Skyd hunden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

lilledittemor

Mor og meget mere skriver:

Selvfølgelig skal hunden aflives - men: Hændelsen fandt sted i USA og er åbenbart så bemærkelsesværdig, at historien havner i en dansk tabloidavis. Det sker med andre ord yderst sjældent. Til gengæld kan man relativt ofte læse om fædre, der slår deres børn ihjel. Og du tør godt have en mand, ikke? 

Man kan jo ikke sammenligne dyr og mennesker

Men jo, jeg tør da godt at have en mand. Han kunne da aldrig finde på at krumme et hår på min datters hoved. Hvis jeg havde den mindste mistanke om det, så ville jeg da aldrig få børn med ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

lilledittemor

l.kjoeller skriver:

Altså det er jo ikke alle hunde der er dræbere. fordi nogen mennesker slår i hjel er det ikke alle der er mordere. Så skulle man i princippet beskytte barnet mod alle mennesker også? (respekterer din holdning, det ikke det)

Nej, men alle hunde er i stand til at dræbe i pressede eller truede situationer - ligesom mennesker er det

Tro mig, jeg beskytter allerede min datter fra mennesker vi har tæt på os

Anmeld

24. april 2012

lilledittemor

Linda-M skriver:

Det er jo en helt forfærdelig historie, kan ikke se hvorfor det ikke skulle være sandt?

Jeg har en lille Jack Russel Terrier og har af samme grund købt en ekstra tremmeseng til at stå i stuen. Så har jeg mulighed for lige at ligge junior fra mig uden hunden kan komme til ham.

Jeg stoler på min hund, men tager absolut ingen chancer! Ville aldrig aldrig aldrig kunne tilgive mig selv altså

Anmeld

24. april 2012

l.kjoeller

Ditte_Marie skriver:

Nej, men alle hunde er i stand til at dræbe i pressede eller truede situationer - ligesom mennesker er det

Tro mig, jeg beskytter allerede min datter fra mennesker vi har tæt på os

Det betyder bare ikke at alle hunde gør det. hunde er som udgangspunkt ikke aggressive eller voldelige lige som mennesker ikke er. Vores hund er meget beskyttende over for de kære små f.eks. hun er automatisk mere forsigtig omkring dem, end omkring voksne.

Anmeld

24. april 2012

l.kjoeller

Det betyder bare ikke at alle hunde gør det. hunde er som udgangspunkt ikke aggressive eller voldelige lige som mennesker ikke er. Vores hund er meget beskyttende over for de kære små f.eks. hun er automatisk mere forsigtig omkring dem, end omkring voksne.

men har også svært ved at se hvordan hun skal blive presset af en baby/et barn ??

Anmeld

24. april 2012

lilledittemor

l.kjoeller skriver:

Nej, det ved jeg godt. Men jeg har ikke behov for at løbe den risiko.
Min datter kan godt lære at respektere dyr, uden at have en hund.

Uanset hvad, så stoler jeg ikke på hunde omkring mindre børn.

Anmeld

24. april 2012

lilledittemor

l.kjoeller skriver:

men har også svært ved at se hvordan hun skal blive presset af en baby/et barn ??

Som i dette tilfælde hvor Hunden måske har været jaloux.

Anmeld

24. april 2012

l.kjoeller

Ditte_Marie skriver:

Som i dette tilfælde hvor Hunden måske har været jaloux.

fair nok. føler på ingen måde jeg løber nogen risiko, og føler det er en bid af livet jeg ønsker for mit barn anyways tak for debatten

Anmeld

24. april 2012

benzon

Ditte_Marie skriver:

Efter min mening så hører hunde pg spædbørrn ikke sammen synes det er vildt at faderen slet ikke har hørt noget.. Han var trods alt i værelset lige ved siden af.

Det er forfærdeligt..

undskyld hvis jeg lyder sur men det der du siger der passer slet ikke . jeg har en bulldog på 60kg og jeg har en anden hund på 1kg og jeg skal føde om 13 uger børn og dyr høre sammen og man kan godt have hund sammen med små børn jeg har ikke læst den der i ekstra bladet endnu men ville bare sige det for jeg blev sådan over det

Anmeld

24. april 2012

benzon

marius' mor skriver:

Jeg ville få den aflivet. No mercy fra min side desværre..

umiddelbart tænker jeg oså at den hund må have en lige rigelig høj plads på ranglisten, hvis den dræber dræber et spædbarn..

Mener bare, at hunden må være blevet forkælet lige rigligt, når den så tydeligt ikke kender sin plads og ikke ser spædbarnet som et flokmedlem..

men det er bare min tanke..

tror nu ikke at labrador eller retrievere er en speciel aggresiv hund, men den er jo kendt for at en type hund, som meget gerne vil være en del af flokken = god familiehund..

alle hunde kan bide os lab men hund er blivet bidt flere gange a en lab .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.