mit liv i ruiner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

FrkZier

HeidiØ skriver:

Ja, det kunne være rart!!

jeg har skrevet et langt brev til ham, hvor jeg på en pæn måde også har forklaret ham at han ALDRIG finder en pige der støtter ham så meget i alt han gør(han har nogen gange truffet nogen ret dumme valg) men jeg har ALTID stået bag ham, alle andre havde ladet ham sejle sin egen sø.. jeg har bare elsket ham så ubeskriveligt højt at jeg ville støtte ham uanset hvad han valgte!!
og.. nu.. ja tak for lort Andreas

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

HeidiØ

FrkZier skriver:

jeg har skrevet et langt brev til ham, hvor jeg på en pæn måde også har forklaret ham at han ALDRIG finder en pige der støtter ham så meget i alt han gør(han har nogen gange truffet nogen ret dumme valg) men jeg har ALTID stået bag ham, alle andre havde ladet ham sejle sin egen sø.. jeg har bare elsket ham så ubeskriveligt højt at jeg ville støtte ham uanset hvad han valgte!!
og.. nu.. ja tak for lort Andreas

Ja, det er også meget rart at få ned på papir eller mail eller hvad det er.. måske reagerer han slet ikke på det, men så er det i det mindste rart DU er kommet af med det. Ej, manner, hvor jeg lige kan putte mig selv i den situation for (om en måned) præcis 4 år siden!! Det fortjener ingen

Anmeld

11. maj 2012

MorTilEn2013Dreng

FrkZier skriver:

KÆMPE svin!!
ja jeg var jo naiv og troede også at vi havde det godt, men åbenbart ikke
tak

kan man jo ikke vide hvis han har givet udtryk for det samme jo 

men du skal nok finde en som er meget bedre .. 

Anmeld

11. maj 2012

FrkZier

HeidiØ skriver:

Ja, det er også meget rart at få ned på papir eller mail eller hvad det er.. måske reagerer han slet ikke på det, men så er det i det mindste rart DU er kommet af med det. Ej, manner, hvor jeg lige kan putte mig selv i den situation for (om en måned) præcis 4 år siden!! Det fortjener ingen

det var også nemmere så at få ALT sagt, uden at blive afbrudt og begynde at tude osv.. nu har han ALLE mine tanker.. så må han svare eller lade være, nu ved han det!
årh din stakkel, det ikke noget man ønsker for nogen

Anmeld

11. maj 2012

Vingummien

FrkZier skriver:

jeg skriver nu ORDRET hvad der stod i den sms:
Kamilla(mit navn) er hos mig til kl 16, skriver når hun går <3! tænker på din min søde <3
så ja er meget sikker på den ikke var til mig

En masse krammer til dig

Anmeld

11. maj 2012

FrkZier

Michella-Malou skriver:

kan man jo ikke vide hvis han har givet udtryk for det samme jo 

men du skal nok finde en som er meget bedre .. 

det håber jeg!

Anmeld

11. maj 2012

FrkZier

Vingummien skriver:

En masse krammer til dig

meget
tak

Anmeld

11. maj 2012

HeidiØ

FrkZier skriver:

det var også nemmere så at få ALT sagt, uden at blive afbrudt og begynde at tude osv.. nu har han ALLE mine tanker.. så må han svare eller lade være, nu ved han det!
årh din stakkel, det ikke noget man ønsker for nogen

Lige præcis!

Ja, stakkels mig osse, men se hvor det har bragt mig nu! Min drømmemand + barn! Det sker også for dig !!

Anmeld

11. maj 2012

FrkZier

HeidiØ skriver:

Lige præcis!

Ja, stakkels mig osse, men se hvor det har bragt mig nu! Min drømmemand + barn! Det sker også for dig !!

håber det samme sker som mig, jeg orker ikke dø helt alene og ensom

Anmeld

11. maj 2012

MorTilEn2013Dreng

FrkZier skriver:

det håber jeg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.