Hvad gav i jeres EGEN baby i dåbsgave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2012

bobbles

Ja her gav vi også festen! Det var jo dyrt nok i sig selv ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

Nadia&Daniel

Camulla skriver:

Jeg forstår ikke helt hvad du mener? Hmm...?

Skal gæsterne så heller ikke give gave?

Det er jo egentlig helt op til dem.. Vi valgte bare ikke at give noget til hende.

Anmeld

6. maj 2012

Fru.Mäes <3

Da jeg lige så denne tråd, tænkte jeg "Den svarer jeg IKKE i, for vi gav jo ikke Felix noget" - men kan se at vi er ligeså normale som alle andre 

Felix fik festen af os + det fine dåbstøj.. 

Som en skriver, barnet fik jo en masse af familien..

Krams Rikke

Anmeld

6. maj 2012

onlyme

GønskE skriver:

God søndag,,

Kæresten og jeg gik lige igår og snakkede dåb, og kom egentlig ind på, hvad man giver sin egen baby til dåben?

Så kom frisk - hvad gav i jeres egen baby i dåb?

IDEER TIL EN GAVE ER OGSÅ VELKOMMEN, selvom man ikke selv har givet eller det ikke var det man gav

Vores søn fin en gå stol og sådan en han kan ligge under med en masse legetøj, aner ikke hvad de hedder også fik han sit eget sæt med tand og sparebøsse Også lidt penge til bøssen,.!

Anmeld

6. maj 2012

Sofia24

crille skriver:

Hvor fik i lavet jeres bog? Kan du fortælle lidt mere? Er nemlig på udkig efter sådan en og hører meget gerne erfaringer.. Opretter lige en tråd  

Har prøvet at huske hvor det nu var vi fik den lavet, for nu skal vi jo snart have lavet en mere - nu når lillesøster kommer til verden og skal døbes

Jeg må ind og finde bogen og kigge i den, der må stå hvor den kommer fra

Anmeld

8. maj 2012

crille

Sofia24 skriver:

Har prøvet at huske hvor det nu var vi fik den lavet, for nu skal vi jo snart have lavet en mere - nu når lillesøster kommer til verden og skal døbes

Ihh tak.. Har nemlig fundet et sted, men der kan man ikek redigere i teksten, så den passer ind til sådan som vores familie er skruet sammen.. 

Anmeld

20. maj 2012

Ma-lu

Sofia24 skriver:

Har du fundet den

Anmeld

20. maj 2012

Holbæktrunten

Vores fik royal cph stjernetegn, ligesom vi selv har... Og en børneopsparing

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.