mit liv i ruiner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

HeidiØ

FrkZier skriver:

håber det samme sker som mig, jeg orker ikke dø helt alene og ensom

Hhehe arh mon dog!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

FrkZier

HeidiØ skriver:

Hhehe arh mon dog!

det kunne være rart hvis jeg en dag fandt en rigtig sød MAND!

Anmeld

11. maj 2012

HeidiØ

FrkZier skriver:

DDe

det kunne være rart hvis jeg en dag fandt en rigtig sød MAND!

Det gør du helt klart!!

Anmeld

11. maj 2012

mariesmavse92

What, er det DIG?!? - Ikke at vi kender hinanden, men da jeg så, du var Frk.Zier fandt jeg straks billedet frem i mit hovede, med ham, der nu viser sig at være en rigtig kæmpenar, der holder om dig bagfra og kunne så "identificere" dig. Jeg har jo også fulgt med herinde længe uden selv at have skrevet så meget, og har også altid syntes I så søde ud, og så bliver du udsat for det her!!! Jeg er målløs, min mave krummede sig sammen da jeg læste indlægget, hvor er det bare lavt, held og lykke med at komme godt videre og 1000 krammere herfra!!!

Anmeld

11. maj 2012

FrkZier

HeidiØ skriver:

Det gør du helt klart!!

nu skal jeg bare have noget tid for mig selv, og lige hade mænd for en stund

Anmeld

11. maj 2012

FrkZier

mariesmavse92 skriver:

What, er det DIG?!? - Ikke at vi kender hinanden, men da jeg så, du var Frk.Zier fandt jeg straks billedet frem i mit hovede, med ham, der nu viser sig at være en rigtig kæmpenar, der holder om dig bagfra og kunne så "identificere" dig. Jeg har jo også fulgt med herinde længe uden selv at have skrevet så meget, og har også altid syntes I så søde ud, og så bliver du udsat for det her!!! Jeg er målløs, min mave krummede sig sammen da jeg læste indlægget, hvor er det bare lavt, held og lykke med at komme godt videre og 1000 krammere herfra!!!

ja jeg har lige valgt at skifte mit profilbillede - men ja det helt rigtigt det var mig der havde det billede før ..
jeg synes også vi var lidt søde, men det synes han jo så åbenbart ikke, var ellers sikker på det var forever, men næh nej der kan man jo blive godt og grundigt snydt

Anmeld

11. maj 2012

HeidiØ

FrkZier skriver:

J

nu skal jeg bare have noget tid for mig selv, og lige hade mænd for en stund

Ja du skal.. Og du skal hygge dig og gøre en masse ting for dig selv!

Anmeld

11. maj 2012

FrkZier

HeidiØ skriver:

Ja du skal.. Og du skal hygge dig og gøre en masse ting for dig selv!

glæder mig bare til at få et sted at bo, det ikke lige det fedeste i verden at bo på mors sofa, min bror bor her også og halvt hans kæreste, så 4 mennesker på 53 kvm er måske lige lidt for meget af det gode! selvom det selvølgelig er dejligt hun har åbnet sin dør, så jeg ikke skal bo på gaden!

Anmeld

11. maj 2012

HeidiØ

FrkZier skriver:

glæder mig bare til at få et sted at bo, det ikke lige det fedeste i verden at bo på mors sofa, min bror bor her også og halvt hans kæreste, så 4 mennesker på 53 kvm er måske lige lidt for meget af det gode! selvom det selvølgelig er dejligt hun har åbnet sin dør, så jeg ikke skal bo på gaden!

Ja okay, hehe, lidt presset! Men helt klart... Skønt du har hende i nærheden!

Anmeld

11. maj 2012

FrkZier

HeidiØ skriver:

Ja okay, hehe, lidt presset! Men helt klart... Skønt du har hende i nærheden!

meget - og det alle 4 voksne mennesker
ja hurra for min mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.