mit liv i ruiner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

Nessie

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

FrkZier

Månsson skriver:

Sikke en lorte situation Men ved du hva han fortjener slet ikke sådan en skøn pige som dig Godt du er kommet væk fra ham, nu ska du bare finde dig selv igen og gøre en masse godt for dig selv også er jeg 100% sikker på at du på et tidspunkt møder en rigtig prins der vil behandle dig som du fortjener 1000 fra mig til seje og stærke dig

årh tusind tak for de søde ord, de varmer!
Ja jeg tror sku også det godt jeg er kommet væk fra ham, selvom det er lidt svært lige nu
en rigtig MAND til mig næste gang tak

Anmeld

11. maj 2012

FrkZier

Camillos skriver:

Narrrj ..... åh for fanden .. ! sikke en idiot.. Klamme S...... ? 

Hvor er det bare synd for dig ALTSÅ! 

Kan ikke lade vær at tænke på om det er efter aborten han er gået i panik eller noget i den stil der? Eller om han har været i bukserne på en anden imens? 

Uanset hvad er det bare ikke IORDEN!

Jeg har prøvet det med (gammel partner) , som nåede at være mig utro mange gange, med 4 forskellige piger. Jeg opdagede det hver gang, men var så svag jeg ikke kunne gå fra ham! 

For at du har taget dine ting og er forduftet, jeg ved det ikke er nemt, men 1 gang utro altid utro desværre 

jeg ved ikke hvor længe det har stået på, men tror det er ret nyt - men er egentlig ligeglad, det stadig for meget
forstår ikke han kan være så nederen et menneske altså!

- det var svært bare at skride, men det var det jeg måtte gøre!

Anmeld

11. maj 2012

FrkZier

Antonsmor <3 skriver:

Har læst det meste af tråden, og ud fra de ting du skriver, så tror jeg at enten er han bare en kold idiot der ikke tænker på dig og derfor reagerer som han gør ved at være kold og ligeglad. Men det kan også være han reagerer sådan fordi han selv er i chok og ikke ved hvordan han selv skal reagerer. Han har dummet sig gevaldigt og jeg håber virkelig at hende den anden skrider fra ham så han kan mærke hvordan det føles at være en respektløs lort ! Jeg kan slet ikke forstå at hende den anden bare har været med på vognen og de har snakket sammen om hvornår du er hjemme etc. hold nu op hvor jeg føler med dig ! det er mit værste mareridt du gennemlever STORT kram du virker til at være rigtig stærk så jeg er sikker på du nok skal komme godt videre og finde en RIGTIG mand der ved hvordan man behandler en kvinde !

jeg tror desværre bare han er en kold narrøv
men nu kan hun hænge på ham, og som om de nogensinde kan få et velfungerende forhold når det den start de har haft, hvis det er et forhold de er ude efter, men dem om det
mange mange gange tak, jeg håååber også der er en derude der kan behandle mig ordentligt!

Anmeld

11. maj 2012

FrkZier

4xGreve skriver:

Kan da virkelig godt forstå du er såret og skuffet... Og kan godt forstå du er overrasket over din egen rektion men tror man findre en indre styrke i siuationen

Endnu engang sender jeg dig lige en kæmpe  Og håber du holder modet oppe og ikke glemmer at det er hamden er galt med og IKKE dig 

har svært ved at finde ud af hvordan jeg helt skal reagere, udover mest bare at være vred, virkelig virkelig vred på situationen!

- tusind tak

Anmeld

11. maj 2012

FrkZier

Michella-Malou skriver:

Seriøst et svin. Synes da os i virkede rigtig glade af det vi havde skrevet sammen.. Men du skriver bare hvis du har brug for det 

KÆMPE svin!!
ja jeg var jo naiv og troede også at vi havde det godt, men åbenbart ikke
tak

Anmeld

11. maj 2012

FrkZier

Christina9870 skriver:

Jeg ved desværre hvordan du har det, har stået i samme situation, jeg var dog så dum ikke at pakke mine ting og gå!

Kæmpe stort kram herfra

ja det pisse hårdt
tak og i lige måde!!

Anmeld

11. maj 2012

FrkZier

Chel1992 skriver:

Ej føj et svin det kan man bare ikke være bekendt, hvis man ikke har lyst til at være sammen med en person så har man bare at have nosserne til at sige det i stedet for at hoppe uden om

Du skal lige have en kæææææmpe med på vejen!

Håber du klare dig og håber du kan se lidt positivt i at I ikke fik en bette sammen, du kan nu smide ham langt pokker i vold og aldrig have noget med ham at gøre hvis du ikke vil, i stedet for at være tvunget til at se ham ofte selvom jeg har læst at du virkelig har ønsket en baby

Du er mere værd og du skal nok finde en mand der er dig værdi og som kan give dig din ønske baby !

ja et kææmpe svin altså!
det jeg ikke forstår er hvorfor han ikke bare har FORTALT mig han ikke ville være sammen mere altså, arrgh

tak

Anmeld

11. maj 2012

FrkZier

morethanperfect skriver:

Åhh ! Det er bare det værste der kan ske !!! Sender dig alle tanker og knus jeg har 

tusind tusind tak

Anmeld

11. maj 2012

FrkZier

lillemor92 skriver:

Årh... Du får lige et med på vejen til at starte med.. 

Hold da helt op hvor kan jeg 100% godt sætte mig i dit sted, jeg ved udemærket hvordan du har det, det er jo fuldstændig latterligt gjort af ham, jeg syntes godt nok at man efter så mange år kan være voksen og stå frem og sige det, jeg syntes godt nok det er for klamt! Føj.. Han skulle simpelthen skamme sig noget så forfærdeligt meget!

Jeg ved sku godt det er svært for dig, men han er fandme bare ikke en skid værd, hvis han kan smide så mange år væk på så kort tid, føj et svin ( Hvis man må kalde ham det!..) Har du snakket med ham om det, sagt til ham at du er rasende? og hvad fanden han har gang i, du har 100% gjort det rigtige i at fjerne dine ting, for han skal sku mærke hvordan det føles nu! 

Årh hvor er jeg gal på dine vegne, håber fandme der er nogen omkring dig som giver dig noget god opmærksomhed nu så, for det fortjener du.. 

tak
det er så lavt af ham, SÅ kujon af ham! er så skuffet, og vred, virkelig virkelig vred!!
- jeg har skrevet et laaaaaaaaaaangt brev til ham hvor jeg har skrevet hvor skuffet og såret jeg er, jeg har ikke svinet ham til - det jeg sku' for god til. jeg har bare virkelig forklaret hvor svigtet jeg føler mig! så tror ikke han er i tvivl om det, hvis han altså har læst det jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.