signe. skriver:
UF hvor lavt.. At han ligefrem planlægger sit skriveri efter hvornår du er hjemme, eftersom I jo tydeligvis bor sammen.. Har du fået visdom på om de havde lavet noget udover skriverierne? Om det har stået på længe...? Hvordan pokker kan han tillade sig det, når I både planlægger dte ene og det andet. Det er så kujonagtigt. Du vil have bedre af at han INDEN de skriverir begyndte, havde sagt at han ikke synes det fungerede mellem Jer mere, det er sku da til at have med at gøre, men det der hemmelighedskræmmeri?? Puha...
Håber han ved at han har jokket godt og grundigt i spinaten og har sat 7 års samliv på spil!
han har ingenting at sige.. jeg sagde bare til ham at jeg ikke forstod han kunne finde på det osv.. han havde intet at sige ikke engang et undskyld eller noget som helst!!

- jeg sagde også til ham at det fair nok hvis han ikke vil være sammen med mig mere, men SÅ SIG DET DOG!!

vi sad i sofaen så sent som igår aftes og puttede og kunne mærke på ham der var noget, og spurgte hvad der var galt osv han sagde bare at han var træt, og sagde direkte til ham: har du ikke lyst til at være sammen mere? og idioten sagde: jo selvfølgelig skat, jeg elsker dig

Anmeld