Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkZier skriver: det er desværre meget rigtigt, selvom det virker meget uvirkeligt..tak, det har jeg vidst brug for
det er desværre meget rigtigt, selvom det virker meget uvirkeligt..tak, det har jeg vidst brug for
Puuuh jeg kan slet ikke forestille mig det
Øv, hvor må han have en dårlig smag i munden nu, for han må da have opdaget, at han har sendt den forkert. Ironisk nok den samme måde jeg opdagede min søsters mand var hende utro - beskeden kom så til mig i stedet for elskerinden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej nej nej !
Kæmpe kram til dig .. Jeg håber du har nogle hos dig
Becks skriver: Hvad fanden bilder han sig ind!!!?? FØJ!!! Stort kram til dig, med masser af tanker
Hvad fanden bilder han sig ind!!!?? FØJ!!!
Stort kram til dig, med masser af tanker
FrkZier skriver: jeg kan slet ikke forstå man kan synke så lavt.. og han var fuldstændig ligeglad med hvad jeg havde at sige, og hvor såret jeg var
jeg kan slet ikke forstå man kan synke så lavt.. og han var fuldstændig ligeglad med hvad jeg havde at sige, og hvor såret jeg var
Indrømmede han det bare blankt? Shit, en møghund! Havde han ingen undskyldning(ikke at der er nogen)?
Babymor2010 skriver: Puuuh jeg kan slet ikke forestille mig det Øv, hvor må han have en dårlig smag i munden nu, for han må da have opdaget, at han har sendt den forkert. Ironisk nok den samme måde jeg opdagede min søsters mand var hende utro - beskeden kom så til mig i stedet for elskerinden
sweet skriver: vil ikke gå uden at give dig et ordenlig kram håber virkelig han har dårlig smag i munden... at man kan finde på at byde et andet menneske dette...
vil ikke gå uden at give dig et ordenlig kram
håber virkelig han har dårlig smag i munden... at man kan finde på at byde et andet menneske dette...
nej hvor er jeg virkelig ked af det på dine vejne
sender dig de største krammer
FrkZier skriver: jeg skriver nu ORDRET hvad der stod i den sms:Kamilla(mit navn) er hos mig til kl 16, skriver når hun går <3! tænker på din min søde <3 så ja er meget sikker på den ikke var til mig
jeg skriver nu ORDRET hvad der stod i den sms:Kamilla(mit navn) er hos mig til kl 16, skriver når hun går <3! tænker på din min søde <3 så ja er meget sikker på den ikke var til mig
Fuck en røvbanan!! Hvor er det strid og modbydelig.
Føj for satan
FrkZier skriver: tror desværre han er så samvittighedsløs at han ikke har dårlig smag i munden men føj hvor burde han have det!arg, det bare så svinsk!
tror desværre han er så samvittighedsløs at han ikke har dårlig smag i munden men føj hvor burde han have det!arg, det bare så svinsk!
Utroskab er noget forbandet noget
Kathepige skriver: Indrømmede han det bare blankt? Shit, en møghund! Havde han ingen undskyldning(ikke at der er nogen)?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128