mit liv i ruiner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

Mettefpigen

FrkZier skriver:

jeg er bare SÅ gal - og han har haft rig mulighed for at fortælle mig han ikke havde lyst til at være samme mere.. men han er for kujon!!
jeg har selv lyst til bare at give ham en flyveskalle!!
jo jeg ved godt hvem hun er, og hun har skabt mange problemer i vores forhold da hun altid har været en meget god veninde, der måske blandede sig lidt for meget - og ja hun har sikkert været pisse jaolux!

Ajjj kan eddermame godt forstå dig!!!!!  Nej nej nej!! Det er så farligt med sådan nogle veninder... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Mettefpigen

AalborgPigen skriver:

Jeg vil gerne hjælpe med at tæske ham ! 

Anmeld

10. maj 2012

Kay

kæææmpe

du er alt for god til sådn en idiot!!!!

Anmeld

10. maj 2012

BigHope13

Nej nej nej
ej hvordan kan man få sig selv til at gøre det, hvor er det bare tarveligt.
hvis HVIS man skulle få følelser for en anden må man sku gøre op med den man har i forvejen.

Nu kender jeg ikke så meget til hele din historie men efter din status besked "det skal nok ske for os en dag" går jeg ud fra i måske har været igang med projekt baby?

hvor er det bare skrækkeligt, og man tror man kender folk efter så mange år

håber du, at når du er klar og han måske lige tænker over hvad han har smidt på gulvet, at du får en rigtig forklaring på det her rod. Samt at du har viljen og styrken til at komme videre og passe på dig selv.

Anmeld

10. maj 2012

Guldimaven

Hvad bilder han sig dog ind!!!! Hvor kan han bare ikke være det bekendt!!

Kæmpetil dig!! Håber du er ved nogle der kan kramme dig!

Anmeld

10. maj 2012

Dorthe1986

FrkZier skriver:

ja.. det er nok det der bedst beskriver det..
- jeg måtte idag desværre erfarer at min kæreste som jeg elsker(de) over alt på jorden, ikke kunne nøjes med kun mig, og han havde valgt at få sig lidt ved siden af
Jeg opdagede dette ved at han sendte en sms, som TYDELIGVIS ikke skulle have været sendt til mig, men have været sendt til en anden pige.. da jeg modtog denne sms valgte jeg bare i al hast at pakke alle mine ting fra lejligheden og skride inden han kom hjem fra arbejde..

Jeg er lige nu, i chok, såret og føler mig så dum og ulækker.. jeg begriber ikke at en "mand" jeg har kendt i 6-7 år bare kan skide på det hele og være sammen med en anden

Nøj, et dumt svin altså! Ja undskyld mit sprog, men hvad fanden sker der lige inde i hovedet på ham? Er helt enig med hende, der sagde at sådanne mænd skulle kastreres med en meget sløv ske

Igen, undskyld mit sprog og især når vi nu ikke rigtig kender hinanden, men ih altså det får mit tis i kog!

Hvor jeg håber, han kommer til at stå ensom og forladt tilbage

Og hvor er jeg glad for på dine vegne, at du ikke først havde fundet ud af det, når du stod med en baby på armen.. men fuck en nar altså!

Og til sidst en kæææææmpe stor til dig

Anmeld

10. maj 2012

Timse

Ville ikke gå uden et stort

Du skal nok klare det

Anmeld

10. maj 2012

Gry91

hold nu op en klaphat altså! 

du fortjener så meget bedre end det 

Anmeld

10. maj 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hvor en idiot.... 

Anmeld

10. maj 2012

OktoberMor

FrkZier skriver:

ja.. det er nok det der bedst beskriver det..
- jeg måtte idag desværre erfarer at min kæreste som jeg elsker(de) over alt på jorden, ikke kunne nøjes med kun mig, og han havde valgt at få sig lidt ved siden af
Jeg opdagede dette ved at han sendte en sms, som TYDELIGVIS ikke skulle have været sendt til mig, men have været sendt til en anden pige.. da jeg modtog denne sms valgte jeg bare i al hast at pakke alle mine ting fra lejligheden og skride inden han kom hjem fra arbejde..

Jeg er lige nu, i chok, såret og føler mig så dum og ulækker.. jeg begriber ikke at en "mand" jeg har kendt i 6-7 år bare kan skide på det hele og være sammen med en anden

Årh... Du får lige et med på vejen til at starte med.. 

Hold da helt op hvor kan jeg 100% godt sætte mig i dit sted, jeg ved udemærket hvordan du har det, det er jo fuldstændig latterligt gjort af ham, jeg syntes godt nok at man efter så mange år kan være voksen og stå frem og sige det, jeg syntes godt nok det er for klamt! Føj.. Han skulle simpelthen skamme sig noget så forfærdeligt meget!

Jeg ved sku godt det er svært for dig, men han er fandme bare ikke en skid værd, hvis han kan smide så mange år væk på så kort tid, føj et svin ( Hvis man må kalde ham det!..) Har du snakket med ham om det, sagt til ham at du er rasende? og hvad fanden han har gang i, du har 100% gjort det rigtige i at fjerne dine ting, for han skal sku mærke hvordan det føles nu! 

Årh hvor er jeg gal på dine vegne, håber fandme der er nogen omkring dig som giver dig noget god opmærksomhed nu så, for det fortjener du.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.