FrkZier skriver:
ja.. det er nok det der bedst beskriver det..
- jeg måtte idag desværre erfarer at min kæreste som jeg elsker(de) over alt på jorden, ikke kunne nøjes med kun mig, og han havde valgt at få sig lidt ved siden af 

Jeg opdagede dette ved at han sendte en sms, som TYDELIGVIS ikke skulle have været sendt til mig, men have været sendt til en anden pige.. da jeg modtog denne sms valgte jeg bare i al hast at pakke alle mine ting fra lejligheden og skride inden han kom hjem fra arbejde..
Jeg er lige nu, i chok, såret og føler mig så dum og ulækker.. jeg begriber ikke at en "mand" jeg har kendt i 6-7 år bare kan skide på det hele og være sammen med en anden

Årh... Du får lige et
med på vejen til at starte med..
Hold da helt op hvor kan jeg 100% godt sætte mig i dit sted, jeg ved udemærket hvordan du har det, det er jo fuldstændig latterligt gjort af ham, jeg syntes godt nok at man efter så mange år kan være voksen og stå frem og sige det, jeg syntes godt nok det er for klamt! Føj.. Han skulle simpelthen skamme sig noget så forfærdeligt meget!

Jeg ved sku godt det er svært for dig, men han er fandme bare ikke en skid værd, hvis han kan smide så mange år væk på så kort tid, føj et svin ( Hvis man må kalde ham det!..) Har du snakket med ham om det, sagt til ham at du er rasende? og hvad fanden han har gang i, du har 100% gjort det rigtige i at fjerne dine ting, for han skal sku mærke hvordan det føles nu!
Årh hvor er jeg gal på dine vegne, håber fandme der er nogen omkring dig som giver dig noget god opmærksomhed nu så, for det fortjener du.. 

Anmeld