Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mira0911 skriver: Vores datter fik i gave Dukat Dåbsrør med graveret navn, kirke og dato på... Bestik Og end masse andet som tøj, bøger osv
Vores datter fik i gave
Dukat
Dåbsrør med graveret navn, kirke og dato på...
Bestik
Og end masse andet som tøj, bøger osv
okaj, det jo også fint
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi købte tre sutter med navn på Synes vi havde brugt nok penge på festen.
HPMAM skriver: Både Morten, Amalie & Mikkel har fået en halskæde og en sparebøsse hver, og så festen selvfølgelig
Både Morten, Amalie & Mikkel har fået en halskæde og en sparebøsse hver, og så festen selvfølgelig
sparebøtten og halskæden er vi også lidt på, kiggede vi nemlig på igår ved nogle forskellige smykke butikker - vil gerne give ham en kæde med hans stjernetegn, noget helt nyt de har fået hjem og så har de jo så mange forskellige sparebøtter - der ville vi gerne give ham en med en babyelefant, som er hele det motiv vi har købt til alt hans udstyr så den ide har jeg også fundet god, - og som du skrev, vil jeg gerne købe noget som vores (forhåbentlig) næste børn også kan få med deres stjernetegn og motiv
emsaroto skriver: Min søn fik en sølv kors kæde
Min søn fik en sølv kors kæde
som han kan bruge når han bliver stor?
GønskE skriver: som han kan bruge når han bliver stor?
Altså jeg købte en børnekæde, som så skal skiftes når han bliver ældre
S.Maria skriver: Vi købte tre sutter med navn på Synes vi havde brugt nok penge på festen.
okaj det jo også fair nok.. ved heller ikke helt hvordan og hvorledes endnu med festen.
GønskE skriver: God søndag,, Kæresten og jeg gik lige igår og snakkede dåb, og kom egentlig ind på, hvad man giver sin egen baby til dåben? Så kom frisk - hvad gav i jeres egen baby i dåb? IDEER TIL EN GAVE ER OGSÅ VELKOMMEN, selvom man ikke selv har givet eller det ikke var det man gav
God søndag,,
Kæresten og jeg gik lige igår og snakkede dåb, og kom egentlig ind på, hvad man giver sin egen baby til dåben?
Så kom frisk - hvad gav i jeres egen baby i dåb?
IDEER TIL EN GAVE ER OGSÅ VELKOMMEN, selvom man ikke selv har givet eller det ikke var det man gav
Vi gav ikke Laura noget i dåbsgave - kan ikke se nødvendigheden, når barnet alligevel får af familien
emsaroto skriver: Altså jeg købte en børnekæde, som så skal skiftes når han bliver ældre
okaj men tænker bare, sådan et lille menneske får jo ikke halskæde på? tror også vi køber med børnekæde, men egentlig ikke med henblik på han skal ha den på, før han selv vælger det - men så han har den som minde indtil
Baagøe skriver: Vi gav ikke Laura noget i dåbsgave - kan ikke se nødvendigheden, når barnet alligevel får af familien
okaj
vi vil give ham noget, som han kan tage frem når han bliver stor, som minde fra hans dåb fra os - og som altid kan beholdes
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128