Hvad gav i jeres EGEN baby i dåbsgave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2012

GønskE

emsaroto skriver:

Jeg mener nu man kan få det indgraveret i korset, der bag på Men det ser bedre ud i den der firkant der  

ja det synes jeg også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

GønskE

Månsson skriver:

Vi oprettede en konto mere til hende ud over hendes børneopsparing hvor vi jo så havde skrevet et lille brev til hende som sad på en lille bamse Men hvis det ska være en ting så tror jeg jeg ville købe en kaj bojesen træ figur da jeg syntes det er noget man kan ha fremme altid også som voksen.. Sølv ting ville jeg holde mig langt fra da jeg ofte syntes det ender i en skuffe efter nogle år

http://www.rosendahl.dk/Default.aspx?ID=1&Grou pID=TR_KB&AreaID=1

jeg har stadig min sparebøtte (en barnevogn) fra da jeg blev døbt, - men tak, de også flotte de figur. tager det til overvejelse

Anmeld

6. maj 2012

L&V

GønskE skriver:

jeg har stadig min sparebøtte (en barnevogn) fra da jeg blev døbt, - men tak, de også flotte de figur. tager det til overvejelse

Jeg har os min bare i en kasse Der er os de der royal copenhagen stjernetegns figure

Anmeld

6. maj 2012

GønskE

TrineMine86 skriver:

hehe - vi har en STOR familie og selvom vi valgte at skære vores fætre/kusiner fra til festen, så var vil alligeve omkring de 50(vi havde 1 enkelt vennepar med), og så kunne vi ikke være herhjemme.

hvis i ikke bliver så mange, så hold det evt i jeres eget hjem/forældres hjem, så sparer man lige 1500-2000 bare til lokale, vi ville heller ikke selv lave mad, så vi fik en kok ud, så man kunne jo evt selv lave noget af maden

synes ellers vi prøvede at sparer hvor vi kunne - købte drikkevarer i tyskland osv, men det render op alligevel og de 12-13.000  var KUN til festen - ikke til tøj/dåbstøj osv..

hold da op.. ja er desværre i samme båd..

For vi er også en stor familie, og vi kan få det ned på 50 gæster, hvis alle kusiner, fætre, selv hjemmeboende børn osv ikke skal med..

Men vi køber også drikkelse i tyskland og så laver vi selv maden - får dog en til at servere (holde sstyr på det hele) så man selv kan nyde festen.. - og så håber jeg vi finder nogen der har en kæmpe have, hvor vi må slå et stort telt op - for vi skal holde i slut august - start september, så regner emd vejret er til det

Anmeld

6. maj 2012

GønskE

Baagøe skriver:

Hvad med et stjernetegn? Eller en kongelig figur?

tror det bliver en halskæde med stjernetegnet eller fødselsdato og navn

Anmeld

6. maj 2012

GønskE

Mussen2 skriver:

Bedste ide er en halskæde og så skal han også have sin egen historie

det bliver en del af det tak

Anmeld

6. maj 2012

GønskE

Månsson skriver:

Jeg har os min bare i en kasse Der er os de der royal copenhagen stjernetegns figure

ja dem har vi selv, men synes ikke det en gave til ham - trods det egentlig kunne se godt ud ved siden af vores . har jeg faktisk ikke tænkt over det var en god mulighed egentlig!

Anmeld

6. maj 2012

GønskE

Mor til Liva skriver:

Liva fik en halskæde med et lille hjerte.. Som hun kan bruge når hun blir lidt større

tror også efterhånden at jeg har sat mig lidt på den halskæde i hvert fald

Anmeld

6. maj 2012

Silas&Mille

Vi gav ikke Silas noget ud over festen. Han fik også så rigeligt af gæsterne

Det samme gør vi med Mille når hun skal døbes i slutningen af juni.

Vi vil hellere give dem noget når de mangler

Anmeld

6. maj 2012

GønskE

Silas&Mille skriver:

Vi gav ikke Silas noget ud over festen. Han fik også så rigeligt af gæsterne

Det samme gør vi med Mille når hun skal døbes i slutningen af juni.

Vi vil hellere give dem noget når de mangler

okaj, - jeg vil give ham noget. Første fest med gaver, der skal han ha noget fra mor og far

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.