mit liv i ruiner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

signe.

FrkZier skriver:

ja.. det er nok det der bedst beskriver det..
- jeg måtte idag desværre erfarer at min kæreste som jeg elsker(de) over alt på jorden, ikke kunne nøjes med kun mig, og han havde valgt at få sig lidt ved siden af
Jeg opdagede dette ved at han sendte en sms, som TYDELIGVIS ikke skulle have været sendt til mig, men have været sendt til en anden pige.. da jeg modtog denne sms valgte jeg bare i al hast at pakke alle mine ting fra lejligheden og skride inden han kom hjem fra arbejde..

Jeg er lige nu, i chok, såret og føler mig så dum og ulækker.. jeg begriber ikke at en "mand" jeg har kendt i 6-7 år bare kan skide på det hele og være sammen med en anden

NEJ??!

Har vist aldrig rigtig snakket med dig herinde, men har ofte læst med når du har debatteret og har altid haft den opfattelse at I bare var meant to be...

Man har nok altid den opfattelse... men... Puha

Du er helt sikker på at den ikke var til dig? Eller at det ikke "bare" har været ved skriveriet og at han ikke har gjort noget? Ikke at sådan noget skriveri er i orden for det er det IKKE!

Har virkelig ondt af det med dig. Det er det værste man kan opdage ved den man elsker allermest..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

FrkZier

Babymor2010 skriver:

Utroskab er noget forbandet noget 

rigtig meget!! forstår ikke folk kan finde på det

Anmeld

10. maj 2012

Clisolka

FrkZier skriver:

rigtig meget!! forstår ikke folk kan finde på det

Det forstår jeg heller aldrig... De sårer ikke kun dem selv, men en masse andre 

Anmeld

10. maj 2012

FrkZier

signe. skriver:

NEJ??!

Har vist aldrig rigtig snakket med dig herinde, men har ofte læst med når du har debatteret og har altid haft den opfattelse at I bare var meant to be...

Man har nok altid den opfattelse... men... Puha

Du er helt sikker på at den ikke var til dig? Eller at det ikke "bare" har været ved skriveriet og at han ikke har gjort noget? Ikke at sådan noget skriveri er i orden for det er det IKKE!

Har virkelig ondt af det med dig. Det er det værste man kan opdage ved den man elsker allermest..

JO
jeg troede sku også vi var ment to be, men tydeligvis ikke
jeg skriver nu ORDRET hvad der stod i den sms:
Kamilla(mit navn) er hos mig til kl 16, skriver når hun går <3! tænker på din min søde <3

Anmeld

10. maj 2012

AnnaK89

Ej nej nej Sikke en klaphat!! Hvordan kan man dog være så samvittighedsløs?

Sender dig en masse kram

Anmeld

10. maj 2012

JanetBJ

Først vil jeg sige noget om ham; (UNDSKYLD på forhånd for mit dumme sprog, blir så sur når jeg hører sådan noget)

Han er da godt nok noget af det laveste, sikke en vatpik, skvat og egoistisk idiot .. Sådan nogle som ham burde steriliseres langsomt med en sløv ske!!

KÆMPE til dig, håber du kommer gennem den svære tid og finder en mand som behandler dig som en prinsesse

Anmeld

10. maj 2012

FrkZier

Kathepige skriver:

Fuck en røvbanan!! Hvor er det strid og modbydelig.

Føj for satan

er bare i chok.. og SÅ såret, og føler mig bare så dum og forrådt!!

Anmeld

10. maj 2012

Flødebollen

FrkZier skriver:

han kunne jo ikke rigtig sige så meget, jeg havde det jo på skrift at han har en ved siden af han var bare sådan lidt: ja okay, hvornår ligger du nøglen ..

NEJ!

Er målløs. Og efter det, I har været igennem med MA(har fulgt dig lidt).. Shit et koldt svin. Ja, undskyld. 

Og han lagde ikke ligefrem op til mulig forsoning kan jeg så regne ud?

Anmeld

10. maj 2012

FrkZier

Babymor2010 skriver:

Det forstår jeg heller aldrig... De sårer ikke kun dem selv, men en masse andre 

Anmeld

10. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Kæmpe krammer!!!!

Øv for en nar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.