mit liv i ruiner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

FrkZier

Mor og meget mere skriver:

Du er sej! Og, med fare for at lyde oldgammel: Du er så ung, og verden ligger åben for dig. Det her kommer du stærkt igennem. 

tusind tusind tak!
- ja jeg er nemlig ung, jeg HAR massere af tid, tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

LilleLene

ej

Verdens største til dig og mange af dem

Anmeld

10. maj 2012

FrkZier

Carl-Emil's mor skriver:

det behøver du heldigvis slet ikke at vide pt.. nu skal du bare sørge for at passe og nusse om dig selv og finde fodfæste

så det godt man har sin mutti til at passe lidt på en hvad skulle man gøre uden moar!

Anmeld

10. maj 2012

FrkZier

AalborgPigen skriver:

NEJ har du absolut ikke !! Det er MIN personlige mening.. Men sådan noget skal man ikke finde sig i.. Han fortjener da dig slet slet ikke ! 

Når man ikke kan finde ud af at overholde aftaler iforhold til et parforhold.. Så er man sku da en NAR ! 

tak, det jeg glad for at høre! - jeg har nok selvrespekt til at vide jeg fortjener bedre! al den respekt han ikke har for mig, har jeg heldigvis for mig selv!

Anmeld

10. maj 2012

FrkZier

LilleLene skriver:

ej

Verdens største til dig og mange af dem

tusind tak

Anmeld

10. maj 2012

Eliza

lorte, lort med LORT på!! øv

Anmeld

10. maj 2012

FrkZier

AnnaKJ skriver:

Ej nej nej Sikke en klaphat!! Hvordan kan man dog være så samvittighedsløs?

Sender dig en masse kram

godt spørgsmål
tusind tak

Anmeld

10. maj 2012

Loa

FrkZier skriver:

jeg har faktisk lidt en mistanke om han bevidst har sendt smsen forkert, bare for at slippe af med mig - og han desværre bare ikke selv var mand nok til at sige det

Nej???? Ej nej nej. Det er da simpelthen for lavt hvis din teori holder.......... 

For pokker da..... Bor i ikke sammen og har forsøgt på barn og alt muligt??

Og hvad så nu, har han bare accepteret i ikke er sammen/er han ligeglad??

Ej men jeg kan slet ikke fatte det oven i hovedet......

Anmeld

10. maj 2012

FrkZier

JanetBJ skriver:

Først vil jeg sige noget om ham; (UNDSKYLD på forhånd for mit dumme sprog, blir så sur når jeg hører sådan noget)

Han er da godt nok noget af det laveste, sikke en vatpik, skvat og egoistisk idiot .. Sådan nogle som ham burde steriliseres langsomt med en sløv ske!!

KÆMPE til dig, håber du kommer gennem den svære tid og finder en mand som behandler dig som en prinsesse

han ER en vatpik, og han er så til grin at han overhovedet kan finde på sådan noget!!

tusind tusind tak, jeg håber der er en derude der kan sætte pris på mig

Anmeld

10. maj 2012

Muffin_girl

FrkZier skriver:

tak, det jeg glad for at høre! - jeg har nok selvrespekt til at vide jeg fortjener bedre! al den respekt han ikke har for mig, har jeg heldigvis for mig selv!

Ja tro på dig selv.. Især nu når du er ude på dybt vand.. TRO på at du har gjort det der er bedst for dig ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.