mit liv i ruiner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2012

FrkZier

morethanperfect skriver:

Og det forstår folk godt ! Du skal gi dig selv lov til det , ellers nytter det ingenting .. 

er bare stadig i en blanding af chok.., og skuffelse.. og forvirring..
forvirringen er total!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

morethanperfect

FrkZier skriver:

er bare stadig i en blanding af chok.., og skuffelse.. og forvirring..
forvirringen er total!

Har du snakket med ham efter ???

Anmeld

13. maj 2012

FrkZier

morethanperfect skriver:

Har du snakket med ham efter ???

ja kort..
han sagde han godt vidste han var en svagpisser.. og at det væreste i hans verden var at se mig ked af det osv osv..
men det bare som om det er for sent nu

Anmeld

13. maj 2012

morethanperfect

FrkZier skriver:

ja kort..
han sagde han godt vidste han var en svagpisser.. og at det væreste i hans verden var at se mig ked af det osv osv..
men det bare som om det er for sent nu

Bla bla .. Han skulle nok ha tænkt sig om før . 

Forstår ik man kan behandle andre på den måde ! Det er fuldstændig respektløst .. Og så når man har kendt hinanden så længe , så stoler man jo på hinanden .. Hm .  nedern gjort man !!

Anmeld

13. maj 2012

FrkZier

morethanperfect skriver:

Bla bla .. Han skulle nok ha tænkt sig om før . 

Forstår ik man kan behandle andre på den måde ! Det er fuldstændig respektløst .. Og så når man har kendt hinanden så længe , så stoler man jo på hinanden .. Hm .  nedern gjort man !!

han siger han ikke har været sammen med hende, men at han ville have mig til at tro det, så jeg gik fra ham - i stedet for han skulle gå fra mig .. SÅ FUCKING KUJON!!! JEG HAR INGEN RESPEKT FOR HAM!!
og jeg har "desværre" fået bekræftet historien fra hende han skulle "have været sammen med".. arj men for s*tan en skod fucking lorte idiot han er!! jeg er så sur!

Anmeld

13. maj 2012

morethanperfect

FrkZier skriver:

han siger han ikke har været sammen med hende, men at han ville have mig til at tro det, så jeg gik fra ham - i stedet for han skulle gå fra mig .. SÅ FUCKING KUJON!!! JEG HAR INGEN RESPEKT FOR HAM!!
og jeg har "desværre" fået bekræftet historien fra hende han skulle "have været sammen med".. arj men for s*tan en skod fucking lorte idiot han er!! jeg er så sur!

EJ !!!! 

Er fuldstændig målløs .. Det sådan noget der kun sker i dårlige film Håber snart du indser du fortjener meget bedre end ham den skiderik , og prøver at lægge jeres forhold bag dig . 

Jeg vil i hvert fald hoppe i seng nu .. 
Kan du sove godt  

Anmeld

13. maj 2012

FrkZier

morethanperfect skriver:

EJ !!!! 

Er fuldstændig målløs .. Det sådan noget der kun sker i dårlige film Håber snart du indser du fortjener meget bedre end ham den skiderik , og prøver at lægge jeres forhold bag dig . 

Jeg vil i hvert fald hoppe i seng nu .. 
Kan du sove godt  

det til grin.. det er SÅ til grin!!!!!
er SÅ sur... og skuffet.. og vred.. og såret.. kan slet ikke beskrive det!

du må sove godt

Anmeld

14. maj 2012

FruK

Ej for f..... altså. Det er da om muligt endnu mere kujon-agtigt at lave sådan et stunt fordi man er konfliktsky.

Han virker altså meget umoden.

Håber du passer godt på dig selv. Det tager tid at komme over og det er bare så hårdt at blive svigtet på den måde. Men der er helt sikkert noget meget bedre til dig derude!  

Anmeld

14. maj 2012

Troldemommi

Gid hans røv må klø til evig tid og hans arme være for korte.

Sådan en stor skid, tænk at man kan få sig selv til at behandle et andet menneske så respektløst :-(

Anmeld

14. maj 2012

Miss Church

Sikke en klovn! Han er da virkelig bare en klap-hat! Du fortjener så meget mere! 

til dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.