mit liv i ruiner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

Bassemor<3

FrkZier skriver:

ja.. det er nok det der bedst beskriver det..
- jeg måtte idag desværre erfarer at min kæreste som jeg elsker(de) over alt på jorden, ikke kunne nøjes med kun mig, og han havde valgt at få sig lidt ved siden af
Jeg opdagede dette ved at han sendte en sms, som TYDELIGVIS ikke skulle have været sendt til mig, men have været sendt til en anden pige.. da jeg modtog denne sms valgte jeg bare i al hast at pakke alle mine ting fra lejligheden og skride inden han kom hjem fra arbejde..

Jeg er lige nu, i chok, såret og føler mig så dum og ulækker.. jeg begriber ikke at en "mand" jeg har kendt i 6-7 år bare kan skide på det hele og være sammen med en anden

Har læst det meste af tråden, og ud fra de ting du skriver, så tror jeg at enten er han bare en kold idiot der ikke tænker på dig og derfor reagerer som han gør ved at være kold og ligeglad. Men det kan også være han reagerer sådan fordi han selv er i chok og ikke ved hvordan han selv skal reagerer. Han har dummet sig gevaldigt og jeg håber virkelig at hende den anden skrider fra ham så han kan mærke hvordan det føles at være en respektløs lort ! Jeg kan slet ikke forstå at hende den anden bare har været med på vognen og de har snakket sammen om hvornår du er hjemme etc. hold nu op hvor jeg føler med dig ! det er mit værste mareridt du gennemlever STORT kram du virker til at være rigtig stærk så jeg er sikker på du nok skal komme godt videre og finde en RIGTIG mand der ved hvordan man behandler en kvinde !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Camillos

FrkZier skriver:

- jeg måtte idag desværre erfarer at min kæreste som jeg elsker(de) over alt på jorden, ikke kunne nøjes med kun mig, og han havde valgt at få sig lidt ved siden af
Jeg opdagede dette ved at han sendte en sms, som TYDELIGVIS ikke skulle have været sendt til mig, men have været sendt til en anden pige.. da jeg modtog denne sms valgte jeg bare i al hast at pakke alle mine ting fra lejligheden og skride inden han kom hjem fra arbejde..

Jeg er lige nu, i chok, såret og føler mig så dum og ulækker.. jeg begriber ikke at en "mand" jeg har kendt i 6-7 år bare kan skide på det hele og være sammen med en anden

Narrrj ..... åh for fanden .. ! sikke en idiot.. Klamme S...... ? 

Hvor er det bare synd for dig ALTSÅ! 

Kan ikke lade vær at tænke på om det er efter aborten han er gået i panik eller noget i den stil der? Eller om han har været i bukserne på en anden imens? 

Uanset hvad er det bare ikke IORDEN!

Jeg har prøvet det med (gammel partner) , som nåede at være mig utro mange gange, med 4 forskellige piger. Jeg opdagede det hver gang, men var så svag jeg ikke kunne gå fra ham! 

For at du har taget dine ting og er forduftet, jeg ved det ikke er nemt, men 1 gang utro altid utro desværre 

Anmeld

11. maj 2012

Ønskebarnet12

11. maj 2012

Kløver

Sådan en .......:.............

Hvis man indleder forhold bør man fandme have anstændighed nok til at afslutte inden man indleder noget nyt, det han har gjort er simpelthen for lavt

Sender masser og masser af kram

Anmeld

11. maj 2012

FruK

Åh, nej... sådan et røvhul!

Han har ikke fortjent en sød kæreste, og du skal have en, der behandler dig meget bedre end det.

Stærkt af dig, at du gik med det samme!

Det er bare så hårdt, at blive ført bag lyset på den måde af en man troede, man kunne stole på.

Anmeld

11. maj 2012

bobbles

øv en kedelig tråd at læse

for helvede da et svin! jeg kan slet ikke tage sådan noget, synes det værste i min verden er utroskab!

godt du har din mor så du ikke står alene

Anmeld

11. maj 2012

netdaddy

Har en enkelt måde for folk at undgå at være utro på:

Få noget selvrespekt, respekt over for andre, og få nogle nosser til at stå imod...

Utroskab stinker, og ingen fortjener at blive udsat for det - uanset hvad.

Så uanset om man er kvinde eller mand: grow a pair!!!!

Føler med dig og håber du kommer oven på igen.

Hilsen manden der ALDRIG har været utro og heller aldrig bliver det, selv om muigheden har været der...

Anmeld

11. maj 2012

Pipsle2012

Kan ikke skrive noget der kan hjælpe på den forfærdelige følelse du har i kroppen nu, men vil give dig en kæmpe 

Ønsker dig alt godt fremover 

Anmeld

11. maj 2012

L&V

FrkZier skriver:

Sikke en lorte situation Men ved du hva han fortjener slet ikke sådan en skøn pige som dig Godt du er kommet væk fra ham, nu ska du bare finde dig selv igen og gøre en masse godt for dig selv også er jeg 100% sikker på at du på et tidspunkt møder en rigtig prins der vil behandle dig som du fortjener 1000 fra mig til seje og stærke dig

Anmeld

11. maj 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Puha det var en grim en og opdage... kender det bare for godt, da min første store kærlighed gjorde det samme efter mange år... han har bare aldrig tilgivet sig selv på nogen måder og jeg ved, at han her 15 år efter stadig elsker mig.... det er min hævn, da jeg aldrig har rørt ham siden, tiltrods for at vi havde et perfekt forhold indtil fristelsen kom forbi.....

Er glad for at jeg stod fast på min ret til respekt... at jeg skred... Idag skal jeg giftes med jordens dejligste mand... og vi har 2 skønne børn sammen, hus osv..

Så jeg kan sige dig, at det er fordi det ikke en "ment to be" jer to og det skal du sige til dig selv... og at han er et lavt menneske og sådan en person ikke skal være far til dine børn.... tænk på hvilket signal det sender, at far behandler mor som det passer ham... han er ganske enkelt ikke sin opgave voksen og du skal bare videre, selvom den næste tid bliver rigtig hård at komme igennem og tvivlen kommer snigende.... men stå fast, for der kommer en endnu større kærlighed til dig, som vil behandle dig som en dronning....

Mette

P.S Jeg vil næsten vædde på, at han kommer kravlende tilbage, så det handler om, at du skal stå fast og ikke tage ham tilbage, for der vil han opdage, at han kan behandle dig som lort!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.