Hvad gav i jeres EGEN baby i dåbsgave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2012

emsaroto

GønskE skriver:

okaj men tænker bare, sådan et lille menneske får jo ikke halskæde på? tror også vi køber med børnekæde, men egentlig ikke med henblik på han skal ha den på, før han selv vælger det - men så han har den som minde indtil

Oskar har haft den på til nogle billeder og sådan. 

Men nej ellers går han jo heller ikke med den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

HPMAM

GønskE skriver:

sparebøtten og halskæden er vi også lidt på, kiggede vi nemlig på igår ved nogle forskellige smykke butikker - vil gerne give ham en kæde med hans stjernetegn, noget helt nyt de har fået hjem og så har de jo så mange forskellige sparebøtter - der ville vi gerne give ham en med en babyelefant, som er hele det motiv vi har købt til alt hans udstyr så den ide har jeg også fundet god, - og som du skrev, vil jeg gerne købe noget som vores (forhåbentlig) næste børn også kan få med deres stjernetegn og motiv

Drengene har så "bare" fået en helt almindelig kæde som de stadigvæk går med, og Amalie fik en med et hjerte og en mariehøne som hun stadigvæk går med engang i mellem, hendes navnekæde er dog mere interresant synes hun men hun bruger stadigvæk den anden 

Så det er i hvert fald en rigtig god investering vi har gjort os der 

Morten har jo efterhånden haft sin i 14 år og det er MEGET få dage han ikke har haft den på 

Anmeld

6. maj 2012

GønskE

emsaroto skriver:

Oskar har haft den på til nogle billeder og sådan. 

Men nej ellers går han jo heller ikke med den

nej det tænkte jeg nemlig godt, men det jo et fint minde og noget han altid vil kunne gemme

Anmeld

6. maj 2012

ønskebørn74

GønskE skriver:

God søndag,,

Kæresten og jeg gik lige igår og snakkede dåb, og kom egentlig ind på, hvad man giver sin egen baby til dåben?

Så kom frisk - hvad gav i jeres egen baby i dåb?

IDEER TIL EN GAVE ER OGSÅ VELKOMMEN, selvom man ikke selv har givet eller det ikke var det man gav

har ikke barn endnu.. men vi tænker på dagmarkors..

http://www.chanti.dk/?gclid=COzVsd3F668CFWwntAodcg3D0Q#dagmar

Anmeld

6. maj 2012

GønskE

HPMAM skriver:

Drengene har så "bare" fået en helt almindelig kæde som de stadigvæk går med, og Amalie fik en med et hjerte og en mariehøne som hun stadigvæk går med engang i mellem, hendes navnekæde er dog mere interresant synes hun men hun bruger stadigvæk den anden 

Så det er i hvert fald en rigtig god investering vi har gjort os der 

Morten har jo efterhånden haft sin i 14 år og det er MEGET få dage han ikke har haft den på 

så har det helt sikkert været en god gave! - tror også det bliver noget lignende vi køber til vores

Anmeld

6. maj 2012

emsaroto

nej det tænkte jeg nemlig godt, men det jo et fint minde og noget han altid vil kunne gemme

Lige præcist

Jeg har også et andet vedhæng, aner ikke hvad man kalder det, men det der med fødselsdato og navn. Ligesom man har i militæret ..

Anmeld

6. maj 2012

GønskE

ønskebarn74 skriver:

har ikke barn endnu.. men vi tænker på dagmarkors..

http://www.chanti.dk/?gclid=COzVsd3F668CFWwntAodcg3D0Q#dagmar

det ville jeg også ha haft købt tror jeg, hvis vi skulle ha en pige en dag

Anmeld

6. maj 2012

TrineMine86

GønskE skriver:

God søndag,,

Kæresten og jeg gik lige igår og snakkede dåb, og kom egentlig ind på, hvad man giver sin egen baby til dåben?

Så kom frisk - hvad gav i jeres egen baby i dåb?

IDEER TIL EN GAVE ER OGSÅ VELKOMMEN, selvom man ikke selv har givet eller det ikke var det man gav

vi gav ham festen og det var det  festen løb også op i ca 12.000 så vi synes det var rigeligt

jeg har ikke rigtig hørt om nogen der giver deres eget barn dåbsgave, men evt et smykke, en fotobog med sølv kant og indgraveret navn og dåbsdato osv..

Anmeld

6. maj 2012

Sofia24

Vi fik lavet en personlig bog til vores søn

Sådan en med personlige data som fødselsvægt, længde, tidspunkt, og en masse andre ting fra de første måneder - også det hele fortalt som et eventyr hvor vores søn så er hovedpersonen

Det synes vi var en rigtig god løsning, så det både blev personligt og ikke alt for dyrt (for sådan en fest er jo dyr nok i sig selv)

Anmeld

6. maj 2012

GønskE

emsaroto skriver:

Lige præcist

Jeg har også et andet vedhæng, aner ikke hvad man kalder det, men det der med fødselsdato og navn. Ligesom man har i militæret ..

ja den der firkantet plade, ved hvad du mener vores valg bliver også sådan én eller den med stjernetegnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.