mit liv i ruiner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

morethanperfect

FrkZier skriver:

ja.. det er nok det der bedst beskriver det..
- jeg måtte idag desværre erfarer at min kæreste som jeg elsker(de) over alt på jorden, ikke kunne nøjes med kun mig, og han havde valgt at få sig lidt ved siden af
Jeg opdagede dette ved at han sendte en sms, som TYDELIGVIS ikke skulle have været sendt til mig, men have været sendt til en anden pige.. da jeg modtog denne sms valgte jeg bare i al hast at pakke alle mine ting fra lejligheden og skride inden han kom hjem fra arbejde..

Jeg er lige nu, i chok, såret og føler mig så dum og ulækker.. jeg begriber ikke at en "mand" jeg har kendt i 6-7 år bare kan skide på det hele og være sammen med en anden

Åhh ! Det er bare det værste der kan ske !!! Sender dig alle tanker og knus jeg har 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

maryjane

Fuuuuuuuck en røvsnaps, helt ærligt  

Håber det bedste for dig i fremtiden, du fortjener helt sikkert bedre

Anmeld

10. maj 2012

mpr

FrkZier skriver:

- jeg måtte idag desværre erfarer at min kæreste som jeg elsker(de) over alt på jorden, ikke kunne nøjes med kun mig, og han havde valgt at få sig lidt ved siden af
Jeg opdagede dette ved at han sendte en sms, som TYDELIGVIS ikke skulle have været sendt til mig, men have været sendt til en anden pige.. da jeg modtog denne sms valgte jeg bare i al hast at pakke alle mine ting fra lejligheden og skride inden han kom hjem fra arbejde..

Jeg er lige nu, i chok, såret og føler mig så dum og ulækker.. jeg begriber ikke at en "mand" jeg har kendt i 6-7 år bare kan skide på det hele og være sammen med en anden

Ej føj et svin det kan man bare ikke være bekendt, hvis man ikke har lyst til at være sammen med en person så har man bare at have nosserne til at sige det i stedet for at hoppe uden om

Du skal lige have en kæææææmpe med på vejen!

Håber du klare dig og håber du kan se lidt positivt i at I ikke fik en bette sammen, du kan nu smide ham langt pokker i vold og aldrig have noget med ham at gøre hvis du ikke vil, i stedet for at være tvunget til at se ham ofte selvom jeg har læst at du virkelig har ønsket en baby

Du er mere værd og du skal nok finde en mand der er dig værdi og som kan give dig din ønske baby !

Anmeld

10. maj 2012

Mom2

FrkZier skriver:

Jeg ved desværre hvordan du har det, har stået i samme situation, jeg var dog så dum ikke at pakke mine ting og gå!

Kæmpe stort kram herfra

Anmeld

10. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Mange mange kram og tanker herfra til dig..

Du er super stærk søde pige. Sådan at pakke dine ting og skride. Thumbs up for det..
Jeg håber du kommer ovenpå igen.. <3

Anmeld

10. maj 2012

tarkoflen

Jeg har et ord at sende i hans retning! RØVHUL!!!!

Godt du fik pakket dine ting og smuttede før han kom hjem, det er sgu sejt!

Han har slet ikke fortjent dig, og du får det meget bedre uden ham, når du lige får det lidt på afstand! Men kan sgu godt forstå det er svært at se lyset lige nu!

Kæmpe til dig

Anmeld

10. maj 2012

MorTilEn2013Dreng

FrkZier skriver:

Seriøst et svin. Synes da os i virkede rigtig glade af det vi havde skrevet sammen.. Men du skriver bare hvis du har brug for det 

Anmeld

11. maj 2012

4xGreve

FrkZier skriver:

tusind tak!
jeg sidder lige nu og er faktisk lidt overrasket over at jeg bare sagde fuck det hele pakkede min ting og skred inden han kom hjem, havde aldrig troet jeg ville have "modet" til det - men hold nu op hvor jeg bare er såret og skuffet, så, så bare ikke anden udvej

Kan da virkelig godt forstå du er såret og skuffet... Og kan godt forstå du er overrasket over din egen rektion men tror man findre en indre styrke i siuationen

Endnu engang sender jeg dig lige en kæmpe  Og håber du holder modet oppe og ikke glemmer at det er hamden er galt med og IKKE dig 

Anmeld

11. maj 2012

Ciss

FrkZier skriver:

!!!!

Anmeld

11. maj 2012

TbCp

Dumme svin!!!!

Du skal nok klare den! Og langt bedre uden ham!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.