mit liv i ruiner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

FrkZier

Jeg FORSTÅR ikke han har gjort det.. jeg forstår slet ikke det er sket.. det virker som en meget dårlig drøm jeg ikke kan vågne fra
jeg prøver ikke at tænke på det, men det pisse svært, jeg tænker bare hele tiden på om jeg nogensinde høre fra ham igen, eller om det bare var det??
er helt knust...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

FruK

Åh, stakkels dig. Det gør bare så skide ondt...! 

Anmeld

13. maj 2012

FrkZier

FruK skriver:

Åh, stakkels dig. Det gør bare så skide ondt...! 

ja det gør skide ondt!
men jeg må være stærk, og komme videre.. selvom det er svært..

Anmeld

13. maj 2012

Muffin_girl

FrkZier skriver:

Jeg FORSTÅR ikke han har gjort det.. jeg forstår slet ikke det er sket.. det virker som en meget dårlig drøm jeg ikke kan vågne fra
jeg prøver ikke at tænke på det, men det pisse svært, jeg tænker bare hele tiden på om jeg nogensinde høre fra ham igen, eller om det bare var det??
er helt knust...

Kan godt forstå det er mega hårdt 

Anmeld

13. maj 2012

FrkZier

AalborgPigen skriver:

Kan godt forstå det er mega hårdt 

det da bare skide irriterende.. hvorfor kan jeg ikke bare være ligeglad altså

Anmeld

13. maj 2012

Muffin_girl

FrkZier skriver:

det da bare skide irriterende.. hvorfor kan jeg ikke bare være ligeglad altså

Det kan man jo ikke bare .. Det viser også at du har en godt hjerte

Anmeld

13. maj 2012

FrkZier

AalborgPigen skriver:

Det kan man jo ikke bare .. Det viser også at du har en godt hjerte

tak, det var sødt sagt

Anmeld

13. maj 2012

morethanperfect

FrkZier skriver:

er helt knust...

Det gør ondt og se andre så kede af det . Og det gør ondt at høre , han har behandlet dig sådan !  
Selvf. går der noget tid før du er ovenpå igen , det er klart ! .
Og du har lov til at være 100000 Gange dobbelt så vred og ked af det som du er ..  Du fortjener bedre ! 

Anmeld

13. maj 2012

FrkZier

morethanperfect skriver:

Det gør ondt og se andre så kede af det . Og det gør ondt at høre , han har behandlet dig sådan !  
Selvf. går der noget tid før du er ovenpå igen , det er klart ! .
Og du har lov til at være 100000 Gange dobbelt så vred og ked af det som du er ..  Du fortjener bedre ! 

tusind tak..
jeg føler mig bare ynkelig..
jeg prøver at lade være med at virke ked af det, men det svært, det pisse svært.. ligeså snart folk kigger på mig og spørger mig hvordan jeg har det, bryder jeg bare sammen..
det skide nemt at virke ok på face osv.. men virkeligheden er bare noget helt andet.. jeg er SÅ ked af det, dybt dybt inde i sjælen

Anmeld

13. maj 2012

morethanperfect

FrkZier skriver:

tusind tak..
jeg føler mig bare ynkelig..
jeg prøver at lade være med at virke ked af det, men det svært, det pisse svært.. ligeså snart folk kigger på mig og spørger mig hvordan jeg har det, bryder jeg bare sammen..
det skide nemt at virke ok på face osv.. men virkeligheden er bare noget helt andet.. jeg er SÅ ked af det, dybt dybt inde i sjælen

Og det forstår folk godt ! Du skal gi dig selv lov til det , ellers nytter det ingenting .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.