„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Puha det var en grim en og opdage... kender det bare for godt, da min første store kærlighed gjorde det samme efter mange år... han har bare aldrig tilgivet sig selv på nogen måder og jeg ved, at han her 15 år efter stadig elsker mig.... det er min hævn, da jeg aldrig har rørt ham siden, tiltrods for at vi havde et perfekt forhold indtil fristelsen kom forbi.....
Er glad for at jeg stod fast på min ret til respekt... at jeg skred... Idag skal jeg giftes med jordens dejligste mand... og vi har 2 skønne børn sammen, hus osv..
Så jeg kan sige dig, at det er fordi det ikke en "ment to be" jer to og det skal du sige til dig selv... og at han er et lavt menneske og sådan en person ikke skal være far til dine børn.... tænk på hvilket signal det sender, at far behandler mor som det passer ham... han er ganske enkelt ikke sin opgave voksen og du skal bare videre, selvom den næste tid bliver rigtig hård at komme igennem og tvivlen kommer snigende.... men stå fast, for der kommer en endnu større kærlighed til dig, som vil behandle dig som en dronning....

Mette
P.S Jeg vil næsten vædde på, at han kommer kravlende tilbage, så det handler om, at du skal stå fast og ikke tage ham tilbage, for der vil han opdage, at han kan behandle dig som lort!!!!!
Anmeld