mit liv i ruiner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

FrkZier

Dorthe1986 skriver:

Nøj, et dumt svin altså! Ja undskyld mit sprog, men hvad fanden sker der lige inde i hovedet på ham? Er helt enig med hende, der sagde at sådanne mænd skulle kastreres med en meget sløv ske

Igen, undskyld mit sprog og især når vi nu ikke rigtig kender hinanden, men ih altså det får mit tis i kog!

Hvor jeg håber, han kommer til at stå ensom og forladt tilbage

Og hvor er jeg glad for på dine vegne, at du ikke først havde fundet ud af det, når du stod med en baby på armen.. men fuck en nar altså!

Og til sidst en kæææææmpe stor til dig

det største svin i verden altså (sammen med andre utro mænd)!!
jeg begriiiiiiber det ikke!! jeg fortstår det simpelthen bare ikke!
- du må meget gerne snakke grimt når det ham vi snakker om, det stensikkert!

tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

L&V

FrkZier skriver:

årh tusind tak for de søde ord, de varmer!
Ja jeg tror sku også det godt jeg er kommet væk fra ham, selvom det er lidt svært lige nu
en rigtig MAND til mig næste gang tak

Ja selvfølgelig er det hårdt og det vil det være i noget tid men der er lys på den anden side ven Og ja du ska nemlig ha en rigtig man ikke sådan en drengerøv

Anmeld

11. maj 2012

FrkZier

Månsson skriver:

Ja selvfølgelig er det hårdt og det vil det være i noget tid men der er lys på den anden side ven Og ja du ska nemlig ha en rigtig man ikke sådan en drengerøv

har heldigvis de bedste venninder, og en fantastisk familie der er rigtig gode ved mig
jeg vil i hvert fald ikke finde mig i noget pis fra nogen, det helt sikkert!

Anmeld

11. maj 2012

L&V

FrkZier skriver:

har heldigvis de bedste venninder, og en fantastisk familie der er rigtig gode ved mig
jeg vil i hvert fald ikke finde mig i noget pis fra nogen, det helt sikkert!

Det er bare så lækkert og vigtigt Nej fandme nej det ska man heller ik, ska jeg komme og rykke ham rundt ha ha siger damen på 159cm

Anmeld

11. maj 2012

FrkZier

Månsson skriver:

Det er bare så lækkert og vigtigt Nej fandme nej det ska man heller ik, ska jeg komme og rykke ham rundt ha ha siger damen på 159cm

haha jeg er selv 159 - og han er altså 210, men jeg kan love dig for jeg godt ville kunne tæve ham lige nu hvis jeg fik lov

Anmeld

11. maj 2012

L&V

FrkZier skriver:

haha jeg er selv 159 - og han er altså 210, men jeg kan love dig for jeg godt ville kunne tæve ham lige nu hvis jeg fik lov

Ja adrenalin og vrede kan godt gi lidt ekstra power Håber din mor og far forkæler dig rigtig meget

Anmeld

11. maj 2012

FrkZier

Månsson skriver:

Ja adrenalin og vrede kan godt gi lidt ekstra power Håber din mor og far forkæler dig rigtig meget

jeg var oppe hos ham idag for at skulle aflevere hans ipod jeg åbenbart havde fået pakket ned i min hast igår - og jeg stod bare og rystede, af arrigskab og mit hjerte sad bare helt op i halsen altså..

Anmeld

11. maj 2012

L&V

FrkZier skriver:

jeg var oppe hos ham idag for at skulle aflevere hans ipod jeg åbenbart havde fået pakket ned i min hast igår - og jeg stod bare og rystede, af arrigskab og mit hjerte sad bare helt op i halsen altså..

Uh kan jeg skisme godt forstå Var han så stadig helt kold? Hva med jeres hjem der må da være ting der er dine osv

Anmeld

11. maj 2012

FrkZier

Månsson skriver:

Uh kan jeg skisme godt forstå Var han så stadig helt kold? Hva med jeres hjem der må da være ting der er dine osv

ja han havde ikke så meget at sige.. overhovedet...
jeg har nogen sofaer osv i hans kælderum, men må lade dem stå og satse på han ikek sælger dem eller smider dem ud..

Anmeld

11. maj 2012

L&V

FrkZier skriver:

ja han havde ikke så meget at sige.. overhovedet...
jeg har nogen sofaer osv i hans kælderum, men må lade dem stå og satse på han ikek sælger dem eller smider dem ud..

Så er han da en yber lort hvis han os sælger dine ting, mon dog han kunne finde på det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.