FrkZier skriver:
han har ingenting at sige.. jeg sagde bare til ham at jeg ikke forstod han kunne finde på det osv.. han havde intet at sige ikke engang et undskyld eller noget som helst!!
- jeg sagde også til ham at det fair nok hvis han ikke vil være sammen med mig mere, men SÅ SIG DET DOG!! 
vi sad i sofaen så sent som igår aftes og puttede og kunne mærke på ham der var noget, og spurgte hvad der var galt osv han sagde bare at han var træt, og sagde direkte til ham: har du ikke lyst til at være sammen mere? og idioten sagde: jo selvfølgelig skat, jeg elsker dig

Tænk at han ikke engang kan mande sig op til at tage en ordentlig snak med dig efter så mange år? Han er godt nok en kujon...
Nu kunne jeg lige skimte at I havde haft lidt problemer her tidligere på måneden, kan det være der han har haft et behov for at få en anden piges nummer? Kæft hvor er det bare lavt.. han har jo virkelig givet op på forhånd!
Kan sagtens sidde her og sige at du fortjener bedre og at du er bedre stillet uden ham, alligevel kan jeg næsten ikke sætte mig ind i hvor ONDT det må gøre og at man nok i dette øjeblik IKKE tænker på at man ikke fortjener ham, men nok bare ønsker ham tilbage og at alting skulle være som før. Man stopper jo (desværre) ikke med at elske personen i det øjeblik de dummer sig så gevaligt som din kæreste har gjort...
Anmeld