Hvad gav i jeres EGEN baby i dåbsgave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.827 visninger
76 svar
0 synes godt om
6. maj 2012

GønskE

God søndag,,

Kæresten og jeg gik lige igår og snakkede dåb, og kom egentlig ind på, hvad man giver sin egen baby til dåben?

Så kom frisk - hvad gav i jeres egen baby i dåb?

IDEER TIL EN GAVE ER OGSÅ VELKOMMEN, selvom man ikke selv har givet eller det ikke var det man gav

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

Mira0911

Festen....  

Anmeld

6. maj 2012

GønskE

Mira0911 skriver:

Festen....  

vi vil give gave til ham også

Ingen ideer? en gave i måske fik eller noget i ønskede jer, som har været utrolig brugbart?

Anmeld

6. maj 2012

Tulle28

Vi gav ikke noget... Jeg ville gerne have givet min datter en brilliant hun kunne få lavet til et smykke når hun bliver stor, men den ide stjal svigermor...:-( Så vi endte med "bare" at give hende festen.

Anmeld

6. maj 2012

Mussen2

Vi gav min datter et af mine barndomssmykker, med et nyt vedhæng samt en bog fra min-egen-historie.dk. Vi erpt i gang med at planlægge vores søns dåv...

Anmeld

6. maj 2012

Mira0911

GønskE skriver:

vi vil give gave til ham også

Ingen ideer? en gave i måske fik eller noget i ønskede jer, som har været utrolig brugbart?

Vores datter fik i gave 

Dukat 

Dåbsrør med graveret navn, kirke og dato på... 

Bestik 

Og end masse andet som tøj, bøger osv 

Anmeld

6. maj 2012

HPMAM

Både Morten, Amalie & Mikkel har fået en halskæde og en sparebøsse hver, og så festen selvfølgelig 

Anmeld

6. maj 2012

emsaroto

Min søn fik en sølv kors kæde  

Anmeld

6. maj 2012

GønskE

Tulle28 skriver:

Vi gav ikke noget... Jeg ville gerne have givet min datter en brilliant hun kunne få lavet til et smykke når hun bliver stor, men den ide stjal svigermor...:-( Så vi endte med "bare" at give hende festen.

okaj

Har også overvejet at give vores et smykke med stjernetegnet eller med navn og fødselsdags dato altså halskæde.

Anmeld

6. maj 2012

GønskE

Mussen2 skriver:

Vi gav min datter et af mine barndomssmykker, med et nyt vedhæng samt en bog fra min-egen-historie.dk. Vi erpt i gang med at planlægge vores søns dåv...

okaj, nogen ideer med gave til ham?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.