Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkZier skriver: ja det rigtig nok, det bare rigtig svært at se når man sidder midt i kaosset! - ja jeg er meget glad for jeg opdagede det inden jeg nåede at blive gravid igen!
ja det rigtig nok, det bare rigtig svært at se når man sidder midt i kaosset! - ja jeg er meget glad for jeg opdagede det inden jeg nåede at blive gravid igen!
jeg kan så udemærket forstå dig og nu vil du med garanti få dig nogle tudeture i løbet af de kommende dag og du skal bare endelig lade dig tude ud.... og har du behov for at skælde ud og skrive sure ting for at få det igennem systemet er min postkasse altid åben for at lytte
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ajjjjjj!!!! Hvor svinsk!!!! Ubehøvlet!!!!!!! Ajj jeg kan slet ikk forstå hvordan f***** han kan finde på sådan noget... Også ikk kan snakke med dig med problemerne, og specielt når i har været sammen i så lang tid... Og specielt være ligeglad med at han har gjort det... Hold da op hvor er jeg målløs...... Han burde sku få en skovl i hovedet.... Hold da op...
Håber virkelig du er ved nogle som trøster dig
Ajjjj.... Jeg sidder bare virkelig og blir pisse gal...... Skal vi tage derop og tæske ham?? Og måske tøsen?? Ajj det man jo ikk... Aner du slet ikk hvem tøsen er??....
Carl-Emil's mor skriver: jeg kan så udemærket forstå dig og nu vil du med garanti få dig nogle tudeture i løbet af de kommende dag og du skal bare endelig lade dig tude ud.... og har du behov for at skælde ud og skrive sure ting for at få det igennem systemet er min postkasse altid åben for at lytte
FrkZier skriver: tak
tak
Men du skal klappe dig selv på skuldren for at du tog dine ting og gik.. Mange havde/har bare fundet sig i det .. Det skal du være stolt af !
AalborgPigen skriver: Men du skal klappe dig selv på skuldren for at du tog dine ting og gik.. Mange havde/har bare fundet sig i det .. Det skal du være stolt af !
Mettefpigen skriver: Ajjjjjj!!!! Hvor svinsk!!!! Ubehøvlet!!!!!!! Ajj jeg kan slet ikk forstå hvordan f***** han kan finde på sådan noget... Også ikk kan snakke med dig med problemerne, og specielt når i har været sammen i så lang tid... Og specielt være ligeglad med at han har gjort det... Hold da op hvor er jeg målløs...... Han burde sku få en skovl i hovedet.... Hold da op... Håber virkelig du er ved nogle som trøster dig Ajjjj.... Jeg sidder bare virkelig og blir pisse gal...... Skal vi tage derop og tæske ham?? Og måske tøsen?? Ajj det man jo ikk... Aner du slet ikk hvem tøsen er??....
Jeg vil gerne hjælpe med at tæske ham !
FrkZier skriver: tusind tak! jeg sidder lige nu og er faktisk lidt overrasket over at jeg bare sagde fuck det hele pakkede min ting og skred inden han kom hjem, havde aldrig troet jeg ville have "modet" til det - men hold nu op hvor jeg bare er såret og skuffet, så, så bare ikke anden udvej
tusind tak! jeg sidder lige nu og er faktisk lidt overrasket over at jeg bare sagde fuck det hele pakkede min ting og skred inden han kom hjem, havde aldrig troet jeg ville have "modet" til det - men hold nu op hvor jeg bare er såret og skuffet, så, så bare ikke anden udvej
Du er sej! Og, med fare for at lyde oldgammel: Du er så ung, og verden ligger åben for dig. Det her kommer du stærkt igennem.
FrkZier skriver: ja det kommer helt sikkert, lige nu er jeg bare i chok og ved ikke helt hvad jeg skal gøre!tusind tusind tak!
ja det kommer helt sikkert, lige nu er jeg bare i chok og ved ikke helt hvad jeg skal gøre!tusind tusind tak!
det behøver du heldigvis slet ikke at vide pt.. nu skal du bare sørge for at passe og nusse om dig selv og finde fodfæste
FrkZier skriver: mange tak, det varmer rigtig meget - sidder lidt og bliver i tvivl om jeg har været for hurtigt ovs osv.. men NEJ, han fortjener mig ikke!!
mange tak, det varmer rigtig meget - sidder lidt og bliver i tvivl om jeg har været for hurtigt ovs osv.. men NEJ, han fortjener mig ikke!!
NEJ har du absolut ikke !! Det er MIN personlige mening.. Men sådan noget skal man ikke finde sig i.. Han fortjener da dig slet slet ikke !
Når man ikke kan finde ud af at overholde aftaler iforhold til et parforhold.. Så er man sku da en NAR !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128