mit liv i ruiner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

HeidiØ

FrkZier skriver:

jeg synes bare ikke det er fair, overhovedet.. jeg kan virkelig ikke forstå at han vælger at gøre sådan her!

Ej, det virker også helt vildt mærkeligt, synes jeg! Tror du smsen var med vilje, siden han bare er så kold?? .. tænker han måske sys det var nemt at "sige" det på den måde!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

FrkZier

4xGreve skriver:

Og det har du også alt ret til at være...!

jeg hænger bare fast i - HVORFOR... argh

Anmeld

11. maj 2012

FrkZier

HeidiØ skriver:

Ej, det virker også helt vildt mærkeligt, synes jeg! Tror du smsen var med vilje, siden han bare er så kold?? .. tænker han måske sys det var nemt at "sige" det på den måde!!

ja jeg tror faktisk det var med vilje han sendte den, fordi han åbenbart ikke er mand nok til at se mig i øjnene og sige han ikke har lyst til at være sammen med mig mere

Anmeld

11. maj 2012

HeidiØ

FrkZier skriver:

ja jeg tror faktisk det var med vilje han sendte den, fordi han åbenbart ikke er mand nok til at se mig i øjnene og sige han ikke har lyst til at være sammen med mig mere

Ja og oh my god for det.. store lort!

Håber du kan søge lidt trøst og venner og familie!

Anmeld

11. maj 2012

FrkZier

HeidiØ skriver:

Ja og oh my god for det.. store lort!

Håber du kan søge lidt trøst og venner og familie!

totalt kujon.. for søren har kendt "manden" i næsten 7 år, tag dig dog lige lidt sammen og grow a pair!!
har heldigvis de bedsteste veninder i verden, og en fantastisk familie

Anmeld

11. maj 2012

HeidiØ

FrkZier skriver:

totalt kujon.. for søren har kendt "manden" i næsten 7 år, tag dig dog lige lidt sammen og grow a pair!!
har heldigvis de bedsteste veninder i verden, og en fantastisk familie

Ja, det er fandmer skidt han ikke havde nosser til det altså!

Årh det var godt!

Anmeld

11. maj 2012

FrkZier

HeidiØ skriver:

Ja, det er fandmer skidt han ikke havde nosser til det altså!

Årh det var godt!

bare skræmmende at en på 23 kan opføre sig SÅ barnligt..
fint hvis vi var 14 og havde kendt hinanden i 14 dage men altså, come on det bare så svagt!

Anmeld

11. maj 2012

HeidiØ

FrkZier skriver:

bare skræmmende at en på 23 kan opføre sig SÅ barnligt..
fint hvis vi var 14 og havde kendt hinanden i 14 dage men altså, come on det bare så svagt!

Ja man undres nogle gange - inderst inde må han fandmer også føle sig ussel, men man skal nok grave dybt

Anmeld

11. maj 2012

FrkZier

HeidiØ skriver:

Ja man undres nogle gange - inderst inde må han fandmer også føle sig ussel, men man skal nok grave dybt

tvivler, jeg håber han har dårlig smag i munden, håber så meget han sidder alene og forladt og fortryder det så dybt og inderligt, og indser han har smidt guld på gaden! - og så kan jeg sidde her og fryde mig!

Anmeld

11. maj 2012

HeidiØ

FrkZier skriver:

tvivler, jeg håber han har dårlig smag i munden, håber så meget han sidder alene og forladt og fortryder det så dybt og inderligt, og indser han har smidt guld på gaden! - og så kan jeg sidde her og fryde mig!

Ja, det kunne være rart!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.