe krammer!!!

Anmeld

10. maj 2012

signe.

FrkZier skriver:

JO
jeg troede sku også vi var ment to be, men tydeligvis ikke
jeg skriver nu ORDRET hvad der stod i den sms:
Kamilla(mit navn) er hos mig til kl 16, skriver når hun går <3! tænker på din min søde <3

UF hvor lavt.. At han ligefrem planlægger sit skriveri efter hvornår du er hjemme, eftersom I jo tydeligvis bor sammen.. Har du fået visdom på om de havde lavet noget udover skriverierne? Om det har stået på længe...? Hvordan pokker kan han tillade sig det, når I både planlægger dte ene og det andet. Det er så kujonagtigt. Du vil have bedre af at han INDEN de skriverir begyndte, havde sagt at han ikke synes det fungerede mellem Jer mere, det er sku da til at have med at gøre, men det der hemmelighedskræmmeri?? Puha...

Håber han ved at han har jokket godt og grundigt i spinaten og har sat 7 års samliv på spil!

Anmeld

10. maj 2012

Camilla <3

Øv, for en klaphat! 

Håber han kommer sådan til at fortryde hvad han har gjort! Føj .. 

KÆMPE kram til dig! 

Anmeld

10. maj 2012

FrkZier

Kathepige skriver:

Sender dig en kæmpe krammer!!!

tusind tusind tak!!
- han har ikke engang sagt undskyld

Anmeld

10. maj 2012

Isaac's mor

Mange tanker og trøstende kram herfra

Kort: DUMME SVIN!

Anmeld

10. maj 2012

FrkZier

signe. skriver:

UF hvor lavt.. At han ligefrem planlægger sit skriveri efter hvornår du er hjemme, eftersom I jo tydeligvis bor sammen.. Har du fået visdom på om de havde lavet noget udover skriverierne? Om det har stået på længe...? Hvordan pokker kan han tillade sig det, når I både planlægger dte ene og det andet. Det er så kujonagtigt. Du vil have bedre af at han INDEN de skriverir begyndte, havde sagt at han ikke synes det fungerede mellem Jer mere, det er sku da til at have med at gøre, men det der hemmelighedskræmmeri?? Puha...

Håber han ved at han har jokket godt og grundigt i spinaten og har sat 7 års samliv på spil!

han har ingenting at sige.. jeg sagde bare til ham at jeg ikke forstod han kunne finde på det osv.. han havde intet at sige ikke engang et undskyld eller noget som helst!!
- jeg sagde også til ham at det fair nok hvis han ikke vil være sammen med mig mere, men SÅ SIG DET DOG!!
vi sad i sofaen så sent som igår aftes og puttede og kunne mærke på ham der var noget, og spurgte hvad der var galt osv han sagde bare at han var træt, og sagde direkte til ham: har du ikke lyst til at være sammen mere? og idioten sagde: jo selvfølgelig skat, jeg elsker dig

Anmeld

10. maj 2012

FrkZier

Sophie.Hammershøy skriver:

Mange tanker og trøstende kram herfra

Kort: DUMME SVIN!

mange mange tak

og åååh ja et dumt svin!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.