Skyd hunden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

Jonatansmor

kiwilouise skriver:

der står da ikke noget om at det var sket lydløst

Må vi da gå ud fra siden far ikke er vågnet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

My Babygirl

kiwilouise skriver:

jeg tror bestemt heller ikke at det har været lydløst men at faren har været dybt uansvarlig på den ene eller anden måde. så han ikke har hørt det  hvis der er nogen der skal aflives må det være ham

Ja, jeg er helt enig med dig!

Anmeld

23. april 2012

mpr

kiwilouise skriver:

eller også har han drukket sig en brandert på så intet har kunne vække ham  hvem ved

I så fald så var han ikke egnet til at være far! Og så burde moren slet ikke have ladet ham og barnet være alene hjemme i første omgang!

Anmeld

23. april 2012

kiwilouise

Jonatansmor skriver:

Må vi da gå ud fra siden far ikke er vågnet?

det er ikke alle der er lige så ansvarsfulde forældre som os... måske har han drukket sig en brandert på eller røget sig pisse skæv  hvem ved

Anmeld

23. april 2012

kiwilouise

Chel1992 skriver:

I så fald så var han ikke egnet til at være far! Og så burde moren slet ikke have ladet ham og barnet være alene hjemme i første omgang!

nej det er han bestemt ikke. hvem lader en nyfødt baby ligge inde i stuen i højde med hund mens man selv knalder brikker inde i soveværelset

Anmeld

23. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Ditte_Marie skriver:

Puha - har lige læst om denne MEGET tragiske hændelse, om en 2 måneder gammel baby, som blev flænset ihjel af en hund.

Jeg er ret sikker på at hvis en hund eller et andet dyr var gået løs på min datter, så havde jeg ikke tvivlet med at skyde den. Heller ikke selvom det var for sent. Sådan et dyr skal ikke leve - min mening. Derfor skal jeg ikke have hund!

Hvad tænker du?

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1746832.ece

hunden skal selvfølgelig aflives!!

Anmeld

23. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg forstår nu heller ikke man lader babyer/børn være alene med et dyr og det er uanset hvor meget man stoler på dyret.

Anmeld

23. april 2012

Fenja09

Min første tanke er - sikke en tragisk hændelse, min anden tanke er sikke nogle uansvarlige forældre. Hvem i alverden lader deres 2 mdr gamle baby være i et rum, hvor hunden kan komme ind - imens man selv sover! Det fatter jeg absolut intet af!

Vi har Schæfer og vi lader da aldrig Alberte og hende være alene i samme rum, vi er der altid. Ikke fordi jeg tror at hun nogensinde vil æde Alberte, men fordi at hun lige pludselig kan se et eller andet og render hende over ende.

Vi har en sød og godmodig hund, men hun er kun en hund, det er så sørgeligt at nogen "menneskeligegøre" deres dyr - både for dyret, men da også for ejerne. En hund skal have deres hundesjæl - det er det skønne ved dem.

Har meget svært ved at forstå, at man ikke ønsker hund fordi man læser sådan noget her. Det er altså et fåtal af hunde der æder deres "familie". Heldigvis. Jeg er meget glad for, at vores datter opvokser med både hund og katte, børn lære så meget af dem.

/Fenja

Anmeld

23. april 2012

Plysbjørnen

Ditte_Marie skriver:

Puha - har lige læst om denne MEGET tragiske hændelse, om en 2 måneder gammel baby, som blev flænset ihjel af en hund.

Jeg er ret sikker på at hvis en hund eller et andet dyr var gået løs på min datter, så havde jeg ikke tvivlet med at skyde den. Heller ikke selvom det var for sent. Sådan et dyr skal ikke leve - min mening. Derfor skal jeg ikke have hund!

Hvad tænker du?

Den skal i lighed med andre hunde der bidder mennesker aflives...

Anmeld

23. april 2012

HeidiØ

Ditte_Marie skriver:

Hvad tænker du?

Nej nej nej hvor er det forfærdeligt!!! Fatter slet ikke sådan noget kan ske

Skyde den, ved jeg ikke.. ville få den aflivet, men jeg tror ikke jeg ville ku skyde den! men som du selv siger, ville jeg ikke bebrejde andre for det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.