mit liv i ruiner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

FrkZier

Månsson skriver:

Så er han da en yber lort hvis han os sælger dine ting, mon dog han kunne finde på det..

ved ikke om han kunne finde på det, men på nuværende tidpunkt ville intet overraske mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

L&V

FrkZier skriver:

ved ikke om han kunne finde på det, men på nuværende tidpunkt ville intet overraske mig

Nej det er selvfølgeligt ikke til at vide du havde jo heller ik lige set den der komme

Anmeld

11. maj 2012

HeidiØ

FrkZier skriver:

ja.. det er nok det der bedst beskriver det..
- jeg måtte idag desværre erfarer at min kæreste som jeg elsker(de) over alt på jorden, ikke kunne nøjes med kun mig, og han havde valgt at få sig lidt ved siden af
Jeg opdagede dette ved at han sendte en sms, som TYDELIGVIS ikke skulle have været sendt til mig, men have været sendt til en anden pige.. da jeg modtog denne sms valgte jeg bare i al hast at pakke alle mine ting fra lejligheden og skride inden han kom hjem fra arbejde..

Jeg er lige nu, i chok, såret og føler mig så dum og ulækker.. jeg begriber ikke at en "mand" jeg har kendt i 6-7 år bare kan skide på det hele og være sammen med en anden

Ej nej nej søde du!! Det er simpelthen ikke rigtigt. Sikke et kæmpe stort møgsvin! Ja, undskyld mig!!! For fanden da! Og I har bare været rigtig meget igennem (ja, nu skriver jeg som om jeg kender dig, men det føles jo lidt sådan når man skriver herinde)!

Har været i helt samme båd med utroskab, dog ikke fået sådan en klam sms! Øv også, du fortjener SÅ mange kram!

Anmeld

11. maj 2012

lycly

Neeej, det er jeg ked af at høre!! Kan godt forstå du smuttede, det er bare så ondt at være sammen med en anden. Håber du ok

Anmeld

11. maj 2012

FrkZier

HeidiØ skriver:

Ej nej nej søde du!! Det er simpelthen ikke rigtigt. Sikke et kæmpe stort møgsvin! Ja, undskyld mig!!! For fanden da! Og I har bare været rigtig meget igennem (ja, nu skriver jeg som om jeg kender dig, men det føles jo lidt sådan når man skriver herinde)!

Har været i helt samme båd med utroskab, dog ikke fået sådan en klam sms! Øv også, du fortjener SÅ mange kram!

det bare svært at forstå efter alt vi har været igennem sammen, og jeg har bare ALTID stået ved hans side i ALT, og som tak for jeg det her

Anmeld

11. maj 2012

FrkZier

LuLy skriver:

Neeej, det er jeg ked af at høre!! Kan godt forstå du smuttede, det er bare så ondt at være sammen med en anden. Håber du ok

rigtig tarvelig han er!
tak

Anmeld

11. maj 2012

FrkZier

Månsson skriver:

Nej det er selvfølgeligt ikke til at vide du havde jo heller ik lige set den der komme

nej præcis

Anmeld

11. maj 2012

HeidiØ

FrkZier skriver:

det bare svært at forstå efter alt vi har været igennem sammen, og jeg har bare ALTID stået ved hans side i ALT, og som tak for jeg det her

Hold kæft mand! Sikke en idiot!

Anmeld

11. maj 2012

FrkZier

HeidiØ skriver:

Hold kæft mand! Sikke en idiot!

jeg synes bare ikke det er fair, overhovedet.. jeg kan virkelig ikke forstå at han vælger at gøre sådan her!

Anmeld

11. maj 2012

4xGreve

FrkZier skriver:

har svært ved at finde ud af hvordan jeg helt skal reagere, udover mest bare at være vred, virkelig virkelig vred på situationen!

- tusind tak

Og det har du også alt ret til at være...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.