Skyd hunden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.957 visninger
93 svar
0 synes godt om
23. april 2012

lilledittemor

Puha - har lige læst om denne MEGET tragiske hændelse, om en 2 måneder gammel baby, som blev flænset ihjel af en hund.

Jeg er ret sikker på at hvis en hund eller et andet dyr var gået løs på min datter, så havde jeg ikke tvivlet med at skyde den. Heller ikke selvom det var for sent. Sådan et dyr skal ikke leve - min mening. Derfor skal jeg ikke have hund!

Hvad tænker du?

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1746832.ece

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

FrkZier

Ditte_Marie skriver:

Puha - har lige læst om denne MEGET tragiske hændelse, om en 2 måneder gammel baby, som blev flænset ihjel af en hund.

Jeg er ret sikker på at hvis en hund eller et andet dyr var gået løs på min datter, så havde jeg ikke tvivlet med at skyde den. Heller ikke selvom det var for sent. Sådan et dyr skal ikke leve - min mening. Derfor skal jeg ikke have hund!

Hvad tænker du?

jeg har meget svært ved at sige hvad jeg ville gøre i den situation, tror dog aldrig jeg ville kunne få mig selv til at skyde en hund - ville dog ikke bebrejde andre hvis de valgte at skyde den!!

Anmeld

23. april 2012

banana3

Ditte_Marie skriver:

Hvad tænker du?

Ej hvor forfærdeligt, jeg tør slet ikke forestille mig det 

Anmeld

23. april 2012

come2

Ditte_Marie skriver:

Hvad tænker du?

Nægter at tro på hostorien.

Den lyder alt for opdigtet.

Jeg nægter simpelthen at tro på en labrador ligefrem gør det der.

Alle hunde kan bide, men ligefrem bide ihjel . arrrh mon dog

Anmeld

23. april 2012

lilledittemor

FrkZier skriver:

jeg har meget svært ved at sige hvad jeg ville gøre i den situation, tror dog aldrig jeg ville kunne få mig selv til at skyde en hund - ville dog ikke bebrejde andre hvis de valgte at skyde den!!

Efter min mening så hører hunde pg spædbørrn ikke sammen synes det er vildt at faderen slet ikke har hørt noget.. Han var trods alt i værelset lige ved siden af.

Det er forfærdeligt..

Anmeld

23. april 2012

FrkZier

come2 skriver:

det jo langt fra første gang en hund har bidt folk ihjel.. hvad er der ikke at tro på?

Anmeld

23. april 2012

FrkZier

Ditte_Marie skriver:

Efter min mening så hører hunde pg spædbørrn ikke sammen synes det er vildt at faderen slet ikke har hørt noget.. Han var trods alt i værelset lige ved siden af.

Det er forfærdeligt..

nu har jeg hverken børn eller hund - og regner aldrig med jeg skal have hund, da det ikke lige er mit farvorit dyr- og jeg stoler slet ikke på dem men hvis man har hund og baby sammen, skal man da for søren holde øje, da hunde bare slet ikke er til at stole på(efter min mening)

Anmeld

23. april 2012

lilledittemor

come2 skriver:

Jeg er slet ikke i tvivl om at Alle hunde kan dræbe - især et forsvarsløst spædbarn.

Hvorfor skulle det være falsk fordi det er en labrador? Dyr er utilregnelige..

Synes dog at det er vildtat faderen åbentbart intet har hørt. Hvis man sover så tungt, så skal man nok ikke ligge sig til at sove når man passer baby.
Jeg ville dog heller aldrig lade en hund være sammen med et spædbarn, med mindre jeg var LIGE ved siden af.

Anmeld

23. april 2012

morethanperfect

come2 skriver:

Selvf. (!!) Kan en hund bide ihjel .. Det er da sket sååå mange gange . 
Og så et lille hjælpeløst barn som ikkr kan gøre modstand ..  

Jeg syns det er tragisk !! Man skal ALDRIG lade sin hund være alene med et lille barn , for man ved ikke hvad der pludselig kan ske ..
Selvom man måske tror man kender hunden godt , kan den stadig føle sig truet ..  

Anmeld

23. april 2012

bullerbassen

hmm syntes det lyder mystisk at drengs far slet ikke er vågnet af drengens gråd inden det gik så galt.

At det først bliver opdaget da moderen kommer hjem, den stakkelse dreng må jo have grædt en del eller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.