mit liv i ruiner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

FrkZier

Loa skriver:

Nej???? Ej nej nej. Det er da simpelthen for lavt hvis din teori holder.......... 

For pokker da..... Bor i ikke sammen og har forsøgt på barn og alt muligt??

Og hvad så nu, har han bare accepteret i ikke er sammen/er han ligeglad??

Ej men jeg kan slet ikke fatte det oven i hovedet......

han er desværre ikke særlig moden, åbenbart..
jeg var gravid og mistede her d. 29/12 hvor vi så siden har prøvet at lave en ny, og det da næsten helt heldigt at jeg ikke er blevet gravid, fordi det havde da bare slet ikke gjort situationen bedre!

han har bare accepteret at jeg er flyttet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

LilleLene

FrkZier skriver:

tusind tak

Hvad har han så sagt til at du er væk ?

eller han er måske ikke kommet hjem endnu

Anmeld

10. maj 2012

FrkZier

AalborgPigen skriver:

Ja tro på dig selv.. Især nu når du er ude på dybt vand.. TRO på at du har gjort det der er bedst for dig ! 

jeg håber og satser på der er en derude til mig der kan finde ud af at behandle en kvinde ordentligt!

Anmeld

10. maj 2012

FrkZier

LilleLene skriver:

Hvad har han så sagt til at du er væk ?

eller han er måske ikke kommet hjem endnu

jeg snakkede kort med ham og sagde bare at jeg skred.. han havde ikke så meget at sige, bare ok jamen farvel så..

Anmeld

10. maj 2012

anja89

FrkZier skriver:

ja.. det er nok det der bedst beskriver det..
- jeg måtte idag desværre erfarer at min kæreste som jeg elsker(de) over alt på jorden, ikke kunne nøjes med kun mig, og han havde valgt at få sig lidt ved siden af
Jeg opdagede dette ved at han sendte en sms, som TYDELIGVIS ikke skulle have været sendt til mig, men have været sendt til en anden pige.. da jeg modtog denne sms valgte jeg bare i al hast at pakke alle mine ting fra lejligheden og skride inden han kom hjem fra arbejde..

Jeg er lige nu, i chok, såret og føler mig så dum og ulækker.. jeg begriber ikke at en "mand" jeg har kendt i 6-7 år bare kan skide på det hele og være sammen med en anden

Stakkels dig.. Ville ikke gå uden lige at give dig en masse 

Anmeld

10. maj 2012

FrkZier

Ditte-3 skriver:

syntes det flot du skynte dig væk , kan nemt sette mig ind i det du oplever lige nu har vert i et forhold hvor i 3 år han havde en del forskelige piger og det var hort det ente med han blev volig og min sjalusi blev være heldig vis kom min nuværene kærste og rædet mig ellers havde jeg nok stadi vert så dum og være ved ham, så det med at gi sjangser igen og igen hjælper ik kom væk og det i en fart så flot du er smutted. og husk det ik dig der har fejlene det er ham for ved man kan komme til at gi sig selv skylden.

håber det gav lidt mening det jeg entelig ville var at give dig et

tusind tak..
det rigtig hårdt, men er sikker på jeg kommer ud på den anden side!

Anmeld

10. maj 2012

FrkZier

anja89 skriver:

Stakkels dig.. Ville ikke gå uden lige at give dig en masse 

mange gange tak

Anmeld

10. maj 2012

Loa

FrkZier skriver:

han er desværre ikke særlig moden, åbenbart..
jeg var gravid og mistede her d. 29/12 hvor vi så siden har prøvet at lave en ny, og det da næsten helt heldigt at jeg ikke er blevet gravid, fordi det havde da bare slet ikke gjort situationen bedre!

han har bare accepteret at jeg er flyttet!

Årh nej nej. Gud hvor er det bare synd for dig!!!!! 

For pokker hvor skal du være glad for du nåede at slippe af med ham, så du kan finde en der virkelig sætter pris på dig.....!!

Anmeld

10. maj 2012

FrkZier

Loa skriver:

Årh nej nej. Gud hvor er det bare synd for dig!!!!! 

For pokker hvor skal du være glad for du nåede at slippe af med ham, så du kan finde en der virkelig sætter pris på dig.....!!

ja jeg har faktisk også lidt ondt af mig selv
jeg forstår det ikke helt, at jeg har spildt så lang tid af mit liv, og været så sikker på det skulle være for altid.. men nej

Anmeld

10. maj 2012

lio

Kniber tæerne af mangel på forståelse for sådan noget, øv for den da.

Håber du har nogen at være hos som kan støtte dig og give dig en masse krammer.

Og du får også lige en fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.