Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkZier skriver: ja.. det er nok det der bedst beskriver det.. - jeg måtte idag desværre erfarer at min kæreste som jeg elsker(de) over alt på jorden, ikke kunne nøjes med kun mig, og han havde valgt at få sig lidt ved siden af Jeg opdagede dette ved at han sendte en sms, som TYDELIGVIS ikke skulle have været sendt til mig, men have været sendt til en anden pige.. da jeg modtog denne sms valgte jeg bare i al hast at pakke alle mine ting fra lejligheden og skride inden han kom hjem fra arbejde..Jeg er lige nu, i chok, såret og føler mig så dum og ulækker.. jeg begriber ikke at en "mand" jeg har kendt i 6-7 år bare kan skide på det hele og være sammen med en anden
ja.. det er nok det der bedst beskriver det.. - jeg måtte idag desværre erfarer at min kæreste som jeg elsker(de) over alt på jorden, ikke kunne nøjes med kun mig, og han havde valgt at få sig lidt ved siden af Jeg opdagede dette ved at han sendte en sms, som TYDELIGVIS ikke skulle have været sendt til mig, men have været sendt til en anden pige.. da jeg modtog denne sms valgte jeg bare i al hast at pakke alle mine ting fra lejligheden og skride inden han kom hjem fra arbejde..Jeg er lige nu, i chok, såret og føler mig så dum og ulækker.. jeg begriber ikke at en "mand" jeg har kendt i 6-7 år bare kan skide på det hele og være sammen med en anden
Åhh ! Det er bare det værste der kan ske !!! Sender dig alle tanker og knus jeg har
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fuuuuuuuck en røvsnaps, helt ærligt
Håber det bedste for dig i fremtiden, du fortjener helt sikkert bedre
Ej føj et svin det kan man bare ikke være bekendt, hvis man ikke har lyst til at være sammen med en person så har man bare at have nosserne til at sige det i stedet for at hoppe uden om
Du skal lige have en kæææææmpe med på vejen!
Håber du klare dig og håber du kan se lidt positivt i at I ikke fik en bette sammen, du kan nu smide ham langt pokker i vold og aldrig have noget med ham at gøre hvis du ikke vil, i stedet for at være tvunget til at se ham ofte selvom jeg har læst at du virkelig har ønsket en baby
Du er mere værd og du skal nok finde en mand der er dig værdi og som kan give dig din ønske baby !
Jeg ved desværre hvordan du har det, har stået i samme situation, jeg var dog så dum ikke at pakke mine ting og gå!
Kæmpe stort kram herfra
Seriøst et svin. Synes da os i virkede rigtig glade af det vi havde skrevet sammen.. Men du skriver bare hvis du har brug for det
FrkZier skriver: tusind tak! jeg sidder lige nu og er faktisk lidt overrasket over at jeg bare sagde fuck det hele pakkede min ting og skred inden han kom hjem, havde aldrig troet jeg ville have "modet" til det - men hold nu op hvor jeg bare er såret og skuffet, så, så bare ikke anden udvej
tusind tak! jeg sidder lige nu og er faktisk lidt overrasket over at jeg bare sagde fuck det hele pakkede min ting og skred inden han kom hjem, havde aldrig troet jeg ville have "modet" til det - men hold nu op hvor jeg bare er såret og skuffet, så, så bare ikke anden udvej
Kan da virkelig godt forstå du er såret og skuffet... Og kan godt forstå du er overrasket over din egen rektion men tror man findre en indre styrke i siuationen
Endnu engang sender jeg dig lige en kæmpe Og håber du holder modet oppe og ikke glemmer at det er hamden er galt med og IKKE dig
!!!!
Dumme svin!!!!
Du skal nok klare den! Og langt bedre uden ham!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128